1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skylanders: Swapforce

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 18 dec 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556



    [​IMG]

    [​IMG]
    Platforms
    Xbox 360 | PS3 | 3DS | WiiU | Xbox One | Playstation 4
    ~
    Uitgever
    Activision Blizzard
    ~
    Developer
    Toys for Bob
    ~
    Genre
    Adventure


    [​IMG]


    The gameplay for Swap Force is based on the two previous games, Skylanders: Spyro's Adventure and Skylanders: Giants. Players use a portal to bring real life action figures into the video game. For the new game, Skylanders are able to jump, and there are new swappable Skylanders. These sixteen new characters have top and bottom halves that can be separated from each other and recombined with the halves from other characters. This allows for a total of 256 combinations between all tops and bottoms. Another new feature of the swappable characters is that each has one of eight distinct ways of moving. These different movement types are necessary to enter certain side areas in the game. Only characters with the correct bottom half can enter said areas.


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [yt]kGpr3T86p6w[/yt]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    Ik wil Dulle bedanken voor m'n opzet van de startpost :D.

    Daarnaast speel ik zelf het spel op m'n Xbox One en vermaak me kostelijk met het spel.

    [yt][/yt]
    [yt]isOjsS-dAcE[/media]
    [​IMG]

     
  2. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Deze is toch al lang uit?
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarom mag ik nog wel een topic maken :+ maar klopt hij is al enige tijd uit. Maar alle Skylanders zijn nog niet allemaal uit. Alle karakters komen in waves uit en we krijgen binnenkort pas de eerste ''stealth'' Skylanders! (spannend!)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het Giants topic ging ook zo geweldig. :+ Eens zien of er nu wat meer liefhebbers zijn.

    Deze er iig bij gekocht;
    [​IMG]

    Deze had ik al
    [​IMG]
    (wat donkere, maar geen zin om ze allemaal opnieuw uit te stallen :p) edit: Oh, en natuurlijk de 3 figuurtjes wat je standaard bij Swap Force krijgt. Deze foto is een paar jaar oud.

    En toen bedacht ik me... ik heb geen enkele Giant. En in de game staan wel enkele kisten waar je een Giant voor nodig hebt. Wat zit in die dingen? De moeite waard om een Giant te kopen?
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    En anders spammen wij het toch lekker vol? :+

    [​IMG]

    In die kisten zitten vaak items die je nodig hebt voor een quest, dus 1 giant is wel handig.

    Overigens kun je als je met 2 spelers speelt gewoon door de 2 kleuren gates. (mits je met z'n 2 die beide kleuren vormt)

    De oude adventure packs werken wel op Swapforce alleen geven ze je geen extra leveltje maar een AoE spell. (heb snel de Ghost Roaster set opgezocht op Marktplaats, want die is nogal duur :eek:)
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kleuren? Elementen bedoel je? :9 Viel me iig erg mee dat je gewoon ook de series 1 skylanders kon gebruiken. Toen ik de eerste op de portal plaatste verwachtte ik al een foutmelding te krijgen. :+ Maar nee;
    [​IMG]
    \o/

    Maar man, wat zijn die Swap Force krengen duur. De gewone ook trouwens, in het begin kreeg je ze voor 7,99 en nu is het 10,99. Swap Force is 16,99. Ik denk dus niet dat ik qua swap force figuren veel verder kom dan deze 3 wat ik nu heb. Zonde. Je wilt natuurlijk alles exploren en ontdekken in de game, maar met zo een prijzen...

    Overigens is het ook gewoon een flink mooie game
    [​IMG]

    En dan nog 2 random gameplay clips. Volgens mij niet de meest interessante, maar het waren de eerste wat ik opnam en sindsdien heb ik me niet meer de moeite genomen om te uploaden naar YT. :+




    edit: Ja, dat van die AoE spells merkte ik toen ik dat Ghost Roaster kasteel ding op de portal plaatste. Kan handig zijn. :D Voor hoeveel worden die sets tegenwoordig verkocht?
    Is mijn Legendary Spyro/Chop Chop/Bash ook nog wat waard? :+
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Prachtige game om te zien inderdaad _O_, ik koop meestal m'n figuren via Amazon.de waar ze packs van 2 aanbieden. (of op zoek naar aanbiedingen, zavvi kent een paar goedkope)

    Alle figuren werken bij Swapforce maar sommige zijn ietsje minder geoptimaliseerd. Ghost Roaster is een stuk vetter op m'n 3ds (giants) dan bij Swapforce :mad:.

