weet iemand van jullie of XIII 2 en Beyond good & evil 2 in de maak zijn? zoja, waar kan ik dan informatie erover vinden? alvast bedankt.
ik weet dat Beyond Good & Evil 2 er zeker aan komt..... XIII 2 weet ik niets van, ik zou er zelf niet op rekenen. Wat betreft informatie: check even www.tothegame.com.
zou namelijk nogal vreemd zijn als alletwee niet in ontwikkeling zijn. het zijn namelijk topgames en wat mij betreft eindigen ze een beetje vreemd. wat mij betreft schreeuwt dit om meer. en op tothegame.com vind ik niks.
Het zou vreemd zijn als XIII 2 nie tin ontwikkeling zou zijn! Aan het einde van XIII stond tog echt TO BE CONTINUED, dus ik hoop dat Ubisoft tog wat lef heefrt en het gewoion doet, maar eerlijk gezegt: k heb zelf van Ubisoft nog nix gehoort en ik hoor het meestal ernstig lang van te voren dus(k verkoop spellen, dus heb ook contact met de leveranciers, en Ubi levert zijn eigen spellen die besteed het niet uit) BG&E 2 is zowieso in de maak, Ubi wil er een trilogie van maken
En in beyond good and evil zat er ook zo'n einde in. Als het goed is was er iets met die varken aan de hand.
dacht niet dat ik dit ooit zou zeggen maar: damn you UBISOFT voor het niet maken van XIII 2!! van zo'n meesterspel maak je toch een vervolg?!! Damnit!!
waarschijnlijk komt het vast nog wel, maar zijn nu bezig met andere dingen... of ze houden het gewoon heel goed verborgen.. net als forza motorsport
Ligt aan de verkopen he, maar volgens mij heeft XIII redelijk goed verkocht, itt Beyond Good and Evil, dat wel een vervolg krijgt. Maar ik denk dat er ook wel een nieuw deel van XIII komt. Ik vond de eerste delen van de 2 spellen iig super cool .
Het zou erg jammer zijn als XIII 2 niet komt. Maar ik denk aan de magere verkoopcijfers van XIII, dat hij niet komt. Ik hoop het wel natuurlijk.
Beyond Good And Evil en Prince Of Persia waren beiden toppers. Er komt al een nieuwe Prince Of Persia uit, het zal me dus niets verbazen dat er ook een 2de Beyond good and Evil game aankomt.
ik wil XIII 2 Danm wat een toppertje (Ook de DM Live gameplay) Ook al vindt bijna niemand dit helaas.... IK vindt het zwaar ownen!
Ik heb net 5 minuten geleden Beyond Good & Evil uitgespeeld en ik dacht al dat er een vervolg zou komen, Gelukkig maar, ik hoop wel dat het 2e deel langer is dan zijn voorganger.
Die twee spellen moeten er komen,de eerste delen waren toppers. Gewedige spellen. die komen er vast aan Ubi houdt XIII 2 gewoon geheim.
Van Beyond Good & Evil komen nog 2 delen, BG&E wordt een trilogie Wanneer ze uitkomen weet niemand omdat ze nog in ontwikkeling zijn.
Er komt denk ik geen vervolg op XIII. Zoals je weet is de game nav een Franse strip gemaakt en daar was maar 1 deel van die net zo eindigd als de game...met een open einde dus. Ik weet het niet cker dus...