Ik ben daar net voorbij gekomen... Je moet proberen om op die daken te komen dan kan hij je zelden raken en ken jij hem neerschieten... Op een gegeven moment probeerde hij bij mij op dat torentje te komen ( die met die wieken die draaien ) en dat bleef hij doen en het lukte hem niet... Ik loop langs hem heen maar hij doet niks... Ik ga achter dat Grote Machiene geweer zitten en knal hem helemaal verrot... Zo is het mij gelukt.. Maar probeer het maar eens om op die daken te komen en daar op te gaan staan en hem zo te beschieten... SUCCES !
het kan veel simpeler als je jack hebt bevrijd moet je terug dat huis in lopen en het dak op. spring dan naar een kleiner dakje en ga er boven op staan. hij loopt dan telkens tegen de muur op maar doet je geen schade. en jij kan hem kapot schieten. BTW spel is te simpel zelfs op hard.
Dual Revolvers all the way, flink blijven rollen en zorgen dat er genoeg toobstone's tussen jou en die gooie inzitten, hijs best makkelijk als de rest van zn kameraadjes naar de klote zijn geschoten. Ik zit nu vast bij die StageCoach missie, moet met Buffalo Soldiers door die vallei heen op die StageCoach, die flippende indianen verneuke dat ding heel de tijd, word dr best misselijk van...
Daar is niet echt een trucje voor. Je moet heel snel pakken en mikken. Je bedoelt toch het wapentrekken?
ja dat bedoel ik steeds als ik mn wapen trek schiet die andere al als ik iets wil markeren lukt t niet
brandende schuur Vraagje he.....bij red dead revolver moet je met annie het vee uit de brandende schuur halen he? Maar waar moet je het vee dan neerzetten?als ik ze gewoon erbuiten zet gebeurt er helemaal niks....en je hoeft toch alleen die 4 koeien uit die schuur te halen toch? please respond....groetjes maurice
Je moet die sloten van die hokken kapot schieten en dan rennen die beesten er wel uit!! Maar pas wel op want in sommige hokken zitten vijanden!!