[Multi] [Multi] Warframe

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 13 nov 2013.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    | Screenshots | Trailer | Trophies | Videos | Free to play model |



    [​IMG]
    Platforms
    | PlayStation 4 | Windows PC |
    ~
    Uitgever
    Digital Extremes
    ~
    Developer
    Digital Extremes
    ~
    Genre
    Co-op actiongame
    ~
    Release datum
    29 November
    ~
    Officiële website
    https://warframe.com/
    ~



    Warframe is een cooperative free-to-play online actie game waarbij looten en je char upgraden centraal staat.
    Er zijn 15 classes, oftewel "Warframes" met elk hun eigen uitgebreide talent trees en meerdere actives. Meer over deze classes kun je hier vinden

    De gameplay bestaat uit razendsnel manoeuvreren en gewoon heel veel killen, hoe je dat doet kun je zelf bepalen. Je kunt bijvoorbeeld de extreme parkour approach pakken en constant wallrunnen/backflippen/flykick om vijanden te assassinaten of met een bijl te lijf gaan. Sommige zullen liever met een geweer of boog ergens achteraan staan schieten terwijl iemand anders als een tank door alles heen denderen en proberen de attentie of "aggro" te pakken terwijl een Support Warframe hem en het team in leven houd.

    Tanks en healers zijn overigens niet verplicht en zou je alles moeten kunnen doen als je bijvoorbeeld 4 assassins hebt, het maakt het alleen makkelijker.


    [​IMG]


    [​IMG]








    [yt]sktalPQqM0U[/yt]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]




    Nog niet bekend.

    [​IMG]



    [yt]DJgDsB_UP4M[/yt]
    [yt]4tMv_g9-amA[/yt]
    [yt]9avfZ-F3qDU[/yt]


    [​IMG]




    Aangezien dit een Free To Play game is zit er uiteraard ook een model in om alsnog geld te verdienen.
    Bij Warframe is er geen paywall, je kunt alles doen en je hebt overal toegang voor.
    Nieuwe Warframes of wapens kun je zowel met echt geld als in-game materials kopen.
    Extra slots voor nieuwe Warframes zijn volgens mij wel enkel met echt geld te kopen. Standaard heb je 2 Warframe slots en 3 Warframes waar je uit kan kiezen.

    Hoewel je wapens en items kunt kopen zijn de beste items enkel te verkrijgen door te craften met de in-game materials, dus geen "pay to win" ellende.


    [​IMG]




     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2013
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De meeste reviews van de launch games vallen wat tegen, dus ik hoop dat deze het wel 'waard' wordt. Ziet er iig heel goed uit!
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Pc reviews zijn er al en die zijn erg matig.
    Gamespot livestream was er ook niet erg over te spreken. (met eerdere ervaring)
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja ik lees het, erg jammer dus! De reviews geven het gemiddeld een 6,7 zeker niet slecht maar echt een toppert is het blijkbaar niet.

    Maar we gaan het zien als we er ons een paar avonden mee kunnen vermaken is het al meer dan de meeste 60 euro games :+
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Iesch gratieschhhh en gratieschhh ieschhh goedt :D

    Ga deze game wss met 0,0 verwachting spelen waardoor ik er wss ontzettend veel plezier aan ga beleven :p
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ziet er wel leuk uit.

    De eerste PC reviews zijn idd niet zo positief !

    Maar ja, het is toch F2P. Dus proberen kan geen kwaad !
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ziet er aardig uit, maar ws ga ik voor Warthunder, dat schijnt toch wel een erg nice spel te zijn.

    Maar gratis dus downloaden :+
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, precies.:thumbs:

    Sowieso niet teveel waarde hechten aan reviews; is en blijft de mening van een ander.
     
  9. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb de game vanochtend gedownload en sinds ik thuis ben van het werken speel ik die game al. Tot nu toe een erg vermakelijke game met leuke doch simpele gameplay.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    l effe opgestart, maar was denk ik te ongeduldig op dat intro-chickie, en daardoor kon ik volgens mij niet verder...kwamen geen vijanden meer, en als ik door de enige 'deur' ging werd ik teruggeplaatst...
    Toen maar een andere game gedaan.:9

    Heb wel het idee dat er een kleine vertraging in het springen zit...
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Op de PC gedaan... meh, was er niet kapot van. Wel mooie graphics.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Gisteren ook even gespeeld maar het is niet echt mijn game, denk ook niet dat ik er geduld voor heb dit zo helemaal op te bouwen met die gear.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag tot level 6 gespeeld als Loki, best toffe game maar vrij basic tot nu toe. Kan er nog niet echt over oordelen omdat alles nog zo makkelijk is en pas 2 skills tot m'n beschikking heb.

