Super Monkey Ball Deluxe

Discussie in 'Algemeen' gestart door MasterApu, 12 sep 2004.

1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk komt deze geweldige platform game naar de xbox. Iedereen kan wel zeggen dat de game kiddy is, mij lijkt de game geweldig. Ik heb altijd al van platform games gehouden en daarom miste ik deze ook op de xbox:).

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Best vermakelijke game als je met een paar maten je verveeld. Maar ik ben er na 20 minuten tot een half uurtje er meteen voor een jaar op uit gekeken :)

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Is het echt zo erg? De PU was ontzettend lovend met de cijfers, bij replay kreeg Super Monkeyball 1 volgensmij zelfs een 10! Maar dat weet ik niet zeker.

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    nu heb je het wel over de pu, nintendo'ers in hart en nieren.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    :{

6. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    monkeyball vind ik persoonlijk leuker dan fuzion frenzy (ik heb alleen een xbox maar een maat heeft een gamecube) het loopt allemaal wat lekkerder ook bijvoorbeeld

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het spel gespeeld. Voor mij begon het een beetje te vervelen. In het begin is het wel een leuk spel....maar ik loop er niet voor warm :{

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt het over jurjen, niet over alle pu'ers

9. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Dat Sega die 'kiddy' sh*t durft uit te brengen op de Xbox.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En wie mag alle grote gamecube titels previewen... idd :)

11. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die spellen die van jurjen zulke hoge cijfers krijgen krijgen in de rest van de wereld ook hoge cijfers. vergelijk ze maar met gamespot.com en ign.com. dit zegt mij dat jurjen niet te positief is over nintendo spellen maar dat hij reëele cijfers voor deze spellen geeft.

12. FabianNL

FabianNL Guest

jurjen geeft echt niet van die debiel hoge cijfers hoor, probleem is alleen dat alle nintendo inhouse build spellen gewoon super goed zijn...

en dit spel is niet kiddy, slaat totaal nergens op...kiddy dit, kiddy dat...waarschijlijk alleen maar omdat het eerst op de GC uitkwam, onzin allemaal dus"

ontopic: heb deeltje 1 wel eens op de GC gespeeld bij een vriend van mij en dat was echt super vet, ook al die mini-games zijn super! Ga deze dus zeker wel halen, desnoods via X-bazar

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dit spel is totaal niet voor kinderen...
    Dit is gewoon een toffe party puzzle game, leuk voor iedereen!
    Ik ga hem zeker weer kopen voor deze prijs, het spel blijft gewoon eeuwig leuk.

14. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch nieuws!_O_

Ik zat er eigelijk net aan te denken Monkey Ball 1 voor m'n Cube te halen vanwege de lage prijs bij de Bart Smit. Maar met een beetje geluk krijgen we nu dus deel 1 én 2 én extra's voor een spotprijs!!:D (Al ben ik bang dat de prijs behoorlijk duurder zal uitvallen in Europa..:confused:)

Fijn om te zien dat we eindelijk een goede party-titel krijgen. Sinds Fusion Frenzy is dat toch een beetje uitgebleven. Ik kijk er iig naar uit!:)

15. Victor

Victor Guest

Geweldig nieuws!!
    Deze ga ik mischien halen!!

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor daar krijgen we de stoere mannen praat weer :{ . Nintendo is kiddy, mijn broertje van 2 speelt daar op. Nintende Gaycube haha :{ .

Jongen lees eerst eens wat over de game voordat je onzin gaat uitkramen.

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dit is natuurlijk een beetje onzin.
    Ik heb zelf monkeyball 1 op de cube en zeker op de wat hogere levels is ie verre van Kiddy.

Maar helaas krijgen dit soort spellen veels te snel de stempel "kiddy" opgedrukt alleen maar vanwege de grappige characters. Wat ik persoonlijk kiddy vind zijn spellen met een moeilijkheidsgraad waarbij je met 2 vingers in je neus hem nog uitspeelt.

Als je dit spel nog nooit gespeelt heb zou ik het zeker een keer proberen, misschien dat je nog voor een aangename verrassing komt te staan. Want zeker op de hogere moeilijkheidsgraad is dit een verdomd moeilijk spel.

Zelf vind ik het erg tof dat de deluxe versie naar de xbox komt, zal hem ook ongetwijfeld aanschaffen, al is het maar omdat de xbox controller/pookje ik wat prettiger vind dat de cube controller.

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ach, ik heb deel 1 op de Cube en hoewel ik het in begin wel grappig vond, heb ik daarna nooit meer gespeeld.

Maar ik vind dit ook weer zo'n leuke (smerige) zet van Sega. Eerst een exclusieve Monkey Ball deel 1 & 2 en een Sonic collection op de Gamecube. Een jaar later zijn beide games op de Xbox en PS2, alleen dan nog uitgebreider! Zo blijft er weinig exclusiefs over bij Nintendo...

19. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Waarom denken jullie dat ik 'kiddy' tussen aanhalings tekens heb gezet?Omdat de meeste er zo over denken.

20. FabianNL

FabianNL Guest

desnoods als je kiddy weg haalt slaat heel die zin nergens op...

Deel Deze Pagina