Algemeen Driv3r Hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door Risingstar, 27 jun 2004.

  1. Risingstar

    Risingstar Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje.
    Zit nu in de 3e of 4e missie.
    Dan moet ik eerst zo'n rijtest doen en daarna moet ik naar zo'n restaurant rijden en in dat restaurant die mannetjes neer knallen.
    Dat is me allemaal wel gelukt ook ruim binnen de tijd.
    Maar wat ik daarna moet doen :confused:
    Der zitten als ik het goed heb dus 4 mannetjes binnen in dat restaurant.
    Kan iemand mij helpen.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
  3. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon dat hele restaurant naar de klote schieten tot het balkje vol is, dan kan je em peren en heb je de missie uitgespeeld!
     
  4. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_
    knal alles kapot wat je ziet :)
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  5. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoals glazen, arcade kasten en flipperkasten, alles wat kapot kan :)
     
  6. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Je moet idd het interieur overhoop schieten en die rode balk vullen. Hoe meer je kapot knalt, des te meer de balk zich vult.

    Je vult hem lekker snel door alle glazen van de bar te knallen en de schilderijen leveren ook genoeg op.
     
  7. Casperge

    Casperge Guest

    ik ben nu bij de missie dat je de 3 auto's in de truck moet rijden,heeft iemand tips?ik ben namelijk altijd net te laat
     
  8. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic: ik kan nergens een in-game snelheidsmeter ontdekken, terwijl je wel bij opties in kan stellen of je KM of mijl per uur wil :confused: hoe zit dat?
     
  9. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de missie met de drie trucks moet je een beetje geluk hebben. Probeer elke keer als je een auto in de truck hebt gekregen, zo snel mogelijk een motor te scoren.

    Neem bovendien in het begin van de missie niet de eerste afslag links, maar de tweede. Op die manier zit je direct op de snelweg.....
     
  10. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Er is geen snelheidsmeter in het spel, alleen bij één missie waar je boven de 80 km/u moet blijven, het instellen van die snelheidsmeter geldt eigenlijk alleen voor die missie.
     
  11. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
  12. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wist iedereen dit al maar ik als je op "back" drukt dan zie je het zeg maar door de ogen van Tanner, wel vet als je op een motor zet, het blijft zo als je loopt alleen dan vind ik het wel lastig!
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dit wordt maar de algemene Driv3r hulpthread. Voor vragen over missies kan je hier terecht, voor vragen over verborgen auto's is er een ander mooi draadje.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  14. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu bij de missie Smash and Run in Nice kan iemand mij helpen ik snap nie wat de bedoeling is die vrachtwagen blijft maar doorrijden
     
  15. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Smash & Run is als ik me niet vergis dezelfde missie als Casperge bedoelt, als je dit topic ff doorleest lees je dat Iverson al antwoord heeft gegeven.
     
  16. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er eigenlijk heli's of vliegtuigen in Driv3r, er zit een luchthaven in, maar ik zie daar geen vliegtuigen of heli's maar ik neem aan dat ze er wel in zitten, waarom zit er anders een luchthaven in?
     
  17. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    neej zitten er niet in
     
  18. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in het level Rescue Duboit daar moet ik eerst een klein stukje rijden en dan een paar mannen neerknallen. Via een huis moet ik weer naar buiten toe en dan moet ik in een gele auto een andere auto achtervolgen. Maar moet ik die onder het rijden neerknallen of moet ik gewoon een tijdje achter hem aan blijven totdat hij een keer stil gaat staan of gaat hij niet stilstaan. A.U.B. kan iemand mij helpen._O_
     
  19. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ff het level spelen, ff kijken hoe ik dat doe!
    Je loopt naar binnen bij dat restaurant, schiet iedereen neer, loopt door de deuren todat je inderdaad bij die auto komt, als je daar bent stap jij in een auto, met nog iemand naast je, Dubois en iemand anders rijden in die witte auto, er komt nu in beeld te staan: Get Dubois, stop the car!
    Je moet dus zorgen dat je ze niet uit het oog verliest en de auto laat stoppen door hem kapot te schieten, richt eerst op z'n banden zodat die lek zijn en jij hun makkelijk bij kan houden!
     
  20. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt maar ik moet nog wat aan mijn rij kunste gaan doen want ik verlies ze telkens uit het oog. en met dat schieten erbij kan ik helemaal niet rijden en richte op banden lukt helemaal niet nouw ja ik het maar eens proberen. Ik ga denk ff proberen voordat je in de auto stap komt hij langs rijden mischien ga ik dan ff proberen om ze banden te vernietigen.
     

Deel Deze Pagina