    En het voelt het alsof er wat input lag inzit, apart voor zo'n game...
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Speel het (veelste:+) intensief de laatste paar dagen, toch erg verslavend al die loot :+
    Zodra je het eenmaal een beetje door hebt is het echt heel vet, het begin is wel super crap gedaan, je guns zuigen en je hebt bijna geen points om je mods te upgraden... later kun je zoveel customizen en upgraden dat het een hele andere game word.

    De variatie tussen de wapens houd het ook wel vers, heb nu een Shortbow en Greataxe met een revolver als sidearm, volgende craft word een machinegun, dual cleavers en wat throwing daggers ofzo.

    Update 11 zit ook al een tijdje in certificatie bij Sony wat weer een hele berg bugs en performance problemen fixt.
     
  15. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik vind het ook een enorm vette game en speel hem graag co-op. Mijn karakter is nu level 2 en mijn excalibur frame is nu lvl 19.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Laatste update:

    [​IMG]


    UPDATE #11 – Valkyr Unleashed


    Additions:

    New Warframe: Valkyr
    Female Berserker Class, Cosmetic Bastet Helmet & Cosmetic Restraints!

    New Weapons:
    “Tigris” Tenno Double-Barrel Shotgun (Primary)
    “Cestra” Corpus Mini-gun (Secondary)
    “Lecta” Corpus Whip (Melee)

    New Prime Gear:
    Ember, Glaive, and Sicarus!
    Find it all in the Void Today or through Prime Access (coming soon)

    Sprint is no longer needed to initiate a Wall-Run
    New Customizations: Warframe Skins for the first 8 Warframes!
    New Decorations for the Dojo (Including a Trading Kiosk!)
    New Tile Set: Corpus Gas City
    New Enemies: 3 Corpus enemy types to seek and destroy!
    New Boss: Sargus Ruk (Grineer)
    New Boss: Alad V & Zanuka (Corpus)
    New System: Trading 1.0! Build the Trading Kiosk in your Dojo to begin!
    New System: Codex and Scanner (Scan enemies to unlock entries & details in the Codex)
    New Damage Model 2.0! More information here: https://forums.warframe.com/index.php?/topic/132366-information-on-damage-20/
    New Mods for Slash (Health) Damage, Toxic (Poison) Damage, Impact (Shield) Damage, and Status (Proc Chance) Effects!
    New Resource Drone: collects crafting materials from planetary systems!
    Added option to opt-in to Nightmare nodes
    Added new icon for Boss nodes on the star chart
    Players can now copy other players' mission votes by clicking on the squad info panel.

    Changes:

    -Removed the Railgun MOAs from the Mastery Rank 1 Challenge
    -Players can now mark Waypoints in game with the DUALSHOCK®4 wireless controller
    -Players can turn Transmission Messages ON/OFF for the DUALSHOCK®4 wireless controller in the Options Menu
    -Full on-screen map: During gameplay to view the overall level map as you uncover it through exploration by pressing the touch pad button
    -Improved Main Menu navigation to include the Codex and Inbox
    -Players can now access the Arsenal when in a lobby
    -Remote Play control bindings are now displayed in game
    -Players can now toggle crouch/slide to hold
    -Capture targets are now more dynamic and mobile: there are a range of tougher Corpus and Grineer targets with varying abilities and weapons will flee at the first sign of danger. Stop them from boarding a shuttle and escaping!
    -Star Chart progress, Sentinel and Sentinel-Weapon rank now contribute to Mastery level
    -Sentinels now come with a default amount of armor
    -Removed co-op doors from survival missions
    -Time between Defense waves has been reduced to 6 seconds
    -Updated Dojo room art for the following rooms (visual update will be automatic, no rebuild necessary):
    - Oracle
    - Barracks (Moon, Mountain, Storm, Shadow)
    - Research Labs (Bio, Energy, Chem)
    -Star Chart: added effects & colorization to further distinguish available nodes from completed/locked nodes, and highlight boss nodes.
    -Stun Chance mods (Pistol, Rifle, Shotgun, Melee) are now Status Effect mods in accordance with new damage system
    -2D and 3D weapons duck ambience by 2 dB less and duck music by 1 dB less. 2D weapons duck 3D weapons by 2dB less
    -Improved sound-ducking mixes
    -Changed Europa planet description so that it wasn't the same as Eris
    -Added new icons for Sentinel weapons
    -Switched the Prova to use Machete animations and finishers
    -New space skybox added to the Grineer Galleon tile set
    -Improved the sound for the Heavy Impact mod
    -Audio improvements to some stealth finishers
    -Rebalanced some mod types for Conclave battles (Stun mods, Crit mods, and Corrupted mods)
    -Tuned conclave values for Brakk, Machete Wraith, and Obex
    -Added sound for Galleon air lifts in Conclave map
    -Stalker has been improving his melee combo techniques
    -NPCs will no longer target Rescue agents

    Fixes:

