HELP met xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door renard, 28 aug 2004.

1. renard

renard Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox doet het niet meer

iedere keer als ik hem aan doe gaat na enkele seconden het lampje dat normaal groen is rood kniperen. en in het beeld word gezegt dat ik contact op moest nemen met customer support. nou d8 ik ik ga eerst kijken of iemand hier mij kan helpen. misschien weet een van jullie hoe ik het probleem moet oplossen.

alvast bedank,
    Luuk

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou precies doen wat de xbox je zegt te doen: bellen met customer support. Waarschijnlijk iets mis met je hdd, das best wel vervelend, ben je al je saves kwijt.

3. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    precies :9

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog garantie hebt kan dit alles kosteloos gebeuren *)

5. FabianNL

FabianNL Guest

maar microsoft doet toch ook niet zo heel moeilijk met garanties? wat je hier iig soms hoor is dat ze ook na de tijd van garantie het gewoon voor niks doen nog (en zo hoort het ook!)

6. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ja dat heb ik ook wel eens gehoord, en het is best handig. maar ik denk dat het slimmer is om naar dat ene nummer te bellen (of is dat microsoft?:confused:)

7. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou eerst ff alle kabels checken en even goed aanduwen, dat kan je een hoop gezeur besparen ;)

8. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je zeggen wat de error code is? (getalletje linksboven) Om gelijk te zetten dat het waarschijnlijk je hdd is is wel een tikkeltje voorbarig |:-

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan ook even je Xbox gebruiksaanwijzing erbij pakken. Staat ook in wat het allemaal kan betekenen, en wat je er eventueel aan kan doen.

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    net zoals ik zei in je andere thread, error 11 - dvd fout, dvd zit niet goed aangesloten, of is kapot.

11. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    ff open maken en kijken of alles nog goed is aangesloten en anders voor 65 euro een nieuwe dvd speler halen en zelf ff inbouwen, zo gedaan. En goedkoper dan dat je microsoft eraan laat zitten.

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    NIET als je nog garantie hebt....

gwoon xbox help service bellen, komt allemaal wel goed!

Deel Deze Pagina