Oke ff alle verborgen auto's op rijtje. Kan iemand mij helpen want iedereen zegt dat er verborgen wagens zijn maar kan iemand mij ff vertellen waar het is.
Hoi, in deze thread wordt alles al besproken. En er staan kaartjes waar de wagens op staan. Om ze zelf te zoeken is inderdaad geen beginnen aan. Succes
ik voel me vereert maar ff ter corectie : dit is het topic nog meer redens om niet meer topics te openen?? *edit* ik heb ff zitten kijken dit is niet meer normaal hoeveel topics over driv3r er zijn nou da spel heeft wel wa op doen schudden zeg
Niet alle auto's zijn de moeite waard om te zoeken hoor, Go-kart, misschien een paar uur leuk, de sport-auto in Miami viel me amper op dat ie geheim was, het is dat het er kwam te staan maar anders, in Nice is die Heftruck wel leuk, maar gaat ook vervelen net als die Roadster en in Istanbul, die soort oude racewagen is wel leuk maar verder dan ook niet.
Aangezien er al zoveel threads over zijn, en de link van biscuitje naar een mooie thread lijdt gaat deze dicht.