Dit is echt fantastisch nieuws, hij komt eerder dan we dachten. De release was eigenlijk eerst in de zomer, maar dit is wel heel erg gauw. Bron: Gamers.nl
Het lijkt mij niet dat de verkoopcijfers onder gaan lijden, sterker nog ik denk dat Doom 3 heel goed gaat verkopen. Reden voor die €2 extra is misschien de lange ontwikkelingstijd
Het zijn 3 euro's [mierenneukmode uit] Ik hoop alleen maar dat de Xbox versie snel daarna komt. Voor de PC koop ik hem toch niet, alleen voor Xbox.
14 Juni, eindelijk een een nuttige release date. Nu kan ik na de examens (of tijdens de examens als anti-stress middel) lekker al die spanning van mij af knallen. Wat ook leuk/handig is: tegen dat de examens gedaan zijn is er al misschien een nieuwe lading binnen en moet ik niet horen dat ze uit verkocht zijn.
HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAH ik heb doom op de n64 en ik vind het niet echt leuk, vergelijken blijft moeilijk
Nu word de keuze moeilijk, of Nederland zien afgaan met het EK of een top Game spelen, allebij zo leuk
Dat is één van de eerste keren dat mij een release date mee valt. En ach die 3 euro, dat maakt mij in iedergeval niet veel uit. Nu nog even snel pctje upgraden en ik kan er weer tegen aan *)
Om maar even oude koeien uit de sloot te halen..... It's Done Doom 3 is officieel 6 Augustus uit. Ik kan bijna niet wachten. Counting days