1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De MMM3challenge!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xguus, 31 okt 2003.

  1. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Introductie
    Defgh, Daniel NL en ik kwamen op het idee een kampioenschap te houden met de settings van de MM3challenge over meerdere weken. Dit kampioenschap kreeg de naam de MiniMidtownMadness3 Challenge -MMM3challenge. Naar aanleiding van intresse van andere personen heb ik besloten hier een eigen topic over te openen.

    Tijden en data
    De races worden elke zaterdagavond om 19.00 en 19.30 en op zondag om 19.30 gereden en bestaan uit twee opwarmrondes en één officiele race. Men dient ruim op tijd aanwezig te zijn bij de juiste host.
    Er zal geraced worden tot de finales van de echte MM3challenge. De Vijfde Race zal dus de laatse gewone race zijn.

    Afzeggen -Belangrijk
    Kun je niet op tijd in heat 1 aanwezig zijn omdat je bijvoorbeeld laat moet eten, of perseé niet op zaterdag omdat je een keer niet kan die dag, meld dat dan vóór de loting van dinsdag 19.00!

    Settings
    We spelen met precies dezelfde settings als waarmee wordt geraced bij de echte MM3challenge. Hier kun je daarover meer vinden.

    Puntentelling
    Ongeacht in welke heat je zit (zie ook: Loting) krijg je punten voor je behaalde positie en wel als volgt:
    1e: 10 punten
    2e: 8 punten
    3e: 6 punten
    4e: 4 punten
    5e: 3 punten
    6e: 2 punten
    7e: 1 punt
    Het bijhouden van dit kampioenschap gebeurt in deze thread!

    Hosts
    De hosts voor de race zijn nu voor zaterdag heat 1: Tomster nl. Voor heat 2 is dat: Massiv. Voor heat 3 op zondag zal Satu de host zijn.

    De host houdt één opwarmronde op een baan naar keuze. Daarna volgt een opwarmronde op The Big One waarna de officiele race op The Big One begint.
    - De host dienst na elke gereden race terug te gaan naar de lobby.
    - De host mag onder geen enkele omstandigheid restarten, met als uitzondering als mensen onsportief het gaspedaaltje indrukken voordat de race begint en dus een headstart krijgen.
    - De host dient als 'bezemwagen' te rijden. Dat wil zeggen dat hij telkens met een ruime achterstand achter de laatste man rijdt en even wacht met rijden aan het begin van de race.
    - De host mag geen afleidende geluiden maken en mag op geen enkele wijze het verloop van de race beinvloeden.

    De te verrichten handelingen -Belangrijk
    Zorg ervoor dat je:
    1- je toegewezen host in ieder geval een dag van tevoren toevoegt aan je Friends List door hem een Friend Request te sturen, als de host nog niet in je lijst staat, tenminste.
    2- ruim op tijd (ongeveer 5 minuten van tevoren) aanwezig bent in de lobby van de toegewezen host en je zijn invite accepteert.
    3- alle ramen en deuren sluit, en de tv aanzet.
    4- met volle moed gaat racen.
    5- (indien 4 niet lukt) een lijst met slappe smoesjes opstelt:+.



    De Finale

    Datum: Zondag 14 december 2003

    Poule 1
    Tijd: 15.30
    Host: Guus BOK NL
    Deelnemers:

    Guus BOK NL
    Slurpgeit
    Tomster nl
    Satu
    Biscuit NL
    Captain Tho

    Poule 2
    Tijd: 19.30
    Host: Guus BOK NL
    Deelnemers:

    Massiv
    Pacboyslim
    defgh
    edjuhh
    VANDERMARK
    The Major NL
    GameGuru NL

    Poule 3
    Tijd: 20.30
    Host: Guus BOK NL
    Deelnemers:

    The Platypus
    Dutch Destroyer
    MasterApu
    Ninto
    Logok
    Pigmee NL
    Ivo NL
    Lionhard



    De Finales! -Wijziging regelement!
    De finales zullen in het weekend voor de (echte) MM3challenge finales plaatsvinden, op 14 december.

    De 1 t/m 7 (poule1), 8 t/m 14 (poule2) en de 15 t/m 21 (poule3) zullen het daar in vier opeenvolgende, officiele, zenuwslopende races tegen elkaar opnemen.

    De races zullen gaan zoals dat zal gebeuren op de officiele MM3challenge, dus al volgt:
    Race 1: Going Downtown, Paris
    Race 2: Tower To Tower, Paris
    Race 3: Second Park Run, Washington
    Race 4: The Big One, Washington

    Voorafgaand aan elke officiele race zal de te racen baan als opwarmronde te rijden zijn. Helemaal aan het begin van de Finales zullen we Blockers weer als opwarmronde doen.

    Bij Race 1 t/m 3 krijg je 5 punten wanneer je bij de beste helft zit, de andere helft krijgt geen punten. Op The Big One geldt de normale puntentelling.

