Hallo, ik was net bij een gamewinkel (Next Level). Daar vroeg ik wanneer juiced zou uitkomen en mij werd gezegd dat het spel is geannuleerd. Ze wisten niet of ie nog uit zou komen. Weten jullie hier meer over?? groetjes Phoenix
jah de uitgever is failliet gegaan, maar mijn gevoel zegt dat een andere uitgever het op zich gaat nemen. Geduld biedt uitkomst!
Damn dit zou diep balen zijn, want ik was nog aant twijfelen of ik hem zou gaan kopen. Ik heb eigenlijk nergens er wat over gehoord. Acclaim was faillet gegaan maar Juiced zou tog gewoon gereleased worden onder een ander bedrijf?
ik durf het bijna niet te vragen: 'hebje hem van het Illigale netwerk?' BTW: Zou je aub je avatar willen veranderen, vindik een beetje respectloos tegenover Kasumi
ja en nee het is gewoon origineel, m'n beste maat doet import van die dingen (dvd's en games) waardoor ik die games eerder kan hebben
Volgens next level waren ze er nog niet over uit welke uitgever ze krijgen en OF ze een uitgever krijgen.
Laatst is op deze site bekendgemaakt dat acclaim falliet is, wel stond er dat de aankomende games waaronder juiced gewoon zouden worden uitgegeven dus niets te vrezen. kijk anders ook gwoon ff op www.acclaim.com en kijk daar verder! greetz wooly
Hehe die importeerd ze zeker van internet . Ontopic: Het lijkt me dat juiced nog wel uitkomt, het is tenslotte toch een goede game (pu gaf hem een 8.5). Dus zal wel goed komen
Ik heb juiced gepreorderd, maar alles gaat nog als normaal. Het nieuws dat acclaim failliet ging was nadat ik het had gepreorderd, flink balen toen even. overal staat wel dat 24 sept de nieuwe release datum is maar wat als ze dan nog geen andere uitgever hebben, het zou dus nog mogelijk zijn dat het nog langer zou duren?
ja, zonder uitgever kom je hier nergens dus als ze geen uitgever gevonden hebben zal het wel langer duren idd