1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Walking Dead: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 dec 2012.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [yt]fhL776xz9YU[/yt]
    [yt]-gZjcr9vji4[/yt]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb deze game uitgespeelt op de PC en het verhaal is zo verschrikkelijk gaaf. Na elke episode keek ik weer uit naar de volgende. Indien de game ook in NL als hardcopy uitgebracht wordt voor de 360 is dat iig een instant buy. Vind het zelf de beste game van 2012! :)
     
  3. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    GOTY! Heb alle episodes al betaald op XBL, maar ga de schijf ook halen! Een van de beste games van de afgelopen jaren!
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik zit nu in episode 2. Shits going down!
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet waarom iedereen op deze game zit te fappen, wat hem zo sterk maakt? Ik heb wat seizoenen gezien op tv (1 t/m 2 of :cool: en dat was erg vet.. Maar deze game?

    - grafisch lelijk
    - gameplay is 10 jaar terug in de tijd, wat gaat dit sloom
    - gamepace super sloom
    - geen inverted aim/ look (super slecht)

    Misschien een andere dag nog eens ep 1 proberen de game kreeg VGA awards etc..
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ho es...mensen spelen serieus met inverted aim? Waarom?
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het veel intuitiver werkt etc, gewoon de besturing die vliegtuigen ook hebben.. Als ik mij naar achter beweeg/ diagonaal dan gaat mijn blik omhoog en vica versa.
    ofwel:
    Ondanks dat bij de standaard instellingen invert aim aanstaat neemt the walking dead dat niet over :confused:

    Ik ben blijkbaar niet de enige
    http://www.telltalegames.com/forums/showthread.php?t=29227

    Maarja dit zijn comments van april ik ben bang dat ik er toch 't beste val zal moeten maken ;/
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  8. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vandaag de game gedownload, vette game gewoon. Voor 800 Points had ik de complete serie. Hij komt toch ook als gewoon spel (met een disk) uit?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Boeiend. Ik speel ook altijd inverted maar was na 10 min al weer gewend.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vind ik juist niet, het is een moderne combi tussen point en click adventure en story driven/moral choice games

    ik heb niet veel telltale games gespeeld maar vind het lekker weg spelen en hoewel het dus deels wel ouderwets is heb ik heel lang niks gespeeld wat hier op lijkt
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben ik de enige die het vreemd vind dat juist Metalsonic "zeurt" over gameplay die te oud is? :+
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Allemaal mee oneens... Gameplay trekt je helemaal in de game, voelt bijna aan alsof je zelf in de comic/serie zit.. Grafisch lelijk, mag je vinden, stoor ik me niet aan, game kost ook 1/3 (nu zelfs nog meer) van een dikke miljoenen game he...
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Daarnaast zuigt de game je toch op dankzij de artstijl dat de graphics nou niet echt belangrijk zijn. Keuzes zijn gewoon heerlijk en de sfeer is echt subliem, geweldige game tot nu. Zit ergens in het midden van EP03 en daar gebeuren me toch eens hevige dingen zeg, de tering. _O_
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    MetalSonic:+

    Leuk gevonden verder, ik geniet inderdaad nog veel van Sonic the Hedgehog, Warcraft 3 etc....

    Ik heb mijn reactie net nog eens terug gelezen, hij is heel negatief maar dat betekent niet dat ik dit spel niet wil "ontdekken" ik heb gewoon nog even wat aanmoediging nodig.

    Wat maakt dit spel dan echt zo awesome? Dat grafische daar kan ik uiteindelijk wel doorheen prikken en inverted met heel veel moeite ook wel O-)
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    De keuzes die je moet maken in de game, kies je voor keuze a of kies je voor keuze b, welke keuze je ook maakt, je hebt dan direct een andere verhaal lijn. Het geluid is subliem, graphics trekken je helemaal in de game. Ik ga zometeen gewoon weer de gordijnen + verduisteringsding dichtdoen/omlaag doen en alle lichten uit zodat ik weer in die hele goede sfeer komt :thumbs:
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je hebt volgens mij niet echt een 'goede' keuze en een 'slechte' keuze. Voor iedere keuze valt wel wat te zeggen, maar door de grote gevolgen heb ik wel steeds het idee de verkeerde keuze te maken. Dan denk ik van "Oh shit, had ik nu maar de andere keuze genomen". De situatie vraagt je om snel te handelen en dan maak je snel een keuze die je normaal niet gemaakt zou hebben. Veel spellen geven je aan de oppervlakte een keuze, maar de uitkomst is vaak alsnog hetzelfde. In The Walking Dead maak je keuzes die wel grote invloed hebben op het verhaal. Dat maakt dit spel zo goed.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Even twee vragen:
    - Moet je de serie hebben gekeken om de game te kunnen spelen, of zal deze game spoilers bevatten t.o.v. de serie? (Lijkt me van niet maar ik vraag het toch even)
    - Spelen jullie met standard UI of minimum?
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft de serie niet te hebben gezien. Het is een gehele nieuwe cast. Het spel gebruikt de comics als uitgaanspunt/canon. Niets zal dus worden gespoilert.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen komt Glenn erin voor. Maar niks spoiler achtig ofzo.
    De game speelt zich ook af voor de comic books dacht ik.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    En ik speel gewoon Standaard UI
     

Deel Deze Pagina