Ik weet niet of dit de beste plaats is, maar ik zat me af te vragen of Metal gear solid Snake eater ( ook op de xbox word uitgebracht. Ben zelf nu druk bezig om het tweede deel uit te spelen op xbox en vroeg me af of het 3e deel ook op de xbox zal worden uitgebracht net zoals het 2e deel. Is hier al wat over bekent en wat denken jullie? Of is het gewoon tijd om ook maar een ps2 in huis te halen rond die tijd?
Wat dan? Als ie aan het eind van het jaar 120-130 euro zou zijn zou ik em waarschijnlijk niet laten liggen. Heb ik alle consoles, hoef ik ook niks te missen. Ben namelijk MGS verslaafde
je kan ook gewoon wachten en hopen op een uitgebreide versie van MGS3 voor Xbox en PC, dat was ook met MGS2, eerst voor PS2, en een jaartje ofzo later kwam die *meet heeeeeel veel extra's* ook naar Xbox en PC
Koop gewoon een ps2 ik heb er al 1 dus ik ga mgs 3 zeker halen. En ik denk niet dat er een uitgebreide versie van mgs 3 gaat komen. Mgs 3 wordt gewoon echt weer cool.
Hoop dat sony de prijs van de ps2 eindelijk eens naar beneden gooit zoals in Amerika... maja keep on dreaming Mgs 3 gaat zekers nice worden En dan meteen Killzone erbij kopen. En als ie op xbox een jaar later zou komen, koop ik em ook voor xbox (beter grafics en misschien extra's)
@Grave ik heb MGS 2: Substance ook sinds een week en vannochtend eindelijk uitgespeeld waar zit jij nu?
Ben nu 2 dagen elke dag even bezig. Gister van 10 tot 3 uur snachts bezig geweest Als ik eenmaal begin hou ik niet op met MGS. Ben nu bij dat Raiden naakt is Dus moet m'n stuff weer even vinden. Maar ik wil geen spoilers horen ofzo Ook niet hoever ik nog moet Will alles zelf uitvinden etc Ik vind het echt een vet spel. Niet zo goed als deel 1, maar vind em wel goed. Was altijd veel kritiek op, maar I dón't care. Het is MGS
dikke kans dat dat wel gebeurt *wat ik net zei* maar ik raad je echt af om zo laat een PS2 te kopen, binnekort volgende generatie consoles en dan zit je met je nieuwe PS2 waar geen spellen meer voor uit komen.
Omg ik heb echt super veel uren eraan gezeten. Heb eindelijk 100% van de extra missies afgemaakt. Het was het eerste spel dat ik gekocht heb voor de xbox. Echt een super freaky en goed doordacht verhaal. Mijn enige puntje kritiek is dat er wel wat betere graphics uit de box gehaald kan worden. Man ik ben ook al aan het bidden dat MGS 3 ook op de box komt
Over smaak valt wel te praten. Er valt echter niet over te twisten. Overigens denk ik wel dat MGS 3 op de xbox zal verschijnen met een uitbreiding, zoals MGS 2 Substance. Het zal waarschijnlijk wel een jaar later verschijnen (als het niet langer is).
Jah ik vind precies hetzelfde. De gameplay is stoerder(bloed, kasten, verkouden, cleaning etc.) maar het verhaal(heel verwarrend aan 't eind ) ,het geheel en de bosses vond ik bij MGS 1 toch geweldig
Idd. Vooral als je deel 1 hebt gespeeld ga je nadenken over die missies en de kolonel etc etc. Ga geen spoilers noemen. Maar idd ik vind het een leuk verhaal en leuk bedacht en opzich wel leuk dat je niet met Snake speelt, want de keuze is wel goed gemaakt. Maar toch blij dat je in mgs 3 met snake speelt.