1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] (GEZ) Halo clans (4 man per team)

Discussie in 'Games' gestart door mark-jansen, 6 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark-jansen

    mark-jansen 50% of XLE

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort wordt er door mijn clan (nog steeds naamloos) een xbox link toernooi gehouden, wij zoeken daarom nog steeds clans die geofend zijn in Halo en vervoer naar emmeloord kunnen regelen, ik ben de contactpersoon, je kunt me mailen op adverteren@xbw.nl (ik heb ook msn messenger) of even kijken op mijn site, www.xbw.nl. Deze is echter nog steeds zwaar 'under construction', ik probeer echter zo snel mogelijk te up-daten..

    Zekerheden:

    -4 mensen per clan (team), dus 4 vs. 4.
    -totaal aantal clans: 4, er kunnen zich dus nog 3 clans aanmelden.
    -Locatie: emmeloord (flevoland, noordoostpolder)
    -Prijs: GRATIS!
    -Game: Halo
    -Spelvarianten: CTF en Team Slayer, Sidewinder (??Blood Gulch??).
    -Spelregels: gebruik van Sniper en Bazooka niet toegestaan.
    -Iedere clan neemt een Xbox en tv mee.
    -Een hub + kabels is aanwezig

    Onzekerheden:

    -Datum ???
    -Misschien kunnen er 2 matches (dus 2x 4 vs 4 tegelijkertijd) tegelijk worden gespeeld, iedere deenemende clan met dan 2 xboxen en accesoires en twee tv's meenemen. Dan moet er dus ook nog een hub (switch) en kabels meegenomen worden.
    -Unreal Championship, omdat ik van mijn clan de enige ben die dit spel heeft en speelt, ben ik er nog niet zeker van of hier genoeg belangstelling voor is.
    -Prijs: tegen geringe vergoeding kunnen wij er ook voor zorgen dat er genoeg eten en drinken aanwezig is.

    Het zal je wel duideliijk zijn dat de plannen serieus zijn, mocht je nog vragen hebben of wil je je clan aanmelden, mail me dan of meld me aan op msn of surf ff naar mn site, post liever GEEN replies hier op het forum
     
  2. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb Halo, UC maar ik woon in Waddinxveen (Zuid holland) dus dat zou een probleem kunnen zijn.
    Anders heb ik wel interesse.
    jpvdborn@hotmail.com
     
  3. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het laf dat je sniper en bazooka niet mag gebruiken die wapens horen ook in het spel en om die goed te gebruiken zijn ook zeker skills nodig.

    verder goed idee, ik zal eens kijken of ik wat mensen kan vinden.
     
  4. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe durft je het, in je hoofd te halen, om te cross posten.....

    Als je hier mensen probeert te ronselen voor je tournooi, moet je de boekhouding ook hier doen.....

    als je dat niet wilt, maar alles via je eigensite wilt regelen....

    stuur dan een mailtje naar adverteren@xbw.nl
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina