1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    [​IMG]
    *NB ik kan geen betere plaat vinden dan mijn eigen plaatje ;)

    De hype is begonnen, maar er is nog geen algemene thread. Wat weten we van de ilovebees.com campagne ... Wat weten we niet post hier de feiten, geruchten en onwaarheden.

    [​IMG]

    Sites

    www.ilovebees.com
    http://ilovebees.blogspot.com/


    Andere info:

    Arg bees speculatie

    Feit:

    • De site www.ilovebees.com zit verstopt in de Halo 2 trailer
    • De klok op de www.ilovebees.com telt af naar 24 augustus
    • OXM en EGM komen op 24 augustus uit
    • Bungie heeft een obsessie met het getal 7
    • 24 augustus is precies 77 dagen verwijderd van 9 November
    • Halo 2 heeft een ERSB rating
    • Windows 95 was onverwacht op 24 augustus 1995 uitgekomen
    • Zo wel Bungie als Microsoft hebben wel een eerder een ARG (alternative roleplaying game) verzonnen
    • Faq bungie meld nog steeds dat er geen demo komt
    • Voor de release van Halo publiceerd bungie de ARG ... cortana letters

    Geruchten:

    • Single player demo Halo 2 komt uit
    • Multiplayer demo Halo 2 komt uit via Tsunami
    • Een nieuwe ARG (Alternate Reality Game) noch een pc noch een xbox spel van Microsoft en Bungie .... Een andere bekenden ARG is NOKIA GAME
    • 24 Augustus komt Halo 2 uit
    • LadyBee777 = Guilty Spark 343 ..... 7*7*7=343
    • 9 augustus gaat Halo 2 (gold), want Bees zijn letterlijk Bugs (Wixx)
    • OXM komt 9 augustus binnen bij de subscribers en deze ligt 24 augustus in de winkels
    • Bees = Bungie Easter Egg's is een verstopt geheim

    Wat verwachten jullie? NB ik hou de eerste pagina bij ;)

    Registratie info ilovebees.com:

    Registrant:

    Margaret's House of Bees
    Margaret's House of Bees
    2370 Market Street #510
    San Francisco, CA 94114-1575
    US

    Registrar: NAMESDIRECT

    Domain Name: ILOVEBEES.COM
    Created on: 14-JUN-04
    Expires on: 14-JUN-09
    Last Updated on: 15-JUL-04

    Administrative, Technical Contact:
    Efendi, Margaret ********@hotmail.com
    Margaret's House of Bees
    Margaret's House of Bees
    2370 Market Street #510
    San Francisco, CA 94114-1575
    US
    415-248-2617

    Domain servers in listed order:
    NS1.MYDOMAIN.COM
    NS2.MYDOMAIN.COM
    NS3.MYDOMAIN.COM
    NS4.MYDOMAIN.COM

    End of Whois Information

    Vorige maand aangemaakt

    Oh, in de bron staat ook iets leuks
    <META NAME="keywords" CONTENT="honey, bees, Margaret, small busines, beekeeping,
    hives, retail, market, Operator, bug, buggy, virus, infestation, WTF is
    going on with this damn thing, parasite, strong intrusive inclination, medium,
    messages, shipwreck, network throttling, SOS, hoax, game, bee hoax, bee game,
    survivor, survive, evade, resist, escape, a little help would be appreciated,
    thanks and tip your waitress, sleep, is, good, install, reinstall,
    re-reinstall, re-re-reinstall, I, love, bees">

    ---------------------------------------------------
    8)

     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dana

    [​IMG]

    Characters
    From NetninjaBeeWiki
    This page is to provide a list of characters noted in the various snippets.

    [edit]The Real World
    Dana Awbrey, our friendly helper, now scared away by her first encounter with a sentient AI.
    Margaret Efendi (Aunt Margaret) the beekeper, whose webpage was hijacked by the SPDR.
    Chloe (Awbrey?), Margaret's sister and Dana's mother. Mentioned on the About page.
    Farnsworth, Margaret's cat. Also mentioned (and pictured) on the About page.

    AI Characters
    Allegorical Names (mostly from the story The Widow's Journey)

    The Queen, a powerful AI destroyed by "a fell enchantment". Almost certainly refers to The Operator.
    The Widow or The Servant. Refers to The Spider / SPDR.
    The Sleeping Princess. Almost certainly another AI personality construct which has not yet been awakened. (See the discussion section for more speculation)
    The Pious Flea, about whom little is known. May also be the entity receiving the ladybee777 e-mail and responding through the embedded text. No known literal or real world equivalent. Also may be on a separate system.
    The Manticore was a rogue process that was killed by The Widow while it was reviving The Queen. No known literal or real world equivalent.
    The Assassin (also known as Killer and The Enemy) has damaged and otherwise threatened The Queen. Refers to the "real world" character of Dana Awbrey. Not taken from the story, but rather used during The Operator's Monologue.

