1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Geruchten en Feiten Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 11 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    (gemachtigd door Darkwing om deze thread te starten. Omdat deze eerste post van mij is, kan ik hem updaten zodat alle links en nieuwtjes etc allemaal in de eerste post staan: naar idee van Tigerstyle en aansporing van Rigest ! )

    Dit is de vierde Halo 2 Geruchten en Feiten thread in navolging van
    Deel 1,
    Deel 2,
    en Deel 3.

    Informatie op XBW
    Alle basis-informatie+screens+release datum
    De Ilovebees thread . Een subonderdeel wat over geruchten mbt de ilovebees.com site en 24 augustus...
    Rovaks thread samenvatting van wapens, Halo 2 hands ons en characterbeschrijvingen. Leuk leesvoer, hoewel de meeste Halo 2 fans al bekend horen te zijn met deze info ;) Draadje is gesloten, stel je vragen/post je speculaties/meld je nieuwe feiten hier

    Officiele Site
    De Halo 2 site op www.bungie.net
    Lees hier in ieder geval de FAQ en de Frankie Weekly Bungie Updates Elke vrijdag een nieuwe update op een fansite. De plaats wordt gepost op http://halo.bungie.org en op www.bungie.net.
    Bekijk ook de eerste 3D screenshot hier.

    Fansite
    HBO halo.bungie.org
    Aanrader: de OneOneSeven Comics (bij Comics) en Calvin and Halo Comics.

    Movies
    @ Bungie.net De E3 2003 trailer, Announcement Trailer 2002 en de X03 documentaire Inside Halo 2
    @ Kikizo E3 2004 presentatiedemo high res, wat CTF gameplay high res van de E3 2004, en wat E3 2004 shakey cam gameplay footage
    @ Opa-ages korte in game shakey cam filmpjes van CTF E3 2004 + E3 2004verslag
    Trailer, check MSN>entertainment
    NEW een zanzibar demo filmpje van leipzig
    NEW Shakey cam Zanzibar filmpjes uit Leipzig

    Screens
    Vind ze allemaal op bungie.net en natuurlijk op XBW^^^^^
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Press Scans van HBO
    Leesvoer: Halo 2 scans uit de bladen!

    Release Date: 11 november 2004

    Mis je informatie of is er nieuws te melden? post dan hier of PM me en ik voeg de nieuwe link toe.

    ***Laatste Nieuws***
    *Halo 2 Europese boxart ...(12:52-18-08-2004)
    *Hele vette Halo 2 screens thnx Fardo! (12:57-18-08-2004)
    *nieuwe bungie update! door Frankie deze keer (14:10-23-08-2004)
    *Filmpjes toegevoegd (14:11-23-08-2004)
    *uit OXM: geen ATV, Banshee kan loopings doen, covenant sniper etc...zoek in deze thread op sniper, dan vind je wel een post (14:11-23-08-2004)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2004
    4 mensen vinden dit leuk.
  2. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    die kikizo filmpjes ownen, alleen ik zie een ander health-systeem, wel jammer. Maar misschien blijkt het wel beter te zijn. Ik hoop ook dat het niet te veel ghostje-spring wordt. Maar het wordt allemaal top!
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  3. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Het gerucht dat HALO1(!) op de GBA gaat verschijnen, haha. _0/
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik zat er net vanochtend aan tedenken over het 4rde deel!
    :) netjes gedaan!
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat laatste filmpje wat vet van Kikizo
     
  6. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    damn,t wordt wel menens nu(mag uiteraard wel ook).des te beter,hebben we "wat te lezen"
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    hehe, zoals de FAQ op Bungie al zegt...die Health is een place holder. De echte HUD (+ health) is nog niet bekend gemaakt. Wel is zeker dat de icoontjes tekst vervangen.
    en Basz, thnx! Naar idee van Rigest en toesteming van Darkwing heb ik het zo gedaan. Nu blijft alle info lekker centraal. Dit gaat me veel Rep points opleveren :D>:):D
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2004
  8. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook een nieuw deel zijn, maar ik zit hier niet op te wachten. GBA _0/

    Well, this was something that I've known for months about, but was literally sworn to secrecy by the people involved (just like many OTHER things I know but can't say). But since it's been mentioned in another publication, I can confirm that, yes, Halo is in the works for the GBA. That's all I can say, on risk of having my fingernails ripped off with a bottle opener.

