The Darkness II
FIFA Street
SSX
Mass Effect 3
Prototype 2
The Witcher 2
Max Payne 3
Lollipop Chainsaw
The Amazing Spider-Man
Borderlands 2
007 Legends
DBZ Budokai HD
Halo 4
Sleeping Dogs
Forza Horizon
FIFA 13
Assassin's Creed III
Zijn de games die ik dit jaar heb gespeeld, plus een aantal op pc. Niet echt een bijzonder jaar imo. The Darkness II was aardig, maar kwam niet in de buurt van het origineel. Mass Effect 3 blijft mijn GOTY, ondanks dat de game misschien net niet zo tof is als ME2. Toch blijft de game geweldig en is Mass Effect mijn beste IP deze generatie en sowieso een van mijn favorieten franchise ooit.
The Witcher 2 was ook erg tof, gewoon allround goed. Maar zeker niet zo overweldigend als ik vroeger heb gelezen toen ie uitkwam op pc. Max Payne 3 was gewoon sweet qua gunplay en animaties. Gewoon weer prachtwerk van Rockstar imo. Halo 4 is gewoon okay zoals ik dat altijd heb gevonden van Halo, gewoon een solide game maar niet heel bijzonder voor me. Sleeping Dogs was tof, blij dat de game toch nog is uitgekomen.
Forza Horizon is tot heden waar ik ben gebleven echt geweldig, heerlijke racegame. AC3 is ondanks dat ik toch al uren bezig ben en het op sommige momenten wel tof is toch een gigantische tegenvaller. En dan volgende week nog Hitman Absolution, als gigantische Hitman-fan blijft het afwachten. En dat is het wel voor dit jaar, Far Cry 3 pik ik later wel op. Op naar Tomb Raider, GTA V, Beyond Two Souls en Watch Dogs. \o/
Laatst bewerkt: 16 nov 2012