Toekomst Xbox world met de komst van Xbox 2??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tha Divinity, 7 sep 2004.

1. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Tja... Misschien is het een beetje voorbarig en misschien is het al heeeeel vaak gevraagd, ik weet het niet.

Maar hoe zit het met de toekomst van XBW.nl na de release van de Xbox2??

Gaan jullie gewoon op dezelfde toer verder?

Ik moet zeggen ik er min of meer vanaf het beging aanwezig ben geweest. Ik heb xboxworld.nl al voordat de xbox in Nederland uitkwam in de gaten gehouden en me pas veeeeeeeeeel later geregistreerd. (ik had het eerst niet zo met fora)

Maar in iedergeval de site en bijbehorende fora hebben zich in der loop van de tijd flink ontwikkeld. Ik vind XBW.nl bijvoorbeeld veel beter dan vele andere bekende fora die er bestaan.

Het zou leuk zijn om deze ontwikkeling verder mee te maken.

Greetz.

Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het succes van Xboxworld ligt hem vooral in het feit dat we de eerste waren en dus een grote community hebben kunnen opbouwen. Natuurlijk is het mooi meegenomen dat de Xbox geen flop is geworden en aan populairiteit lijkt te winnen. De kans dat de Xbox 2 een flop wordt is klein, maar mocht dat een drama worden dan is er een kleine kans dat XBW langzaam zal afsterven.

Gelukkig is die kans heel klein en ben ik ook niet bang dat XBW over een paar jaar niet meer bestaat. Wij hebben er allemaal nog veel zin in en hopelijk blijven vele van jullie trouw aan XBW! :)

3. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik iig wel! _O_

4. Victor

Victor Guest

Ik blijf er ieder geval aan trouw!

5. Maar stel:

De nieuwe Xbox gaat Xenon heten of misschien wel anders...

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is iets wat we tegen die tijd zouden moeten bekijken. Maar waarom zouden wij dan onze naam moeten veranderen? Iedereen kent ons onder de naam Xboxworld.

7. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarbij komt mijn vraag: Waarvoor doen jullie het trouwens, voor de lol of gewoon omdat je er ook geld aan verdient(natuurlijk daarbij ook dat jullie zelf van xbox houden)

greetz wooly

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voor het geld zullen ze het niet doen. Je verdient zover ik weet met dit soort websites niet veel. Wat je binnenkrijgt aan sponsoring/acties moet je ook weer uitgeven om je server te betalen en eventuele trips te kunnen bekostigen.

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Natuurlijk doen wij het voor de lol. Mirik leeft in principe van XBW, maar het meeste geld wat binnenkomt gaat op aan andere XBW doeleinden. Verder krijgen wij geen van allen betaald en schrijven voor ons plezier.

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    En de mods pesten de members ook voor het plezier. Daar hoeven we absoluut niet voor betaald te worden. ;)

11. FabianNL

FabianNL Guest

"En de mods pesten de members ook voor het plezier"
    Toch?! altijd al gedacht dat jullie iedereen expres zaten de pesten door al die leuke topics te sluiten! ;)

maar zal toch lastig worden als je bijvoorbeeld xenox krijgt, je kan niet zomaar de naam www.xboxworld.nl overboord gooien maar als je nieuwe members wil (xenox gebruikers) heb je aan die naam niet erg veel, voor hun zal www.xenox?????????.nl veel meer aanspreken (beetje wazige uitleg volgens mij maar je snapt het denk ik wel). Moeten jullie maar gewoon 3 domeinnamen aannemen, xbw.nl, xboxworld.nl en xenoxworld.nl :D

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zouden we niet verder kunnen gaan onder het domein xboxworld.nl? Iedereen die op zoek is naar een Nederlandse Xbox site kent die URL. Het is de grootste pagina van de Benelux dus ik zie niet in waarom we niet onder die naam verder zouden kunnen. Dit is waar het immers allemaal mee is begonnen.

13. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    bekijk het zo...Xboxwereld..het is de wereld van de xbox..en de 2e xbox hoort daar ook bij..beetje vaag uitgelegt.
    Maar het klopt wel!

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ik gebruik als url altijd xbw.nl. Daarbij denk je ook niet na over de betekenis XboxWorld, je weet het gewoon. Het zou misschien wel mogelijk zijn om er een extra domeinnaam aan te hangen, maar dan is het de vraag of het niet verwarrender wordt. Je komt op xenonworld.nl bijv. en krijgt een logo met xboxworld.nl Maar goed, dat is ook maar afwachten hoe het verder gaat, daar is het nu een te vroeg stadium voor.

15. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    ik log ook altijd in via xbw.nl nooit xboxworld, ik dacht daar laatst aan trouwens, ahahah :D

16. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    kan je trouwens geen gezeik krijgen met de merknaam ofzo? Dat was wel zo met ajaxfan.nl!

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    XBW heeft zoals ook al eerder vermeld wel naam genoeg opgebouwd om ook ten tijde van de xbox2 of Xenon (of hoe ie dan ook mag gaan heten) verder te kunnen.
    Het aantal members groeit nog steeds met de dag en dus ook de naamsbekendheid van xboxworld. Om dan voor de "xenon" van naam te gaan veranderen zou eerder denk ik nadelig werken, juist omdat je dan die naamsbekendheid verliest.

Maar ach, mocht het toch heel slecht gaan kan XBW nog altijd omgedoopt worden tot TSFKAXBW ;)

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 9 sep 2004
  19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Whaha. Kobold is onze businessmannetje:+
    Straks doopt Fardo zijn site om: www.fardo.nl.

20. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er nog een xboxsite komt die 10 keer beter is!

Deel Deze Pagina