    Literal Names

    The Operator (a nickname). A military shipboard navigation and communication AI. In a very delusional state at this time; being operated on by the SPDR. Could be named Melissa (speculation based on common text in the Links On 'Fun Stuff' Page).
    SPDR, also called the Spider. A very simple AI, "just a reflex and a toolset". Attempting to repair The Operator, a much more powerful AI.
    [edit]Shipboard Characters
    1st Lt. Rolf Sorenson
    Capt. Greene
    ONI Tech Kowalski - Flirts with Midshipman Arrelts while The Operator is watching. Expert on various AI systems (We learn from the conversation that the AI used for The Operator is not one of a kind. For example, The Operator appears to have similar characteristics to the AI "Cortana" from Halo).
    Midshipman Arrelts
    The Castaway - Picked up in deep space, not part of Melissa's regular crew. Might have been a crewman with another AI named Odysseus. (See the discussion section for more speculation)
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Halo 2 komt niet uit op 24 augustus, dat is zo onwaarschijnlijk voor genoeg redenen. Demo lijkt mij persoonlijk ook onwaarschijnlijk, maar dat zou wel een stuk logischer zijn. Ik wacht gewoon rustig af en zie wel wat er gebeurt.

    Van www.ihatebees.com kan je vrijwel zeker vanuit gaan dat 'ie nep is.
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk HALO2. Ze hebben het nou al zo vaak uitgesteld. Ik denk dat ze de gamers willen verrassen, en met een klapper van een introductie komen. Want er komt wel steeds meer informatie en screens, dus over een klein maandje, zou die afkunnen zijn. En wie weet laten ze screens zien, die zijn van als ze op de helft zijn, maar ze zijn al op 90%. We zullen zien.

    Mag ik even weten waar en in welk filmpje het staat ?
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  5. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij:

    Kondigt Bungie een nieuw spel aan. Ze zijn al klaar met Halo 2, ik weet zeker dat bungie niet ophoudt na Halo 2.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat de meeste mensen willen geloven dat Halo 2 24 augustus komt. Net als met 11 november vorig jaar, ook al is dit grapje wel ff 10 keer zo groot.
    Ik denk dat er een demo komt óf iets totaal onverwachts.


    Maar dan vraag ik mij wel weer af waarom er op ilovebees.com gesprekken staan over Capt. Green en 1st leuitenant Snorenson (ofzo iets) en gesprekken over een of andere hoge piet van ONI.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  7. Vage shit..

    Misschien aankondiging van Xbox 2 ofzow?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2004
  8. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn nou een klein jaar verder, dus als ze nou niet klaar zijn... Ik denk dat Halo2 toch op de 24ste augustus komt. Of ze laten je dat denken, en komt er niks uit, of het is fake, en hebben ze nieuwe bijenhoning.
     
  9. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vat dit allemaal niet; wtf is ilivebees of ihatebees ...
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    check de sites ... check de screen op exact 43 seconden of 7 seconden voor het einde van de movie trailer van Halo 2 veranderd xbox.com in www.ilovebees.com op deze site zijn gekke dingen aan de hand

    Het is een puzzel om opgelost te worden ... dit soort puzzels word een ARG = Alternative Roleplaying Game genoemd
     
  11. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het kan toch niet toevallig zijn dat Bungie zomaar die link in et filmpje zet, daar moet een gedachte achter zitten.
     
  12. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh mijn god zou het waar zijn :eek:
    Ik vind het echt eeen hele vage site maar goed wie weet he zou echt wel te gek zijn ALS het gebeurt een demo zou ook tof zijn.
     
  13. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop dat hij uit komt op 24 augustus, maar ik denk het niet. een demo is toch wel onwaarschijnlijk, omdat bungie wel 10,000x heeft verklaard dat ze er geen 1 uitgeven omdat dat de speelervaring zou verpesten voor als halo 2 uitkomt (zoiets was het:p). dus het wordt of niks of alles :cool: .
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ze zijn ook al bijna klaar, ze zitten praktisch in de laatste fase van development.

    Maar ga d'er nou maar niet vanuit dat hij uitkomt op de 24e, dan staat je hoogstwaarschijnlijk een grote teleurstelling te wachten. Microsoft doet niet voor niks z'n best om 9 november zoveel te promoten als ze maar kunnen.
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    het heeft al een ESRB rating, en dat gebeurt alleen bij spellen die al af zijn..
     
  16. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    dat had Halo ook... 7 augustus werdt die gerate en die kwam ook pas november uit :{
    ik geloof best wel dat ze klaar zijn / bijna klaar zijn, maar het zou een hele grote verassing zijn als hij de 24ste uitkomt.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja maar Halo 1 kon niet uitkomen omdat de xbox nog niet eens bestond toen!:eek:
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    nog iets begin te duizelen... ;) ... Tsunami is nodig voor Halo 2 ... dus het systeem (Xbox Live) moet nog een keer down om alles klaar te maken.

    "network throttling will erode" kan letterlijk betekenen ... xbox live moet uit de lucht (15 dagen voor 24 augustus)

    Tsunami = vloedgolf = Flood

    mond op mond reclame is de beste reclame ooit en windows 95 werd ook op een andere datum gereleased dan verwacht (en waar reclame voor is gemaakt)!
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja, maar er zijn ook tientallen redenen te bedenken waarom Halo 2
    niet op de 24e uit zal komen. Een daar van is dat Microsoft enorm veel geld uitgeeft om 9 november te promoten. Bovendien is een release in november veel gunstiger en logischer.

    Het zal mij al verbazen als er op de 24e een demo blijkt te zijn, laat staan de 'geheime' release van Halo 2.

    Ga er maar vanuit dat er op de 24e niets of weinig gebeurt, dan kan het alleen maar meevallen is mijn advies.
     
  20. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er staat toch dat die fase al voltooid is ?

    En hoe wete je dat van die 15 dagen dan? Ik lees alleen dit:

    In 13 days this medium will metastasize

    Wat heeft dit dan te betekenen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina