Prijs van de X-Box

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 15 mrt 2001.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er wordt veel gediscussiƫrd over de prijs van de Xbox. Microsoft beloofd een concurrerende prijs en is zelfs bereid om verlies te draaien (om dat later weer dmv hardware terug te verdienen). De Power Unlimited (nee niet het beste blad maar wordt wel veel gelezen) verwacht dat de prijs gelijk ligt aan de prijs van de PS2 rond die tijd. Zo'n 300 dollar. Andere sites melden dat deze prijs veel hoger ligt tot misschien wel 450 dollar. Wat vinden jullie van de prijs en wat verwachten jullie? Kopen jullie de X-Box ook als die 450 dollar is?

------------------
    ----------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World
    Online Gaming is our Middle Name

2. Milad

Milad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel ik ben er bereid om 450 dollar voor te betalen. :)
    Wat ik dus persoonlijk denk dat het niet gaat worden ik schat toch echt iets in de 300 dollar zoals het in de PU stond.
    En alzou microsoft het voor 450 dollar dan zullen ze nog wel meer verkopen dan PS2.
    Maar laten we hopen dat het niet zo duur gaat worden. :D

3. annegarn

annegarn Guest

<<Geen hele berichtjes Quoten aub>>

een dollar is 2 gulden zoveel (ongeveer 1 euro :) toch das best veel dus ongeveer 1000 piek
    maar hoe duur worden die spellen dan

[This message has been edited by WouteR (edited 16-03-2001).]

4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou ik ook wel willen weten ja. En de euro is in guldens 2,20371 :)

------------------
    to be or not to be

[This message has been edited by Mental-M (edited 16-03-2001).]

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De Dollar is meer dan 2piek.. dan zou de XBOX dus meer dan de PS2 gaan kosten. Playstation en Sony hebben al een naam als het gaat om gameconsoles... dus ik vind niet dat jij kan zeggen dat de xbox dan nog steeds meer verkoopt dan de ps2.

[This message has been edited by WouteR (edited 17-03-2001).]

6. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    :confused:

------------------
    to be or not to be..

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Saddam had toch 50 ps2's gekocht, en met 3 van die chips en paar modificaties hebbie een prachtig raketgeleidingssysteem...

------------------
    ----------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

8. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel zou George W. Bush er gekocht hebben ?

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    georgie wacht natuurlijk op shit van eigen bodem :) nog een half jaartje en dan koopt hij meteen alle xboxen in natuurlijk hehe. Er zijn nu dus console wars op verschillende vlakken :) tussen de consoles zelf en tussen de landen die de chips ervan gebruiken :D

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

10. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Dus over een tijdje win je geen oorlog met het grootste leger maar met de meeste consoles :)

------------------
    to be or not to be..

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja :) dus gaat Japan nu de wereld rulen.. echt blij ben ik daar niet mee. maar dan zal IBM zich ff in de strijd storten :) (huh IBM consoles maken? :)) maarja als het echt zo die kant op gaat... entertainment gaat samen met defensie.. net zoals Formule 1 samen gaat werken met NASA enzow.. als de wereld er beter van wordt moet dat toch geen probleem zijn :D

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

12. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind eigenlijk dat we allemaal kameraden moeten zijn :cool:

------------------
    to be or not to be..

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    whahaha en concurrentie? moet dat er zijn? concurrentie is altijd goed....

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

14. annegarn

annegarn Guest

Ik hoop dat het niet al te veel wordt maar heb echt geen idee en kijk de prijs van de playstation 2 zal dan al inmiddels ook flink gedaalt zijn om de concurentie aan te kunnen gaan..............
    IK hooop dat ie de minstens de helft van ps 2 wordt
    Moet te doen zijn toch

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    600,- zou leuk startprijsje zijn maar daar geloof ik niet in, ik denk 700/800,- aan het begin. Zo waren de n64, psx, dc ook. beetje rveemd als je in 2 jaar tijd 2 consoles ziet die beginnen met zeeeeeer hoog : ps2 1149. en xbox die dan in ene heeeeeeel lag start..: 600,-... dus gewoon 600,- verschil tussen 2 consoles. dus de ps2 is gewoon het dubbele van de xbox terwijl de xbox veel vettere specs heeft

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

16. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar je moet nog maar afwachten hoe het met de marketing van de x-box gaat. Als dat hetzelfde gaat als met de ps2 zie ik het somber in.

------------------
    to be or not to be..boardplanet

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Microsoft heeft 1 miljard gulden in de marketing gestoken ofzow toch?.. hm ik hoop dat het goed gaat :) maar daarom sturen ze ook sites als xboxworld.nl aan met informatie om de xbox aantrekkelijk te maken

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

18. Milad

Milad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord van iemand dat de prijs van de Xbox nog niet defenitief is maar wel bijna zeker dat het niet meer gaat worden dan 700 gulden. En het is niet dat je denkt dat kan iedereen gezegd hebben maar dat is niet zo. Het is nog niet voor volle 100% zeker wat de prijs wordt maar in ierdergeval niet al te hoog. Want dan is er bijna geen concurentie meer voor met PS die dan ongeveer 600 kost.
    Laat weten wat jij weet of wat jij denkt.

[This message has been edited by Milad (edited 17-03-2001).]

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    dan ben ik het niet echt met je eens....
    1. het is natuurlijk duidelijk dat de prijs nog niet definitief is he, of althans de prijs is nog niet vrijgegeven
    2. Wie heeft dat gezegd, ik wil bewijs :) het is toch niet weer zon vaag mannetje he :D
    3. Microsoft belooft een concurrerende prijs. Als de xbox dan 700,- zou zijn en de PS2 600,- heeft microsoft een uiterst concurrerende prijs : de xbox is gewoon way better dan de PS2 en dan een nieuw produkt dat maar 100,- duurder is als een product dat al anderhalfjaar op de markt is...
    4. je mening kan niet zijn dat het niet zo duur gaat worden.. dat klopt niet helemaal....

maarja

------------------
    WouteR - Staff
    XBoX World

20. Milad

Milad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En kijk nu kom je weer terug op wat ik eerst ook zei. VAn als de Xbox honderd gulden meer zal kosten dan de PS2. Dan zullen meer mensen voor de Xbox gaan, want wie wil nou niet voor 100 piek meer veel beter console. Ik anders wel :D
    En waar ik het vandaan heb je hebt gelijk het is inderdaan zo''n mannetje maar we zullen zien wie er gelijk hebt.
    Persoonlijk denk ik denk niet meer dat het zo goedkoop wordt. Want voor zo''n console als de Xbox zou je ook makkelijk meer betalen. Kijk nou naar PS2 zo fantastsich is het niet eens maar er zijn er zat mensen die het voor bijna 1200 gulden gekocht hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina