Ninja Gaiden commercial vs Halo2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xwon, 25 jun 2004.

  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds vorige maand zie ik iedere keer de commercial van Ninja Gaiden voorbij komen. Persoonlijk vind ik hem volkomen :'-( :mad: |:- :mad: |:- :'-( Erg stom dus.
    De reclame zegt totaal niets over de diepgang en beauty van het spel.

    Wanneer leert Microsoft nu eens een stoere commercial te maken?? Ze hadden toch ook ingame af kunnen wisselen met de tussenfilmpjes en die sukkel in de slagerij weg kunnen laten :confused: Graag jullie mening hierover want het duurt niet meer lang of Halo2 komt eraan.

    Hopelijk kijken de Nederlandse marketeers ook naar deze site en kunnen ze nog wat tips opdoen om voor Halo2 WEL een coole commercial te maken :9

    Dus: - hoe zouden jullie de commercial willen zien voor Halo2?
    - Vertel wat erin voor moet komen maar wel dat "iedereen" hem tof vind, dus niet alleen de diehard gamers maar ook de mensen die nog een Xbox moeten kopen :cool:
    - Let op dat het niet langer zal duren dan 30 seconden.

    Succes _O_
     
  2. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou alles ingame laten, met goede muziek erbij zoals in de teaser van Halo 2. En dan tussendoor texten in beeld als: An epic war for the survival of humanity' ofzo. En dan als einde 'coming to xbox soon' of 'in your xbox now'. Een filmische trailer maken. Die van ninja gaiden was echt heel stom, wie legt er nou de link tussen een slager een een coole ninja? Behalve dan dat ze alletwee vlees slachten. Zo krijgt ms nooit een cool imago.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou.. Als ze Anna Kournikova samen met Jennifer Aniston voor een Halo 2 bord neerzetten, zoenend, dan vind ik dat de ideale reclame :cool:

    ff serieus, ik zie niet wat er mis is met de Ninja Gaiden reclame. In plaats van de zoveelste reclame van een game met wat snel op elkaar volgende ingame beelden, en gerenderde beelden, is dit gewoon wat leuker in mijn ogen. Weer is wat anders.
     
  4. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik sluit me aan bij Orcrist:):9
     
  5. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk nou is na, die worsten waarmee die aant gooien was, moesten nunchaku's voorstellen. Je zag er doorheen ook ingame beelden. Ik vond em wel goed gevonden. Beter als die reclame van The Suffering iig.
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat klopt ook wel, maar toch... Ik ken weinig mensen die na het zien van die reclame enthousiast reageren.
    Zeker als je ervan uit gaat dat deze game zo'n beetje het beste/ mooiste is voor de Xbox op het moment... Dan is de vergelijking met The Suffering niet te maken...
    De commercial eind vorig jaar van RB6 vond ik wel echt cool en was ook herkenbaar ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  7. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een cutscene van ninja gaiden hadd4en ze moeten gebruiken afwisselend met ingame beelden
     
  8. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft er iemand soms een link naar die commercial want op de Belgische televisie spelen ze hem niet denk ik :eek:
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik niet maar als je MTV of TMF kunt ontvangen zal je hem vast wel voorbij zien komen.
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij staat hij al op xbox.com bij de filmpjes, mayB moet je daar is kijken.

    Edit: Hier is de link: klik

    Verder vind ik idd dat de commercial weinig laat zien van wat Ninja Gaiden inhoudt. Het beste van het spel is niet te zien, maar ook best moeilijk in beeld te brengen denk ik.

    Voorstel voor Halo2 commercial: Laat hem door Bungie zelf maken [als dat al niet gebeurd, keb er geen verstand van]. Bungie is echt goed in het maken van trailers e.d. Tenminste, dat vind ik. Ik vertrouw bungie wel in het maken van een coole reclame *)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  11. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hem nu voor het eerst en ik vind het echt heel slecht gedaan,
    al is de reclame best leuk verzonnen, maar dat staat er los van.
    Een spel als Ninja Gaiden moet je niet verkopen met humor!!
    Ik vind dat echt een hele verkeerde keuze.
     
  12. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kom wel op de site maar in dat kadertje waar het iflmpje normaal moet verschijnen verschijnt er niets....en aan de rechterkant zie ik ook geen andere filmpjes om uit te kiezen :confused:
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als eerste komt er een ingame filmpje van Halo2 binnenvliegen, met een goed muziekje eronder, die naar het einde van de commercial steeds spannender en luider wordt. Tussendoor moeten er sterke one-liners inkomen. En dan in de commercial een soort van verhaal opbouwen. Net zoals het laatste stuk van de eerste Halo2 trailer, waarneer hij uit die pelican springt. Een soort van magisch/spannend einde, die het echt maakt dat je die game moet spelen. En dan Xbox, it's good to play together.
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de reclame van ninja gaiden juist vet!
    Bij andere spellen doen ze altijd flitsen van ingame filmpjes die soms nauwelijks goed te zien zijn.
    bij ninja gaiden is dat juist duidelijk

    ik sluit me dus ook aan bij Orcrist
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik vind de voorbij flitsende beelden van Ninja Gaiden ook niet geweldig duidelijk. Daarbij heb ik ook in mijn vorige post gezet dat ze niet veel laten zien van wat Ninja Gaiden nou inhoudt. Het is vele malen meer dan ze laten zien. Toch moet ik toegeven dat het een best vermakelijke commercial is en dat is op zijn tijd ook wel is leuk/goed. ;)
     
  16. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het halo2 filmpje hetzelfde laten als het reclame filmpje voor halo (1) . Dat was geen bijzonder filmpje ofzo, alleen maar ingame (d8 ik). Maar dat zag er allemaal zo tof/indrukwekkend uit dat het toch een speciaal filmpje was 8) . Halo2 zou dus ook zon filmpje moeten hebben.
     
  17. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    wat was dr nou zo slecht aan die reclame ik vond m wel geinig weer eens iets anders dan alleen maar ingame
     
  18. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten de reclame van halo2 net zo cool maken als de reclame van metroid op gamecube dat was pas een reclame :D:D
     
  19. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
  20. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond die van Ninja Gaiden idd erg stom.
    Hopelijk is die van Halo 2 met MasterChief in de hoofdrol beter :D
     

Deel Deze Pagina