    Momenteel speel ik de game op Nightmare en ben ik druk bezig met portal master level 80 te worden! Nightmare is wel echt pittig :+

    Ook heeft activision al bevestigd dat er volgend jaar weer gewoon een nieuwe Skylanders game uitkomt!

    [yt]GOXW1JH8VAw[/yt]
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Op Nightmare verwacht ik ook flink gebruik te moeten gaan maken van alle extra figuurtjes. :+ Hoe lang duurt het eigenlijk precies voor ze weer bruikbaar zijn nadat ze dood zijn gegaan?

    Hopelijk komen ze volgend jaar niet weer met een nieuwe gimmick. Op een gegeven moment is het gewoon te duur niet meer te verantwoorden.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze zijn weer bruikbaar nadat je een level hebt voltooid. (dus als je daarna tegen een boss moet, kun je weer alle figuurtjes gebruiken)

    Ik moet zeggen dat Swapforce wel een stuk beter is dan Giants, maar je merkt wel dat ze hier commercieel gezien ook veel beter over nagedacht hebben. (Verschillende elements gates & types toegevoegd)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ohhh... ik dacht al die tijd dat het ging om een tijdslimiet ofzo. :+ Een kwartier spelen en ze waren weer uitgerust. heh.

    De game is in zijn core beter, maar de toevoeging van Swap Force figuren is gewoon geldklopperij, want op die paar challenges na heeft het geen enkele invloed op de gameplay. :+ De toevoeging van een springknop kan ik veel beter waarderen. ;)
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, je loopt wat Challenge maps mis en wat hoedjes. Ik hoor dat overal van het springen, iets wat ik wel kan in Giants op de 3ds wel kan maar kon dat dan niet op de console variant?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope.
    Al heb ik Giants nooit gespeeld, maar in de Spyro's Adventure kon het niet en in Giants later als ik het goed heb ook niet. Moet ik eens een keer uitproberen bij mijn zus; ze heeft laatst de game gekocht voor haar zoontje.

    Kan ik gelijk een Giant stelen. :+
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat lijkt mij een uitstekend idee ;).

    Zavvi bied enkele Skylander sets voor 12,- aan (3 figuurtjes) (wel bij www.zavvi.com)

    [yt]4GLckwd0rhw[/yt]

    [yt]Qo45Z4NFw18[/yt]

    [yt]pO7vjlL_JVU[/yt]

    [yt]isOjsS-dAcE[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2013
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Potverjandrie, dan moet ik hem zelf maar bumpen.

    Eerste beelden van de nieuwe Skylanders :cool::

    [​IMG]

    Het ziet erna uit dat je waarschijnlijk jouw Skylanders eigen wapens kunt geven en swappen.
     
  15. Tijmen!

    Tijmen! Love to code!

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er tof uit! Welke set zal ik moeten kopen als beginner? Dan ga ik die ook maar eens bestellen, ziet er super tof uit.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt prima beginnen met SWAP force, die ondersteund ook nog eens alle voorgaande Skylander poppetjes ;) daarnaast is SWAP force bijna overal in de aanbieding.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We gaan helemaal los!

    Maar om heel eerlijk te zijn, had ik toch op wat meer gehoopt....

    Al is het minder commercieel (in theorie) dan Swap Force, omdat die swappers ook nog eens verschillende abilities hadden (voor die zones).
     
  19. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    ziet er wel weer leuk uit.

    Vraag me af wat het zou kosten als je alles compleet heb. Ik denk dat je een behoorlijk fortuin kwijt bent
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat wel aardig wat geld kosten dan ja :) maar in theorie heb je niet alles nodig om het spel uit te kunnen spelen ;)
     

Deel Deze Pagina