1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Awesomenauts Assemble!

Discussie in 'Games' gestart door Pascal, 15 mrt 2014.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    [​IMG]
    [yt]wGc8ZPIFgX8[/yt]

    Kunnen PBateman, Dr0kz en ik gezellig hier verder. Oh en fuck dat dat Awesomenauts er ook al was op de 360. Dit is Awesomenauts Assemble! en er is geen Awesomenauts thread. Dus.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nice was de hoogste tijd voor een thread :cool:

    Zit momenteel met Ralluf_NL van Xbw in een potje dus als je mee wilt doen :b:
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, is er hier eigenlijk een demo van?

    (ik mis demo's van games....:'-()

    Lijkt me wel vet spelleke.
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja op PS3/360 :)
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Straks maar weer wat potjes spelen
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Demo gespeeld op last gen.:9


    Wist me niet echt te boeien eerlijk gezegd.
    Het is geen slecht spel, maar kan niet zeggen dat ik het zo vet vond dat ik em moet hebben.

    Leuk Plus spelleke.:+
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, ik heb afgelopen weekend toch weer een uur of 4-6 gespeeld, kan er geen genoeg van krijgen blijkbaar. :+
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Probleem met deze game is denk ik ook vooral dat veel mensen het als een soort PvP platformer game spelen ipv MOBA :)

    Speel het ook nog steeds met veel plezier, sterker nog ik vind het steeds leuker worden omdat je steeds beter word met verschillende Nauts en de andere ook weer leert kennen waardoor je weer je tactiek tegen die naut op kan aanpassen etc.

    Ga nu met Leon als een raket, samen met een Gnaw een paar rematches gedaan en steeds hij luren en ik ambushen :lol: scores gingen helemaal nergens meer over op een gegeven moment ragequitte de ene na de andere 8)

    Deze week komt trouwens een nieuwe patch, nog geen starstorm maar wel een hoop verbeteringen en de shop word gefixed zodat we eindelijk's skins kunnen kopen :D
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nice!

    Toch maar even die Back to the Future skin van Coco kopen. :+
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Pirate Leon :cool:
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Gisteravond een paar mooie potjes gespeeld, alle spelers wisten op zijn minst waar ze mee bezig waren dus waren er erg veel 3v3 gevechten. Op deze manier is Awesomenauts op zijn best zeg!
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd het is verreweg de beste game op PS4 met team mates die weten wat ze doen maar ook meteen de meest frustrerende als ze geen idee hebben.

    Heb in duizenden potjes DoTa/LoL/Smite misschien 2-3 keer geleaved maar in Awesomenauts al zeker een stuk op 10 keer gewoon omdat de host aan de andere kant van de wereld zit of m'n team mates rustig 15 keer doodgaan...

    Wat een ellende soms :mad:
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vergeet niet dat als je leaved je ranking naar beneden gaat en je uiteindelijk dus met laag gerankte spelers blijft spelen. :+

    Mocht ik online zijn als je gaat spelen stuur ff een berichtje, spelen we samen! Doe ik het andersom ook, alleen een mic is nog even geen optie maar dat komt binnenkort ook goed.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    M'n rating interesseert me verdacht weinig :+ maar je hebt wel gelijk zo blijf in de ellende hangen maar het scheelt me wel een nieuwe controller en/of TV als hij door de kamer vliegt :+

    Ze hebben de skins ook in de store gefixed nu! En de skinpacks zijn in de aanbieding... hmm lastig om niets te kopen.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik had nog 4 euro in mijn PSN portemonnee dus heb het bij 1 skin gehouden.
    Misschien dat ik later nog wat meer koop.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat is bij mij nogal een probleem als je credit card eran vast zit :+ veelste makkelijk om alles te kopen!

    Hoe is die skin? Ook andere voice etc?
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heb geen idee nog, vanavond even kijken als ik weer ga spelen.
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik moet zeggen dat die skins wel gierig duur zijn. Als je die game kunt krijgen voor 8 à 10 euro dan is een digitaal pakje voor een character van 2,50 wel een beetje achterlijk. Ik zag laatst ook dat ik sommige skins gewoon unlocked had. Kun je ze uiteindelijk eigenlijk allemaal unlocken? of moet je dan toch echt betalen? Ik zou die Hawaii Coco skin wel willen.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je hebt een paar gratis skins gekregen, maar unlockt verder niets geloof ik
    Vind de skins ook best prijzig hoor maar ze zijn wel puur cosmetisch, je kan dus helemaal zelf bepalen of je ze koopt of niet. Er zijn ook zat games waarbij je DLC kunt kopen die invloed hebben op de gameplay, pay 2 win zeg maar, dat vind ik veel erger.
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja daar ging het mij niet zozeer om. Meer dat het niet in verhouding staat tot de prijs van de game. Ik had een eurotje al een stuk logischer gevonden. Dan krijg je ook meer de neiging om er een aantal te kopen.
     

Deel Deze Pagina