1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2004]Concker: live and reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tigerstyle, 13 mei 2004.

  1. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Aangezien ik er nog geen thread van was heb ik er maar een gemaakt, want dit is toch wel een van de showcases van de Microsoft E3 booth. Rare heeft een klassieker de beste xboxgraphics to date gegeven, er wat gore aan ge-add, en een abnormaal vette en chaotische multiplayer aan toegevoegd. Het wordt de hemel ingeprezen op xbox.ign.com, en niet zomaar.. Ze noemen het het mooiste spel voor de xbox tot nu toe (en voor zover ik dat kan zien uit low-res filmpjes ziet het op er zijn minst zeer belovend uit), en de gameplay en alles moet tiptop in orde zijn. Geniet.

    screens -> http://media.xbox.ign.com/media/490/490304/imgs_1.html
    movies single player -> http://media.xbox.ign.com/media/490/490304/vids_2.html
    movies multi player -> http://media.xbox.ign.com/media/490/490304/vids_3.html
    http://media.xbox.ign.com/media/490/490304/vids_4.htmlhttp://media.xbox.ign.com/media/490/490304/vids_1.html
    hands on -> http://xbox.ign.com/articles/514/514188p1.html

    [​IMG]

    [​IMG]

    - wordt verwacht in maart 2005 -
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit vind ik de vetste game die tot nu toe gezien heb samen met Halo 2
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het lijkt mij eigenlijk niet zo'n leuk spel. Het ziet er wel grappig uit, maar toch.... Mij lijkt het me geen leuk spel.
     
  4. Moonflower

    Moonflower Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een grappigge game. En een super multiplayer, het blijft toch rare he ik heb er zeker wel vertrouwen in dat dit een topper word.
     
  5. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    damn die fur shader is wel heerlijk. Dat kan echt alleen op xbox zoiets!!
     
  6. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Maart 2005 ... jammer dat we zo lang moeten wachten, op zo'n game zit ik echt te wachten ...
     
  7. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap het niet helemaal... Single player is gewoon een leuke, kleurige platformer met slappe humor en bloed, maar online is het ineens een 3rd person shooter :confused: Mis ik iets of klopt dat?
     
  8. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, k snap et ook niet helemaal ... maar denk wel zoiets ...
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    ja was op de N64 ook al zo, je begon in een leuk kleurig level (met een boerderij ofzo en een zonnebloem die kon praten en die dikke tieten had waar je op kon springen)

    En later kwam je in levels waar je zombies moest afknallen en later een soort van saving private ryan scene, en later zelfs matrix en aliens paroides. het was echt een geweldig spel van begin tot eind ! ik heb ook wel vertrouwen in dit spel
     
  10. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is altijd al een vreemde eekhoorn geweest die concker, de vorige concker sloeg eerlijk gezegd nergens op, maar was wel enorm fun en grappig.. Zo ook met de multiplayer denk ik, wat een saving private ryan en T2 (terminator 2) persiflage moet voorstellen. Het gaat dan ook gewoon om de fun, en dat lijkt me nu al goed zitten, zowel in singleplayer als in multiplayer.
     
  11. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste twee fimpjes zijn wel erg kort, maar dat tweede MP filmpje laat je helemaal zin krijgen in dit spel, ziet er volgens mijm nog goed uit ook! Ik kijk uit naar deze game, maar tis nog zo lang wachten :'-(

    Ik zag inderdaad de link met terminator, maar die met saving private ryan niet onmiddelijk :confused:

    Wel heb ik een aanmerking over dat bloed van die game figuurtjes (erg nep)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2004
  12. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    En of het er goed uit ziet.. en de link naar saving private ryan is ook makkelijk gemaakt als je kijkt naar de trailer van een tijdje terug en de screenshots..
    Verder Micheal (the stig/xboy needs xbox), is dat bloed EXPRES zo nep gemaakt, vind het er zelf ook erg idioot en daarom ook erg grappig uitzien. en Micheal, ik kom te laat vandaag:)
     
  13. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo wat verwachtje nou een tedi beer heer geen bloed vandaar maar playdobloed. Je hebt wel gelijk maar als je echt blood zou doen is dat cartoony er zo af. Ik vind het juist wel passen. Lijkt me echt een leuke game te worden. Maar was al fan van de N64 versie.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt me echt een vette game.
    Als je de trailer check zie je dus T3 en ook Alien.
    En ik hoop dat ie toch wat eerder dan maart 2005 uitkomt.
    Want het zag er ook best wel af uit.
    Maar we komen er snel genoeg achter.
     
  15. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    die traier is alleen voor insiders :mad:
     
  16. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    nee toch? alleen wel van slechtere kwaliteit? Als je het tenminste over mijn links hebt.. Welke bedoel je eigenlijk?
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    ||Look for Conker: Live and Reloaded in the winter of 2004.||

    Dit staat op de x-box site bij de E3 van conker.
    Dus hij komt als we geluk hebben eerder uit... :D
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Jippie !! vet spel !! hopelijk zitten die bots er weer in zodat je ook zonder live! multyplayer kan doen. en hopelijk is de singeplayer meer dan alleen een remake van de N64 versie (dus extra levels enz)
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel moet ik gewoon hebben.
     
  20. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    welke?? dat van T3 enzow heb ik gewoon gezien..
     

Deel Deze Pagina