mijn xbox doet het niet meer iedere keer als ik hem aan doe gaat na enkele seconden het lampje dat normaal groen is rood kniperen. en in het beeld word gezegt dat ik contact op moest nemen met customer support. nou d8 ik ik ga eerst kijken of iemand hier mij kan helpen. misschien weet een van jullie hoe ik het probleem moet oplossen. alvast bedank, Luuk
ik zou precies doen wat de xbox je zegt te doen: bellen met customer support. Waarschijnlijk iets mis met je hdd, das best wel vervelend, ben je al je saves kwijt.
maar microsoft doet toch ook niet zo heel moeilijk met garanties? wat je hier iig soms hoor is dat ze ook na de tijd van garantie het gewoon voor niks doen nog (en zo hoort het ook!)
ja dat heb ik ook wel eens gehoord, en het is best handig. maar ik denk dat het slimmer is om naar dat ene nummer te bellen (of is dat microsoft?)
Kan je zeggen wat de error code is? (getalletje linksboven) Om gelijk te zetten dat het waarschijnlijk je hdd is is wel een tikkeltje voorbarig
Je kan ook even je Xbox gebruiksaanwijzing erbij pakken. Staat ook in wat het allemaal kan betekenen, en wat je er eventueel aan kan doen.
net zoals ik zei in je andere thread, error 11 - dvd fout, dvd zit niet goed aangesloten, of is kapot.
ff open maken en kijken of alles nog goed is aangesloten en anders voor 65 euro een nieuwe dvd speler halen en zelf ff inbouwen, zo gedaan. En goedkoper dan dat je microsoft eraan laat zitten.