    Het aantal behaalde punten van de finales zullen afhankelijk van de poule waarin je zit vermenigvuldigd worden en wel als volgt:
    Poule1 x3
    Poule2 x2
    Poule3 x1


    Prijzen
    Natuurlijk zijn er met de competitie ook prijzen te winnen en wel als volgt:
    1e: Macht, eer, roem, aanzien, glorie en de eerste letter van je GamerTag als chocolade letter!!!
    2e: Eer, roem en aanzien!!
    3e: Roem en aanzien!
    4e t/m 7e: Aanzien
    8e t/m 14e: Ervaring
    15e t/m 21e: Ervaring en stront*)



    Eindstand van de MMM3challenge:


    1. Guus BOK NL -119 punten
    2. Slurpgeit -90 punten
    3. Biscuit NL -78 punten
    4. Tomster nl -72 punten
    5. Pacboyslim -69 punten
    6. Captain Tho -65 punten
    7. edjuhh -64 punten



    8. Lionhard -58 punten
    9. Satu -42 punten
    10. Dutch Destroyer -35 punten
    11. Logok -29 punten
    12. defgh -28 punten
    13. Massiv -27 punten
    14. GameGuru NL -20 punten



    15. VANDERMARK -18 punten
    16. The Major NL -18 punten
    17. The Platypus -16 punten
    18. MasterApu -8 punten
    19. Pigmee NL -7 punten
    20. Ninto -6 punten
    21. Ivo NL -5 punt
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  2. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen er maar 4 mee?
     
  3. Captain Tho

    Captain Tho Captain thowned!!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee, ik doe wel mee!
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Speciaal voor deze challenge MM3 gekocht , gaat mijn Xbox Dinsdag kapot :'-( :mad:
    De Xbox is gisteren opgehaald door UPS.
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok, ik ben al ingeschreven zie ik :)
    Maareh, je kunt toch ook met 8 racen? Dat er eentje host en zelf ook voor de punten meerijdt. In principe kan iedereen lagvrij voor 8 hosten.
     
  6. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zijn het er al 6, en ik had ook niet verwacht dat er al meteen tientallen inschrijvingen waren, het tournooi is namelijk pas vandaag het leven ingeblazen.


    Ervan uitgaande dat MS je Xbox binnen de beloofde 5 dagen repareert sta je nu ingeschreven:)


    Ik betwijfel of iedereen lagvrij kan hosten, wel is het een mogelijkheid om races van maximaal 5 personen te houden en dat er om de beurt gehost zal moeten worden, iedereen in vertrouwen nemend opdat ze niet restarten e.d.
     
  7. vassilli

    vassilli Guest

    Ik doe wel mee maar ik weet niet zeker of ik altijd aanwezig kan zijn.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik doe ook wel mee hoor..:p
     
  9. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je er niet, dan krijg je geen punten.

    9 deelnemers lijkt mij ideaal omdat ik dan één keer voor 5 spelers kan hosten waarbij ik zelf (en afwisselend iemand anders) niet meetel en één keer waarbij ik wel ga voor de punten en dus het kapioenschap.

    De indeling zoals die nu staat is alles behalve definitief. Wanneer de inschrijvingen gestopt zijn begin ik met de loting voor de eerste race.


    Ook wil ik nog even benadrukken dat ik over bepaalde zaken graag jullie mening wil horen, zoals de tweemaalweekse races en alternatieve tijden.
    "er is ruimte voor alternatieven waarover men mij altijd kan PM'en, zoals andere race-tijden en data, maar daarover wil ik graag jullie mening weten.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2003
  10. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik doe mee (ofcourse)
     
  11. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey, ik haal het om 19:00 niet, we gaan nu pas eten.

    Kan ik dan niet om 19:30 meedoen?
     
  12. vassilli

    vassilli Guest

    Datum: 8 November:+
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mjah, daar kwam ik ook achter :D
     
  14. Tomster nl

    Tomster nl XBOXLive addict

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    MM3 challenge

    He hallo allemaal, ik doe ook mee. Al ga ik voor de 4e plek.|:-
     
  15. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat jullie allemaal meedoen.

    Ik heb op het moment het deelnemers maximum gezet op 14 spelers, uitgaande van dat we twee goede hosts hebben/krijgen.

    Wanneer we dan 14 deelnemers hebben begin ik met de loting. Als we niet aan het maximum komen eerder.

    Zie ook de wijzigingen in het regelement.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2003
  16. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kan heel toevalig de 8ste niet racen want dan ben ik jarig
    sorry
     
  17. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd, maar je wordt niet getracteerd op punten:)
     
  18. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    bedankt maar heb ik nu gewoon nul punten en de anderen minimaal 2
    krijg ik geen punten voor m'n verjaardag
     
  19. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zin is niet echt (of anders: echt niet) duidelijk maar het regelement zegt voldoende:

    Meedoen
    Als je mee wilt doen kun je dat aanvragen via PM of simpelweg door dat in dit topic te melden. Wél wordt er dan ook verwacht dat je er elke keer op tijd bent. Ben je er niet, dan krijg je vanzelfsprekend ook geen punten."


    @All, lees het regelement goed door.
     
  20. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze Tomster nl heeft zich (hoera) bereid gesteld als host, nogmaals velen dank _O_

    Ook is er een nieuw onderwerp in het regelement met de te verrichten handelingen.

    Er is nog ruimte voor drie enthausiaste coureurs dus als jullie nog een aantal personen weten die graag mee willen doen: perfect!
     

Deel Deze Pagina