Informatie | Screenshots | Trailers | Trophies | Boxart | Officiële website | Opmerkingen Platforms | PlayStation 4 | ~ Uitgever Sony Computer Entertainment ~ Developer SCE Japan Studio ~ Genre Platform ~ Release datum TBA Informatie Knack is an upcoming platform video game published by Sony Computer Entertainment and developed by Japan Studio in cooperation with game designer Mark Cerny. It was officially announced by Cerny on February 20, 2013 during PlayStation Meeting 2013 in New York City. During the game, Knack discovers that he has a skill (hence, knack) that allows him to incorporate ice, metal and other substances into his body, giving him new abilities from level to level. Sony describes the gameplay as "a little bit like Crash Bandicoot and Katamari Damacy, with a touch of God of War". War has been brought against mankind by a resurgent species known as Goblins, led by Gundahar. A human doctor, reveals Knack. The doctor, who studied ancient relics from a long lost civilization for many years, finally found a way to bind them together and give them consciousness. The result was Knack, a creature with mysterious powers. For example, he can incorporate more relics into his body as he finds them, which allows him to transform from a three-foot tall creature into a gigantic wrecking machine. The doctor believes that Knack will be an invaluable asset in the war against the Goblins, until it becomes clear that an even greater danger is posed by elements of the human community. Screenshots Trailers Trophies Nog niet. Boxart Nog niet. Officiële website Nog niet. Opmerkingen Ziet er tof en kleurrijk uit. Platformers van Sony zijn over het algemeen dus can't wait
Ik weet het nog niet. Ik ging van 'oeh, leuk' naar ehh.. toen ik de beelden met tanks in de stad zag. Wat verdere beelden afwachten dus. Maar ik houd er mijn oogje op, als is het alleen al doordat het een nieuwe IP is + platformer + kleuren + geen fps. En die gast wat achter deze game zit weet wel wat ie doet.
Zie het meer als een test-game voor PS4, maar lijkt me zeker geinig om te checken naar kleurgebruik, belichting en animaties in zo'n game. Tevens de enige game waar echt interesse in is voor PS4 (buiten Watch Dogs). Daarnaast is Mark Cerny een baas. Zag hem vorige week voor het eerst, even opgezocht maar is een baas. Komt helemaal goed.
Idd, die kerel heeft onbeperkt krediet bij Sony en terecht ook denk ik wel , heeft zelden aan een slechte game gewerkt http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Cerny denk dat Sony hier best wel hoog op gaat inzetten niet dat het perse de nieuwe 'mascotte' word , maar wel dat dit de game word die de speelse kant van de PS4 moet laten zien naast het shootergeweld
Leuk, maar idd meer doordat het een kleurrijke platformer is en niet weer een shooter... Maar het oogt een beetje.....leeg qua vijanden. Er gebeurt weinig....geen 'leven' in de straat. Als ik dat vergelijk met de eerste Ratchet & Clank voor de PS3; man, dat was nog eens (toen) next gen! Maar houd deze wel in de gaten, al is het maar voor mijn dochter.
Mark Cerny (Crash Bandicoot, Spyro, Jak) zit achter deze game, dus ik heb er wel vertrouwen in. Maar ik geef toe... het straat level ziet er wel een beetje boring uit. De rest ziet er wel nice uit imo
[yt]Csr6ahk5RMg[/yt] Zoals hierboven en eigenlijk wat veel mensen zeggen, het voelt zo leeg aan. Het mist gewoon iets van de gameplay beelden wat we hebben gezien. Ziet er echt uit als een tech demo en niet zo zeer als een platformer.
Filmpje wat ik tijdens de E3 had gezien was gewoon een crappy Lego rip-off. Hoe kan dit nou Cerny's grote game zijn? (stiekem lijkt het me toch wel geinig en zal ik het ook gaan kopen, maar het is niet de kwaliteit wat ik verwacht van een first party launch game)
Mij lijkt dit wel tof, maar Kameo ten tijde van de 360 launch maakte op mij veel meer indruk. Toch ben ik blij dat dit soort spellen wel gemaakt worden. Het is alleen niet de game om de kracht van de PS4 te laten zien. Ik wil bij mijn PS4 één game kopen, maar dan wel één met een lange levensduur. Knack lijkt me typisch een spel die 10 uur duurt en dan gaat het weer de kast in. Leuk voor 15 euro dus.
Lang leve de F2P games! Al koop je geen enkele game op de release, je hebt toch genoeg te spelen. Zo een luxe hebben we nog nooit gehad.
Nee inderdaad, consoles beginnen nu ook Free 2 Play te worden. Dat is wel een heerlijke ontwikkeling. Je krijgt al een berg content en je bepaalt zelf of je meer wil spenderen. Met een fighter koop je je favoriete character en je kan helemaal los. Daarom neem ik ook direct PS+, de content komt dan ook vanzelf. Aan het begin nog geen PS4 games, maar die komen vanzelf.
Een hoop mensen van Team Ico helpen mee aan deze titel. De lead background artist van Shadow of the Colossus bijv. en natuurlijk Mark Cerny. Blijft voor mij wel een titel om in de gaten te houden, vaak wil ik wel een exclusive bij een console erbij . Kan zomaar de Jak & Daxter van de PS4 worden.