1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    XBW Platoon!

    Join hier


    Xbox
    XBW-Gamertag-Battlelog

    [​IMG]


    Playstation
    XBW-Gamertag-Battlelog

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ontwikkelaar: DICE
    Uitgever: EA
    Genre: FPS
    Platform(s): Xbox One, Xbox 360, Playstation 3, Playstation 4, PC
    Spelers: 24 spelers Xbox 360, Playstation 3. 64 spelers Xbox One, Playstation 4, PC
    Releasedatum: 31 Oktober 2013. 22 November 2013 Xbox One, 29 November 2013 Playstation 4



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]














     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2014
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Cool :).
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Hahah, EA altijd. Net als bij de 360 destijds. :lol:

    Ja we brengen nog een 360 versie uit, om vervolgens een betere versie op de nieuwe xbox uit te brengen. :emo:
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat moet je doen met zo''n kostbare game (qua ontwikkeling) je kan niet die 100 miljoen current gen consoles als potentiele klanten verwaarlozen

    laat maar komen op de next gen. Iets meer spelers en 60 fps en ik speel nooit meer iets anders :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En wat is nou het verschil tussen next gen/ PC en de current gen consoles? Betere graphics en meer spelers plus flags. Denk dat ze idd makkelijk beide kunnen doen. Persoonlijk switch ik gelijk naar next gen als die uitkomt. Maar zullen idd genoeg mensen zijn die het niet doen. :)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    precies, ik denk dat de next-gen consoles gewoon de volledige PC versie krijgen en de current-gen consoles een versie zoals we nu ook hebben. Eigenlijk is het niks anders dan wat ze met 3 ook al deden al komt dan nu de 'beste' versie op 3 platformen uit ipv 1

    Niks mis mee, BF4 voor iedereen! :+

    Nu maar hopen dat die nextgen xbox ook rond die tijd te halen is. BF4 als launchtitel lijkt me ideaal
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geruchten gaan dat BF4 bij de PS4 reveal is. Is mogelijk. Zeker omdat EA nu ook "samenwerkt" met Sony m.b.t BF3 DLC. Maar ja korreltje zout is ook nodig. :)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zou ik prima vinden, geloof gerust dat alles wat de ps4 kan ook op de xbox 720 kan.

    Dus laat die nextgen console versie maar vast zien :)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ga toch weer op de PC spelen :+
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik was vrij teleurgesteld in Battlefield of Duty 3, vergeleken met Battlefield 2 en 1943, dus weet niet of ik zo snel mijn vinders weer wil branden aan Battlefield 4...
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik snap de reden erachter. Alleen dan krijg je in okt 2014 te horen dat de 360 versie offline gaat om de versie voor de nieuwe xbox te promoten. Net zoals destijds met BF2:MC :emo:
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maakt me niet uit, als er meer dan een maand tussen de 360 en 720 versies zit koop ik ze toch beide wel :+ Al wil ik dan wel mn progress mee kunnen nemen!
     
  13. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Chill. nu nog een filmpje.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als we iets te zien of te weten krijgen. Zal het pas na Endgame zijn. :)
    Volgens mij zagen we wel de eerste "beelden" van BF3 met Gameinformer in Februari 2011.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Voor mij gaat het allemaal weer veel te snel. Bad company 2 had ik destijds helemaal plat gespeeld en ik was wel toe aan een nieuwe Battlefield. Nu heb ik nog steeds plezier aan Battlefield 3 en eigenlijk wou ik ook nog een keer de PC versie halen voor 64p games.

    En nu beginnen ze, maar anderhalf jaar na de release van BF3 over BF4. Nee dankje, ik wacht er wel even mee. De nieuwe xbox komt er hier toch waarschijnlijk pas in een half tot één jaar na de release. Mijn backlog is veel te groot. ;)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar BF3 kwam toch ook 2 jaar na BC 2? En 2 jaar daarvoor BC 1? ;)
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het gevoel dat er teveel Battlefield games zijn tegenwoordig vooral door de setting, want Bad Company en 3 zijn allebei moderne oorlog, en was er toen ook niet al gezegd dat deel 4 dit ook zou worden?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Klopt, destijds had ik gewoon meer tijd om te gamen en kwamen er minder games tegelijk uit. En alhoewel ik toen destijds wel zin had in een nieuwe Battlefield, ben ik al die tijd wel van mening geweest dat een sequel best zo'n 3 jaar op zich mag laten wachten.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nee 3 jaar zou te lang geweest zijn IMO, ik heb nu BF3 ander half jaar veel gespeeld. Game niet veel meer maar als ik game doe ik alleen BF of FIFA, en dan ben ik echt wel toe aan een nieuwe over een half jaar.
    nog een jaar zou veel te lang zijn
     

Deel Deze Pagina