Wat is dit allemaal?
Omdat veel mensen die Live-games kopen toch meestal al in het bezit zijn van Live, lijkt het me een leuk idee om de (tijdelijk) bijgeleverde kraskaart voor 2 maanden gratis Xbox Live weg te geven aan mensen die nog NIET over Live! beschikken.
Zie deze thread voor informatie over de kaart
Dit topic dient er dus puur en alleen voor om de Live-kaarten die jij hebt het liefste kosteloos (!!!) op te sturen naar mensen die graag Live! uit willen proberen.
Wat heb ik nodig?
ER ZIT GEEN DEMO-DISK OF HEADSET BIJ!
Zo, dat is alvast duidelijk. Dit heeft te maken met de gameplay van Live, nu over naar de technische vereisten. Je hebt een creditcard nodig om jezelf te identificeren. Er wordt in de 2 maanden gratis gebruik géén geld van je creditcard afgeschreven. Wanneer je na de 2 maanden dus NIET wilt betalen, moet je hem bij de Microsoft helpdesk tijdig afzeggen. Dit ligt onder je eigen verantwoording. Doe je dit niet, dan moet je maandelijks een bedrag van 6.99 EURO betalen via de creditcard waarmee je jezelf hebt aangemeld.
Ook moet je over een breedbandverbinding beschikken. Enkele breedbandaanbieders zoals Cable Wanadoo zijn lastig of niet online te krijgen. Uiteraard moet je ook over de nodige bekabeling en overige faciliteiten beschikken om je Xbox op het internet aan te sluiten. Speur hiervoor even rond naar de bronnen die dit forum beschikbaar heeft of surf eventjes naar de officiële Xbox Live NL website.
Hoe kom ik in aanmerking voor zo'n kaartje?
1. Je mag niet in het bezit zijn van een Xbox Live! setje.
2. Je moet beschikken over een breedbandverbinding.
3. Je hebt een Live! enabled game en/of demo tot je beschikking.
4. Jij of degene die je 'm wilt geven moet hem zelf op non-commerciële basis gebruiken vóór 31 maart 2004, want dan loopt de actie af.
Wat is verder nog handig om te weten?
Je Live! gamertag kan je EENMALIG bepalen. Wanneer je je dus van plan bent om het kaartje slechts te gebruiken voor 2 maanden is het slim om niet de gamertag te kiezen die je misschien in de toekomst wilt gaan gebruiken. Is je nick bijvoorbeeld Flip NL en wil je de gamertag Flip NL gebruiken bij een toekomstig aan te schaffen Live-setje, REGISTREER VOOR DEZE TRIAL DAN EEN ANDERE GAMERTAG!, bijvoorbeeld Flip1234 NL.
Wanneer je na de Live proeftijd overtuigd bent en gewoon door wilt gaan, kun je door middel van het invoeren van de code die bij een Xbox Live kitje zit je (proef)abonnement verlengen met 12 maanden. Voordeel heirvan is dat je 2 demo's en een headsetje krijgt, zodat je eindelijk een stem hebt op Live. Kijk voor meer informatie op http://www.xbox.com/live/
Ja, maar er is nu wat fout gegaan...*huil*
De deals zijn volledig gebaseerd op het onderlinge vertrouwen van de users. Mocht iemand een vergoeding vragen voor de verzendkosten, is dat zijn goed recht. Mocht iemand iets niet (tijdig) opsturen, kan hier ook weinig aan worden gedaan. Hierover kan ik, de users en XboxWorld geen invloed uitoefenen.
Wanneer er wat fout is gegaan waardoor de registratie niet is uitgevoerd zoals verwacht, of je moet door te late afzegging toch een (paar) maand(en) Live!-abonnement betalen, is dit ook puur en alleen je eigen verantwoordelijkheid. De mensen die de trials versturen zorgen er alleen voor dat je het kaartje krijgt, en het XBW forum dient alleen als medium. Wat jij er dan mee doet is jouw verantwoordelijkheid.
Oké, ik ga akkoord, stuur me maar een kaartje voor zo'n proefabonnement!
Prima, bekijk wie er hier zo'n kaartje aanbiedt en wat hij / zij er eventueel voor wil ontvangen, en benader hem/haar in dit topic, per email of per PM. Of vraag wie hier zo'n kaartje heeft en 'm naar je toe wil sturen.
Ik verzoek de 'uitdelers' de schamele prijs voor een postzegeltje voor lief te nemen, en het kaartje dus gratis op te sturen. Dit is echter niets meer dan een verzoek.
Succes met je proeftijd in Live! Wees voorbereidt op een fikse ontgroening!
Laatst bewerkt: 16 nov 2003