    -- Craig

    Bron: ign.com
     
  9. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit er ook niet op te wachten, FPS en een GBA gaan gewoon niet samen. Wel tof dat Nintendo en M$ samenwerken. Als dit betrouwbaar is..._0/
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    dat heb ik wel van meerdere genres gehoord die hun debuut op een ander systeem moesten maken. Voor halo was een fps ook maar niets op een console meende menig persoon. Dusse, beetje open minded. _0/
     
  11. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er allemaal er vet uit, uiteraard die laatste filmpjes. _O_
     
  12. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Weten jullie trouwens of de icoontjes ook de gesproken tekst vervangen? Ik vond ik Halo (1) het altijd wel fraai als die vent zei: Blue flag returned! Word deze gesproken tekst ook vervangen? Zou wel jammer zijn.

    PS: Halo 2 deel 4, goed plan!
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    cool dat er nu een 4e deel is, want ik heb geen zin om een nieuwe te maken :D ;)
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Idd erg handig al die info overzichtelijk enzo, dus vanaf nu, voor je iets post, check of het daar niet tussen zit. Ow ja en dat Halo 2 op gba is natuurlijk onzin, weet niet of jullie er voor de grap serieus op in gingen...
    En het zou helemaal geweldig zijn als xbw nou met een verslag van de E3 Halo 2 ervaring zou komen _O_ , ze zijn daar toch niet voor niks heen geweest :)
     
  15. FabianNL

    FabianNL Guest

    lijkt me wel grappig hoor, een halo versie op de gba, ben dan alleen wel bang dat het de naam halo niet waardig is...laten ze het maar gewoon lekker op de xbox houden, is veel beter ;)
     
  16. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6

    ach joh, je moet natuurloijk die zooi niet meteen poorten, dat kan geeneens. Maar met het verhaal, zelfde wezentjes en wat goede innovaties moet een fps op de gba ook mogelijk zijn. Ga het niet vergelijken met de xbox, maar misschien voor onderweg waar dat ding toch voor is kan het leuk zijn. Of een aanvulling op het verhaal? altijd leuk voor die gekken die er alles van willen weten.
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    De 'echte' HUD hebben we idd nog niet gezien (is inmiddels af), maar dat shield/health systeem die je tijdens de E3 zag veranderd in principe niet (dat was iig geen placeholder).

    Het kan natuurlijk wel veranderd worden (ze denken er nog over na, had ik begrepen), maar het is in principe iets wat een grote kans heeft om in de eind versie van het spel te komen.

    Ik weet niet of je dat wel of niet wist, maar uit je post maakte ik op dat je dacht dat dat iets was dat zeker nog zou veranderen.
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    uit de FAQ
    most of User Interface was place holder en wordt wss veranderd..zo interpreteer ik het.
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    De HUD ja, dat betekend niet het systeem dat ze gebruikte voor health/shield etc. Maar eerder het uiterlijk en icoontjes, je kan best gelijk hebben dat ze het veranderen (het spel ligt tenslotte niet in de winkels). Maar ik weet absoluut zeker dat ze serieus van plan zijn het health systeem zo te laten zoals het op E3 te zien was. Tenzij ze er toch niet over tevreden zijn, maar nogmaals, daarom zijn ze er nog mee bezig en ligt hij nog niet in m'n Xbox te knorren.

    Bovenstaande heb ik in een tweetal interviews gelezen (dacht ik), mogelijk bij IGN oid.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  20. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Gearbox brengt volgens ign volgens mij halo ok it voor de PS2
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina