Poll toegevoegd. + een nieuwtje op de Frontpage: http://archief.xboxworld.nl/news/19531/. Hopelijk zullen veel mensen zich inschrijven op die manier.
Super! Hopen dat het wat oplevert. ps. Een stem van de poll word ook alleen meegenomen wanneer je ook daadwerkelijk ingeschreven bent
Dat wordt het zeker. Ben benieuwd hoe de mensen die meedoen omgaan met de bandenslijtage Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
Zonde dat er niet veel animo is van buiten XBWR leden. 4 is toch maar schaars en ik geloof niet dat we de AI bij online aan kunnen zetten toch? Niet dat ik verwacht had een grote groep aan te trekken omdat F1 toch maar een niche game is in zijn genre. Maar 6 a 7 mensen zou wel haalbaar moeten zijn
Zien jullie het zitten om met zijn 4e te rijden? Mij maakt het persoonlijk niet heel veel uit ja of nee. Daarnaast zouden jullie het erg vinden als de kalender een weekje verplaatst? Ik ga namelijk aankomende zondag een week naar terschelling voor school om met simulatoren te varen maar kan er dus op Spa niet bij zijn dan. Dan zijn jullie met zijn 3e. Laat 't maar weten
Jammer zo weinig animo. Wat mij betreft leuk om een keer met z'n 4tjes te rijden ( kan dat evt. Aangevuld worden met ai?. verder een weekje uitstellen is voor mij geen probleem. Grt P