Phantasy Star Online Ep 1 & 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Judge, 18 mrt 2003.

1. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    Yo, ff een snel vraagje. heeft PSO ook een offline mogelijkheid? ik heb een filmpje van het spel gezien, en het lijkt me wel cool. maar of ik het spel zou doen als het een MMORPG blijkt te zijn, dat weet ik nog niet ;)

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan het ook offline spelen!!

3. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan. en volgens mij kost het geen geld om het met live te spelen

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een MMORPG en hij kan offline gespeeld worden.

Het is een gaaf spel hoor, heb hem voor de dreamcast gehad (de 1e) Niet normaal meer, ben er toen ook online mee geweest, echt supertof was dat. Weet alleen nog niet zker of ik hem nu ga kopen

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    ik heb hem voor xbox maar ik vind het vechten beetje raar gaan en ja je kan offline met 4 presonen tegelijk

6. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn de kosten eigenlijk? :eek:

7. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebbie hem voor xbox is hij dan uit al? wist ik niet niet dat ik hem ga kopen hoor geen zin om 8 euro nogwat per maand te gaan betalen voor een spel wat ik misschien 1 keer in de week speel

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    ja heb hem voor xbox hij is hier nog niet uit maar ik speel hem allen offline en helemaal niet vaak

9. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand me eigenlijk eens uitleggen wat het in houd om een mmorpg te spellen, ik bedoel maak je dan een groep met online figuren en verkent de omgeving.
    Of zijn de andere de vijanden omdat ze dezelfde queest hebben.
    Ik heb nog nooit een Mmorpg gespeeld, dus hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
    En kun je dit spel dan geheel ofline spellen of moet je dan toch een keer online.

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Op de NGC moet je voor deze game 8.99 per maand betalen.
    Denk niet dat dit op de Xbox zal veranderen.

11. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het spel verpest word door van die maandelijkse extra kosten..Het is echt een HELE coole game...ik had em vroeger voor mijn Dreamcast..( version 1 ) ..

12. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had iets gehoord dat het een geen echte MMORPG is die je met duizenden spelers tegelijk speelt, maar je het meer moet zien als diablo (met een paar man dus) en dan krijg je om de zoveel tijd steeds nieuwe quests, kan iemand dat bevestigen of totaal ontkrachten. Het stond ergens op het forum van gamer.nl en bij de gamecube... dussu...

13. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je zeg maar online gaat..kom je in een lobby..en daar zijn
    wat gamers..er zijn meerdere lobbies..en daar kun je praten met andere gamers en afspreken om quests te doen..dan ga je met zn vieren ( toen der tijd ) op avontuur..vind je vettere beloningen
    nieuwe zeldzame wapens etc..en krijg je natuurlijk meer stats in
    realtime en op het einde als beloning..
    In de lobby zitten gewoon een handje vol gamers..daarom zijn er ook zoveel lobbies op verschillende etages op het ruimteschip/center....

14. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Aha nu begrijp ik het wat beter...
    Maar volgens mij is dat toch niet helemaal wat ik zoek.
    Even wachten op de MMORPG's dan maar ;)

15. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    tjonge, wat heb ik in dit spel veel uren zitten zeg... elke avond om 20.00 uur ging ik standaard naar Pioneer 2 omdat ik daar had afgesproken met een Zwitserse FOmarl... (ik was zelf een HUmar). de kennissenkring werd steeds groter en groter, terwijl ik eigenlijk maar heel weinig Nederlanders ben tegengekomen. Iedereen die zegt dat de online-mogelijkheden van de Dreamcast nix voorstelde heeft het zelf waarschijnlijk nooit uitgeprobeerd. Het werkte echt perfect.

Tja, het is dus de vraag wat ze met de Xbox versie gaan doen. Het werkte op de DC perfect met het keyboard, maar het is nog niet zeker of er een Xbox keyboard komt. VOor PSO is dat iig noodzakelijk!

16. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem op de gamecube gezien maar dara issie ECHT lelijk!!

17. Recon

Recon Recon!

Leuk Bevonden:
    0
    waarvoor heb je de keybord nodig?

als het om te chatten ofzo dan kan je bij de xbox de mic gebruiken van xbox live

18. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    ]

Daar heb je gelijk in, alleen wordt t volgens mij echt niet zo cool als toen. Ik zie t al voor me in die lobby, iedereen brult door elkaar. Hoe moet je in vredesnaam een maatje (of natuurlijk maatjes) zoeken om mee op avontuur te gaan???

Maar je hebt gelijk... door die communicator zal er zeker geen keyboard komen....:'-(

19. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien ook wel, maar ik denk dat je in de lobby in een privé gesprek kan gaan zodat alleen diegene je kan hooren, of meerdere personen, want als je in een lobby 40 man hebt die allemaal door elkaar heen praten dan kan niemand goed met elkaar praten

20. icarus

icarus Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik ben ook voor een keyboard. Ik heb gemerkt dat sommigen zo'n communicator best eng vinden. Had PSO op de Dreamcast en het was echt ZEER verslavend (ondanks dat je steeds dezelfde quests moest doen). Met een keyboard durf je misschien wat makkelijker te 'praten' en je hoeft niet naar gesprekken te luisteren die je niet wilt horen. Gewoon lekker tikken met je toetsenbord op schoot. Maarja, da's mijn mening...
    Ik ga PSO in ieder geval zeker kopen, al slaan de maandelijkse kosten nergens op (kan me niet voorstellen dat ze iedere maand een nieuwe quest of level toevoegen).

Deel Deze Pagina