1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 23 nov 2012.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    [​IMG] [​IMG][​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [yt]YonAAQFnHeM[/yt]
    [yt]RDcQ6o-MGZw[/yt]
    [yt]38TEgqFTxhU[/yt]
    [yt]lvAV-Cbuy2o[/yt]
    [yt]nKvyRT1RWNY[/yt]
    [yt]iP6sMgfiTTs[/yt]
    [yt]Yb_Gpqoc1wQ[/yt]
    [yt]phaN_GuEmhc[/yt]
    [yt]bMaTEF0Q-t4[/yt]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [url="http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=129586[​IMG][/url]​

     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2012
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Aaight, next gen startpost. Nice! :cool: Tis jammer dat die schalingsbalken van screenshots zo lelijk zijn.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Toffe startpost idd! :D

    Is het ook mogelijk om iedereen in elke missie uit te moorden?
    Ben nog niet met de game begonnen maar lijkt me wel leuk om te doen.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Alles naar 640 resizen is eventueel wel mogelijk. Maar heb er nu wel genoeg tijd aan gewerkt. :lol:

    Nu Terminus-level spelen, haha dat brutale vrouwtje. PC-versie ook geïnstalleerd, eens kijken hoe dat eruit ziet. Hopelijk verpest het niet erg mijn 360-versie. :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat kun je doen met de brandstof jerrycan in het Chinatown level? :+
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gooien op die koekenpan van de kok op het moment dat er vuur inzit.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Kun je de achievements even in een spoiler zetten, las per ongeluk een beste spoiler volgens mij :+
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    NO! :+

    Naja, disguises is dus wel kut hoor. Speel op hard, natuurlijk een kwestie tot je alle looplijnen en dergelijke kent van iedereen maar dit is wel wat te gay. Kan echt helemaal niks zo, beetje jammer. Ja, disguises in Blood Money waren erg easy, maar dit is overkill. Doe het dan zoals ik dacht in Contract of een ervoor, toen was het wat moeilijker dan Blood Money maar niet zo dom. Goed dat IO er aan werkt, nu nog checkpoints reset herstellen.
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind de game tot nu een beetje teleurstellend. Ik heb nu 4 uur in de game zitten, maar Tot nu heb ik pas 1 target gekilled. Dat hotel level vond ik ik vreselijk. Het voelde of ik splinter Cell conviction aan het spelen was. 3/4 was wegrennen voor de politie en het beste gedeelte van Hitman, het opzetten van een moord, zat er totaal niet in.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Serieus, disguise is crap. Hoe de fuck kom ik ongezien weg bij de cops in de bibliotheek? De fuck, trololol. Als ze me een keer zien van twintig kilometer vandaan komen ze met z'n alle rennen en mijn petje omlaag duwen heeft dan ook geen fucking nut. Niet funny.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee, ik bedoel juist dat Xbw het schalings balkje moet aanpassen op deze next gen startposts. :D

    Game is aan het installeren btw! \o/
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik speel ook op Hard en ben nu in level 14 of 15 en het is echt goed opletten inderdaad, maar het zeker wel te doen als je de looplijnen kent en goed gebruik maakt van de omgeving (dingen saboteren, enemies afleiden door voorwerpen te gooien). Heb alle levels tot nu toe zonder gespot te worden en alles stealth/bodies hiden gehaald.

    Geloof me het wordt steeds leuker. In de latere levels heb je steeds 3/4 targets en ik zit nu in een level waarin ik zelfs 8 targets moet killen. Je komt ook op een aantal verassende plaatsen waar weer unieke killmogelijkheden aan verbonden zijn. De challenges die elk level heeft geven je ook genoeg te doen.
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik hoopte op Blood Money 2. maar dingetjes zoals het ontbreken van wapenselectie in het begin en de krantenknipsels op het einde, En de overdaad aan politieagenten irriteren me mateloos. :+
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Awesome startpost! Ik heb hopelijk vanavond weer ff tijd voor deze game. Zit nog steeds pas in het Hotel (3e level, tweede deel, ben net boven aangekomen) :+
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahahahahha succes... Ik kan die route van Purist dromen.. 1 tip... als je vanaf de paal springt, ga rechts.. niet links
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Serieus? Nice. Maar fuck die shit nu. Ben twee uur bezig met die checkpoint tot de deur, kom maar niet verder waar die drie cops voor de deur staan. Eerst gooi ik een schaar, dan die kut statue maar die flikkers zien me nog. Probeer niemand te vermoorden, maar fuck deze shit nu hoor. Blijkt ook dat je toch geen silent assassin kan behalen op dit soort missies. Gewoon Batman style dan maar in dit soort missies.

    En dan lukt het in een keer helemaal opnieuw via rechts. Easy, trololol. Doordat ik steeds een checkpoint gebruikte kwamen er veel meer guards. Nu stonden er ook maar twee bij de deur inplaats van drie. Nu op het metrostation, haha guards weggejaagd bij de lift door muziek op te zetten, gaan ze dansen. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh kan dat? Ik moest steeds goed kijken of er niet een verdwaalde politie daar rond liep. Nog best lastig zonder gezien te worden op dat metro station
     
  20. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie op de beginpagina van xboxworld staan dat er een vervolg gaat komen op dit spel. De politie is aan het eind nog steeds op zoek naar hem, benieuwd waar het volgende deel dan weer over gaat.

    Het is al aangepast, excuses dat ik het niet als spoiler had neergezet.
    Wordt gelijk grof gereageerd, nergens voor nodig.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012

Deel Deze Pagina