[splintercell: pandora tommorow]

Discussie in 'Algemeen' gestart door €xpert, 15 sep 2004.

1. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mede-xboxers, help me met deze...

Ik zit al uren vast en heb alles geprobeerd..

Ik zit vast in het gedeelte waarbij de submarine omhoog moet worden gehaald. De technician heb je vast en verhoor je, vevolgens laat je hem de computer gebruiken. Normalitair moet er een vraag komen waarom de submarine omhoog wordt gehaald. Deze vraag laat je beantwoorden door de technician((dat de ballast moet worden nagekeken, dit heb ik gelezen in een walk through). Dit gedeelte blijft na het filmpje dat de submarine omhoog komt echter uit. Het enige wat rest is die vent knock out te meppen en dan is het einde spel. Hoe kun je dit omzeilen?

thnx

2. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet die technische gast blijven vasthouden totdat je die vraag krijgt en dan antwoord die technische gast automatisch, en dan kun je hem knock out slaan. *)

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    r8ter heeft gelijk.

En daarna mag je hem op een stukje lood trakteren *)

4. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of en paar stukjes lood!!

5. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8) Heeeeeel veel stukjes !!!

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan ook ;)

7. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in level 4, nl het einde. Als je het serum te pakken hebt en naar de extraction point gaat pof je eerst die drie lui neer. dan ga je met een lift naar boven. Dan komen daar 4 agenten. Eentje pak je zo alleen dan die andere drie. eentje staat alleen en 2 staan er naast elkaar. Hoe moet dit!

P.S. ik heb die ammo al gepakt in het gebouw zelf.

Thnx

8. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet in het donker blijven en fluiten zodat ze een voor een naar je toe komen, als hij dan dicht bij is en ook in het donker staat, schiet je hem neer met een ring airfoil of een sticky shocker. als je ze allemaal uit hebt geschakelt, kun je naar het steegje aan de overkant lopen.

9. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, k ga het meteen proberen

10. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    tsjonge, dat dat niet lukte! Het zal wel de frustratie geweest zijn dat het niet lukte. Ik ben nu lekker in level 5 Sadano aan het afluisteren, geweldig!

11. kevinvg

kevinvg whane game :D

Leuk Bevonden:
    0
    wie kan me helpen bij level 1.
    ik heb het spel al 2 weken en kom maar niet verder
    als ik de handboeien los heb kom ik bij de glijtouw uit om maar beneden te glijden daarna pak ik de deur om de huis in te gaan en de andere deur met de sluitelcopie open te maken. vervolgens klim ik in de paal en jump ik naar beneden via de rooster op een gegeven moment moest ik onder een paar planken kruipen om verder te kunnen gaan als dat gedaan is kom ik bij 2 huisjes en er om heen de schutting maar nu kom het ik moet iets doen om door dat kleine ruimte en de huis tussen te klimmen op elke knop wat ik ook probeer het help niet (of ik heb ergens verkeerd gedaan zodat ik niet verder kom) wie weet hoe ik verder kan komen ?

12. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ga naast de muur staan en druk de linker (of misschien rechter) trigger in, nu gaat sam tegen de muur staan en kun je door het kleine gangetje.

13. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en dan moet je z'n gast knockout slaan.

14. kevinvg

Leuk Bevonden:
    0
    in eerste instantie had ik die vijand naar de landmijn mee gelopen en daar dat kapot geschoten om me eigen niet te verwonden O-) en de 2e precies het zelfde alleen nu kom ik ff niet meer verder bij het onder vragen van zo ene gast telkens als ik hem daarna neer sla zeg zo ene gast game over :mad: maargoed ik blijf proberen _0/
    maar ik heb hier wel bruikbare tips voor level 1 tot verder om een stukje verder te komen kijk dan hier en messchien lukt het u wel deze heb ik namelijk gevonden door lang zoeken naar splinter cell via msn & google & lycos ;)

Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  15. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je moet die gast vastpakken, ondervragen en meenemen naar het donker (stukje naar achter en naar links). dan komt die vent naar buiten. lok hem door te fluiten en sla hem neer als hij de andere kant op kijkt.

16. kevinvg

Leuk Bevonden:
    0
    ben al verder die stukje heb ik eindelijk ontdekt hoe het moest heb eerst die gast terug naar binnen laten lopen en daarna heb ik hem binnen afgemaakt _O_ _O_ maar nu kwam ik in een huis en ook gehaalt nu hopen op een of andere manier dat ik die pleintje met die schijnwerpens kan halen hoe moet ik denk nog ff ontdekken als ik in de midden bent schietten ze me al kapot :mad: dus ga die ff kijken of me dat lukt iemand een betere idee ?? _0/

17. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja, klim de buis in die recht voor je staat bij de savepoint :D

18. kevinvg

Leuk Bevonden:
    0
    voordat ik het plein over durf te steken wordt ik al neer geschoten door een automatich machinegeweer dus wat ik ook probeer het gaat niet of ik moet er voor zorgen dat ik hem uit kan schakelen maar dat kan pas wanneer ik binnen ben dus moet ik me hersens weer eens gaan gebruiken om voorbij die 2 schijnwerpers te komen en zonder dat die machinegeweer mij niet ziet
    :mad: dit gaat lastig worden }:]

19. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry gasten, maar dat zijn noobs, ik heb het spel 3dagen tijd uitgespeelt en ik ben 12

20. kevinvg

Leuk Bevonden:
    0
    de laatste stuk van level 2 iedereen is dood alleen een paar heb ik dood geslagen (lol)
    maar nu komt het ga ik helemaal terug naar de trappenhal waarik van daan kom kan ik er niet uit ( waar die bom sta) dan maar achter bij de koolcel probreren lukt ook weer niet is er een andere oplossing of moet ik me naar beneden vallen waar die 2 gasten staan vlak bij de machine geweer en de dode hersens op de vloer ( leuk gezicht :D) maargoed waar ik ik uit ????

Laatst bewerkt: 22 okt 2004

Deel Deze Pagina