1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0


    [​IMG]

    [GB]Assassin's Creed IV: Black Flag[/GB]

    Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal
    Uitgever: Ubisoft
    Genre: Action
    Platform(s): Xbox 360, PS3, WiiU, PS4, New Xbox, PC
    Releasedatum: 29 oktober 2013

    [GB]Informatie=(/GB]

    De opvolger van AC 3, in deze game speel je de Edward Kenway, de vader van Haythem uit deel 3.
    Het speelt zich af in in het Caribisch gebied, met eilanden zoals oa Cuba, Jamaica en the Bahama's.
    De zeeslagen zullen een grotere rol spelen in dit deel, zoals ook te zien is in de trailer, verdere info wordt later bekend, maar ik zal de OP updaten.
    [GB]Screenshots=(/GB]

    [​IMG]

    [GB]Filmpjes=(/GB]



    [GB]Reviews/Previews/Artikelen=(/GB]


    [GB]Verder=(/GB]

     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vette trailer, mysterieus. Ik sta er nog niet echt om te springen, ook omdat het zich in dezelfde trent afspeelt als AC III, een paar decennia ervoor. De E3 zal wel met flink wat informatie komen. Voor 29 oktober moet ik echter wel alles gehaald hebben aan AC III voor ik deze titel aanschaf, maar misschien ook wel een stuk later.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Assassin's Creed, de nieuwe Fifa onder de releases.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, zo het lijkt. Helaas gebeurt dat vaker bij titels die aanslaan of die iets te mainstream zijn geworden.

    De dagen dat je nog een classic gevoel had bij een game worden steeds minder.
     
  5. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben toch ook al jaren een jaarlijkse CoD release?
     
  7. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, ik ben niet echt onder de indruk van de nieuwe trailer. Dit lijkt eerder een soort van goed uitgewerkte PotC 4 game + vent in AC pakje dan een dik vervolg/prequel met papa Kenway.
    Verder... WAAR IS HET DRIEHOEKJE AAN DE VOORKANT VAN DE HOOD? :mad:

    Maargoed, ik ga hem sowieso op dag 1 van de release kopen :+
     
  8. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Jippie daar zat ik ook echt op te wachten.

    Doe mij maar een nieuwe prins of persia ps2 style.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet of dat als belediging is bedoeld? Want de Fifa games worden ieder jaar beter. :+

    Ik ben er nu over aan het denken om te stoppen met mijn pogingen om ACIII leuk te vinden, die game door te verkopen en dan gewoon fris in deze te stappen. Het ziet er nu al zoveel sfeervoller uit.

    Dat is alleen maar goed. :+
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kijk dan, dat is toch veeeeel beter dan de ACIII setting? :D
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe twee zwaarden.
     
  13. Jorrvaskr

    Jorrvaskr Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin toch weer hyped te raken door die trailer (bij iedere nieuwe AC trailer :9) en pirates zij altijd goed, hoewel ninja's/samurai's ook awesome waren geweest...
    En van waar die haat voor ACIII, zo slecht was die toch niet. Het was geen ACII/Brotherhood, maar ik heb me er anders behoorlijk mee vermaakt :)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Van mijn kant sowieso de setting. Amerikaanse revolutie is saaaaaaai. Dat haalt de hele game VER naar beneden.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hopelijk is de diversiteit in gevechten met schepen wel wat beter. In ACIII was ik er toch ook wel heel snel klaar mee (al kan dat ook komen omdat ik gewoon genoeg had van ACIII en alleen doorspeelde voor het verschrikkelijke einde). Buiten dat gaaaap, ik heb van alles al gezegd over AC en ben er wel klaar mee, maar waarschijnlijk check ik het toch wel zodra ie uitkomt.
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ver ben je in ACIII? Speel in ieder geval tot je als volwassen Connor in de frontier hebt gejaagd zou ik zeggen, als ook dat je niet aanspreekt dan zal de rest van de game je waarschijnlijk ook niet aanspreken.

    ------------------------

    Die screens zien er wel fantastisch uit zeg! Hopelijk is het echt ook veel op land en maken ze goed gebruik van de Caribische setting!:)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Welke sequence is dat ongeveer? :p Sequence 3? Het moet niet zo een gevalletje FFXIII worden waar men zegt 'als je door de 3476 uur durende tutorial heen komt word het iets beter'. Het moet niet al te lang duren. :D

    Vreemde is trouwens dat ik AC Liberation niet zo 'haat'. En die speelt zich toch ook echt in de US af. Misschien omdat Aveline het sowieso al wat frisser maakt; vrouwelijke hoofdpersoon maakt het toch wat anders (en even naar Chichen Itza gaan is natuurlijk ook leuk).
    ...Die game moet ik ook nog uitspelen... straks krijg ik een overdosis van een setting die me niet eens trekt :+
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet precies, denk rond sequentie 6/7/8. Tegen die tijd kun je ook die zeemissies doen waar zoveel mensen lovend over waren. Als je nog steeds in sequentie 1 of 2 rondhangt vind ik het niet heel gek dat je (nog) niet onder de indruk bent, ik vond de game erg leuk op het einde na en de eerste 3/4 sequenties konden mij ook niet echt boeien, pacing is daar erg langzaam en gebeurt vrij weinig.
     
  19. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de trailer er eigenlijk wel goed uitzien, maar het voelt toch een beetje goedkoop aan. Ook gewoon het feit dat er nu opeens elk jaar een AC uitkomt, vind ik erg overdreven.
     
  20. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie nog, die tijd dat Assassin's Creed nog leuk en origineel was? |:-
     

Deel Deze Pagina