    -Fixes put in to address severe cases of texture popping
    -Fixed the Shield Damage Indicator will no longer flicker in the opening tutorial
    -Fixed Log-In Rewards not appearing
    -Fixed selling multiple instances of an item not working
    -Fixed the Clan Message of the Day not appearing until returning from a mission
    -Fixed the AI occasionally shooting their weapon after death
    -Experimental camera fixes – camera does not collide with enemies or players to avoid annoying jitter.
    -Fixed issue where only host could invite players into a Dojo
    -Fixed more instances of enemy AI spawning or falling into unreachable areas in Exterminate missions
    -Fixed falling out of level in Mastery Challenge 7 costing a revive
    -Fixed some navigation/design issues in new level connectors
    -Fixed some issues related to Nyx’s Mind Control ability where brainwashed AI didn’t always attack enemies as intended
    -Fixed various teleport issues that would result in “out of world” experiences
    -Fixed Corpus Energy Rifle firing animation to match Clan Tech Tenno Energy Rifle (alternate between top and bottom barrels when firing)
    -Fixed some missing materials identified in Corpus ship levels
    -Fixed a case where you are unable to melee/block sometimes after being knocked down during melee swings
    -Fixed a case where the player would stay in the melee charge anim sometimes if knocked down during melee attack
    -Fixed missing respawn volume in Dojo obstacle course
    -Fixed some reported issues of flickering textures
    -Fixed missing jump actions required by enemies in certain levels
    -Fixed Jackal robot missile seeking offset
    -Fixed Security Camera sounds not playing for clients
    -Fixed names of Gradivus Dilemma trophies
    -Fixed Grineer Scorpion to have proper in-game description
    -Fixed issue with Kestrel and Glaive animations for holstering
    -Fixed all reported/known issues of players falling through elevators
    -Fixed ledge-mantling mid wall-jump causing you to keep your push velocity
    -Fixed Rhino’s Iron Skin ability that granted invulnerability during oxygen loss
    -Fixed weapon attachments to now play the fire animation according to their respective fire rate (with any upgrade mods)
    -Fixed broken weapon recoil behaviour; it now works as intended
    -Fixed Roller idle animation jittering
    -Fixed “power in use” issue after using Banshee’s Sonic Boom ability
    -Fixed Acrid weapon not doing damage over time
    -Fixed Saryn’s Miasma ability to apply damage over time
    -Fixed issue where Ciphers were being consumed twice on a single hack
    -Fixed Nekros Soul Punch ability to ragdoll target NPCs
    -Fixed Trinity’s Energy Vampire in Conclave which caused enemies on the opposite team to regenerate energy as well
    -Fixed issue that allowed spectators to fire the Ignis and Flux rifle while spectating in Conclave
    -Fixed enemies not getting auto-killed if they ragdoll in the middle of a death animation
    -Fixed multiple issues with Infested enemy types related to map navigation
    -Fixed high level enemies spawning in low-level defense missions
    -Fixed private session countdown not starting after friend joins/selects mission

    Ik speel in een Wereldwijde clan met wat andere Nederlanders, als je mee wilt doen hoor ik het wel
     
  17. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Graag! Ik heb niet echt goede shit nog, maar heb ook pas een uur of 14 gespeeld. PSN ID is TheAssaultpr0_NL (lame, I know maar assaultpro was al bezet).

    Ik ben zelf overigens op het moment Rhino parts aan het farmen bij die venus boss. Daarna control modules, hoewel ik nog niet weet waar ik die vandaan ga toveren:p.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2013
  18. antrax9

    antrax9 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich best leuke game alleen het menu is echt waardeloos zo onduidelijk vind ik
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is 14 uur bij Warframe echt 'maar' 14 uur? Want dan weet ik nu al dat ik het spel niet hoef op te starten :+
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Houden jullie trouwens ook de Alerts in de gaten? Daar kun je heel veel geld mee verdienen en allerlei blueprints en zelfs Orokin Reactors!

    Je hebt nu ook Operations als je die 5 keer doet krijg je als het event klaar is (die % ernaast in hoofdmenu) een beste baal geld.


    Ben zelf nu een Trinity frame aan het bouwen voor support op de Nightmare en level 100+ modes :D


    Zal je zo ff toevoegen al denk ik niet dat ik heel veel kan spelen dit weekeind.

    Ik heb toen m'n eerste Control Module gekocht in de Market omdat ik geen zin had om nog een dag te wachten voor m'n Rhino maar je kunt altijd met een hoger persoon mee ff een baas killen op een planeet die Modules heeft, die droppen er bijna altijd wel een.

    En je ID valt best mee, bijna iedereen die van Xbox komt heeft een drama naam :+

    Ja dat is inderdaad verschikkelijk, ze hebben een paar maanden geleden een dev speciaal voor de interface ingehuurd en dat kan elk moment geupdate worden :)

    Vind vooral die Star Map hoerig omdat je steeds vanaf Mercury moet beginnen :emo:

    14 uur is idd niet al te veel :+ Voor een beetje verantwoordelijke familie man is het ook niet echt weg gelegd vrees ik :+
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2013

Deel Deze Pagina