1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warcraft 3 (Reign of Chaos/Frozen Throne)

Discussie in 'Games' gestart door PPM, 13 jun 2003.

  1. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds kort weer begonnen met warcraft 3 online te spelen en ik vroeg me eigenlijk af wie hier nog meer warcraft 3 spelen. Misschien kunnen we een keer met een paar een arranged team battle spelen?

    En wat verwachten jullie van Frozen Throne?
    Ik ga m zeker kopen. Niet om de single player, ik heb war3 online altijd veel leuker gevonden. Ik vergeug me het meest op de nieuwe units en de taktieken die je daar dan weer voor kan bedenken.

    EDIT:
    ff lijstje gemaakt:
    XBW Nick - BNET Nick

    Alien - AlienX
    Keeper - BlooDMagE(ned
    Fleppie - Fleppie
    rolorob - rolorob *NEW*
    ChandleR - XxChandleRxX
    PPM - PPM.NL

    geef ook ff je msn, dan is het wat makkelijker afspreken

    /EDIT
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  2. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben net weer begonnen, ga frozen throne ook doen ja. Ben pas weer level 7, maar dat komt omdat mijn pc steeds crashte bij wc3 voordatik hem formateerde, nu doet hij dat niet meer :)

    Mijn battle.net nickname voor Warcraft 3 = robor, heb momenteel geen vrienden op warcraft :'-(, dus voeg me toe :p

    EDIT: 23 h 15 m, zit nu online dus zie nog wel of je me toevoegd :p
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  3. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik moet nu war3 nog even (opnieuw! :mad: ) installeren. Maar dat doe ik morgen, daar heb ik nu niet zon zin meer in. Ik voeg je morgen wel even toe.

    MORE.... PEOPLE RESPOND!!
    aub O-)
     
  4. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    cool! war3 spelers! Add mij ook ff! XxChandleRxX ben ook opnieuw begonnen omdat mn account gekicked is... te lang nie meer gespeeld...
     
  5. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan, ik zal jullie zo ff toevoegen

    mijn nick op battle.net is trouwens PPM.NL
     
  6. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    ben nu op battle.net, dus ik zou zeggen... Join in!
     
  7. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu ben ik weer online
    hebt ppm.nl en xxchandlerxx toegevoegd :) CU wel weer :eek:
     
  8. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed, maar er moeten nog wat meer mensen reageren hoor
     
  9. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    wat gebeurde er dan precies? Ik heb nu steeds dat ik midden in een spel zit en net als ik wil aanvallen zit ik weer terug in windows!
     
  10. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nog ff originele halen in de winkel. Me broer heeft hem, maar omdat hij ook online speelt kannik niet online :mad: Toch maar ff origineel kopen.
    Btw, misschien een tip: kijk op www.proxis.be, Warcraft 3 net als Frozen Throne (zodra hij uitkomt (4/7/03 )) voor 31,95.
    Vinnik geen slechte prijs.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  11. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg een lege pagina te zien als ik naar je site ga?? en de link klopt trouwens ook niet helemaal; er staat een komma teveel.

    wel even melden als je het online gaat spelen he?! Hoe meer zielen hoe meer vreugd :+
     
  12. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu doet de link het. Pagina doet het niet, volgens mij wordt er wat veranderd ofzo.
    BTW, je moet dan wel ff zoeken naar warcraft 3 (linksbovenin).
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  13. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Het spel bleef hangen, of de pc reboote zich spontaan. De hele computer werd weer onbruikbaar tot ik reboote, en ik heb een keer echt een dag gewacht en hij bleef hangen, dus dat was wel minder :mad:
     
  14. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt me trouwens wel een keer leuk om met drie mensen een Arranged Team te spelen, misschien een keer een tijd afspreken?
    Als jullie msn en ook zin hebben, voeg me dan toe: humorbom_rob@hotmail.com
     
  15. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb gister weer ns op battle net gespeeld, maar opnieuw sloot het programma zonder aankondigen af... Net toen ik wilde aanvallen! Ja, zo kom ik wel aan mn losses :mad: Ik wil dus best wel spelen, maar moet eerst ff een oplossing voor dit probleem zien te vinden... Op mn eigen laptop kan ik t ook al nie spelen, want die videokaart wordt niet ondersteunt!
     
  16. Keeper

    Keeper Obi-Jan

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel elke elke dag WC III online (echt elke dag), en dan speel ik heel vaak footman war, of TD's

    mijn nick is : CrypTLorD(ned
    en als je m'm msn wil : jvrolijk87@hotmail.com
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  17. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    TD's vind ik nu echt matigjes :p Niet meer vet, zal binnenkort je nick is toevoegen :)
     
  18. Fleppie

    Fleppie Surinamese

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    wc3!

    Nou, ik ben dus ook wel vaker op b.net te vinden onder nick: Fleppie. Zelfde als hier dus. Ik zit nu vast op lvl 8 omdat al die lvl 10+ mijn aars kicken. Maar ik wacht op mijn nieuwe vidcard en monitor, dan kan ik er weer goed tegenaan.

    Aan de ander ekant als patch 1.10 voor Diablo 2 uitkomt zal ik vaker die spelen. Maar count me toch in.
     
  19. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    problem solved! Ik heb gisteren W3 nog maar een keer opnieuw geïnstaleerd, en nu doet ie t weer! Heeft me wel 6 losses gekost, maar ok... We moeten snel een AT gaan spelen!
     
  20. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Vinnik ook, vanaf vrijdag ben ik volledig inzetbaar :)
     

Deel Deze Pagina