Conflict Vietnam - No auto-aim

Discussie in 'Algemeen' gestart door GForce, 19 sep 2004.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    IK heb een probleem. We speelden altijd CDS2 zonder auto aim omdat het spel anders te makkelijk word. Nu hebben we geprobeerd om Conflict Vietnam ook zonder auto-aim te spelen maar nu treed er een probleem op.

Als zowel speler 1 als speler 2 een profiel laad waarn geen auto-aim staat, gaat speler 1 zijn geweer automatisch naar links of naar recht richten. Auto-aim is wel weg maar hij richt nu alle kanten op behalve de goede. Je kunt dus nooit voor je uit schieten. Heeft iemand anders die probleem ook of zou iemand anders kunnen kijken of dat probleem bij hem/haar ook optreed. Het zou namelijk ook een fout in het spel kunnen zijn.

Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien heb je inverted Y-as aan (o.i.d.)?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat is het niet. We hebben beiden een profiel waarin alleen auto-aim is aangepast. Bij speler 2 staat de auto-aim ook daadwerkelijk uit in het spel. Alleen bij speler 1 roteerd je geweer de hele tijd van links naar rechts en soms naar boven. Het lijkt maar 99% zeker dat het een fout in het spel is. Nu is dan ook de vraag of iemand anders het probleem ook heeft gehad of even zou kunnen kijken.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb nu ontdenkt dat het geweer van speler 1 steed op het noorden gericht blijft, of zover mogelijk naar het noorden richt als je met je gezicht naar het zuiden staat.

5. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik jou was zou ik die beide gamerprofielen wissen en gewoon opniew aanmaken. Ik heb het probleem namelijk niet, het lijkt me dan ook stug dat het door de game komt _0/

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb de beide game profielen al 10x gewist dus dat is het probleem ook niet. Ik heb ook al verschillende joypads gebruikt en daar ligt het ook niet aan. Ook heb ik al 3 verschillende XBoxen geprobeerd en daar heb ik het zelfde probleem. Ik heb inmiddels als een email naar de support unit gestuurd en ik hoop dat hun me iets kunnen zeggen.

Ik zal morgen ook eens met de game terug naar de winkel gaan en daar laten zien een tevens daar een andere Conflict Vietnam proberen en kijken of zich daar het zelfde probleem voor doet.

7. eliminator

eliminator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook geïnteresseerd in dat spel maar heb nog niet zoveel lovende kritiek gehoord? Ik vond wel CDS I & II echt fun met multiplayer. Is conflict vietnam ook zo goed? En is er wat afwisseling?

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Conflict vietnam lijkt op CDS 1&2, maar dan NOG beter, ik vind hem erg geslaagd.

Ik gebruik zelf wel auto-aim, maar wil het wel eens gaan proberen...

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok bedankt! Zijn er nog meer mensen die het geprobeerd hebben of willen proberen ?

Speler 2 hoeft trouwens geen gemaakt profiel te laden. Speler 2 kan gewoon een default profiel laden. Dus speler 1 een profiel met auto-aim en speler 2 een default profiel. Graag met alleen 2 spelers actief proberen aangezien ik dat ook steeds gedaan heb.

Deel Deze Pagina