1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Donderdag zat ik weer eens met mijn CKV Cultureel Kunstzinnige Vorming te worstelen. Ik kon weer eens nergenst op internet een normale site vinden over het oude Griekenland. Ik zat een beetje in mezelf te mokken en toen vlogen mijn gedachten ineens weg. Wat zou het toch mooi zijn als er een tread was waar je dingen kon vragen over je huiswerk. Waar mensen je helpen en waar je mensen kan helpen.
    Ik kan best goed uit mijn nek lullen.

    Nou je ziet het. Nu is hij er. Een beetje later dan dat ik dacht mischien, maar goed. Hij kun je dus je vragen stellen en helpen. Maar alleen dat. Ik wil absoluut niet dat er offtopic word gepraat. Dan gaat hij ook dicht.

    Dus even de regels:

    *Geen offtopic
    *Niet elkaar uitlachen, zij het om wat hij vraagt of welk antwoord hij geeft
    *Weet je de vraag niet reageer dan niet
    *Niet te snel kicken; als je een dag geen gehoor krijgt is het jammer. Als hij helemaal onderaan staat dan mag je wat mij betreft kicken.

    Voor de rest mogen jullie vragen of wij tips hebben, we dingen weten, we kunnen helpen met een paar sommen. Al scan je een bladzijde uit je boek. Ook kun je ons websites vragen voor je website. Met zijn alle weten we net even wat meer.

    Houd je aan de regels en je hoeft nooit meer op school te komen zonder verstand van je CKV opdracht te hebben :cool:.

    Happy huiswerkse.
     
  2. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dinsdag een schoolexamen voor Maatschappijleer. Dit is mijn 1e toets voor maatschappijleer, wat kan ik een beetje verwachten? Veel theorie vragen? Veel tekst?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Toen ik nog op de Havo zat, afgelopen jaar :+ mochten we de maatschappij schoolexamens altijd met z'n 2en maken. Het was veel toepassen enzo. We moesten veel uit het boek kennen...theorie dus.

    Maar dat was de methode op m'n oude school. Weet niet hoe ze het bij jullie doen.
     
  4. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik op de havo zat volstond het rustig doorlezen van de te leren hoofdstukken. Het waren gewoon vragen waarbij je de theorie moest toepassen op de actualiteit. Veel krantenartikelen ook... Maarja, dat is op elke school anders natuurlijk 8).
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    ik heb maandag(zit in de 1e) een proefwerk engels,SO Frans, en geschiedenis opdrachtjes...:mad:
     
  6. sonnyke87

    sonnyke87 Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin om mijn huiswerk van automechanica te maken? :)
    mja, zal het toch zelf moeten doen...
    anders, iemand tips om het te studeren? maandag (morgen) een toets er over!
    heb nog nooit gestudeert in mijn leven, beetje te verslaaft aan mijn xboxje O-)

    _O_ ms xbox _O_
     
  7. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt het aan mij of is Nederland in de tweede fase Havo een gigantisch teringvak geworden? Bij ons hebben ze een schrijfdossier en een leesdossier en alles moet er door mekaar in enzo en je wordt er echt gek van.. Enorme chaos hoe het er nu aan toe gaat vind ik persoonlijk... Niets is echt duidelijk in die lessen..
     
  8. jurjen1

    jurjen1 Exit Light

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zit nu in de 3e van havo en ik heb de hand weten te leggen op een nakijk boekje voor duits :p, dus voor iedereen die in de 3e zit van havo/vwo meld het ff want als er vraag is kan ik ze eventueel wel ff posten :p (het zijn ongeveer 11 images)
     
  9. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    K zit nu in de 4de VWO en k heb een behoorlijke bult huiswerk :mad: voor morgen,
    maar k heb gelukkig alleen nog maar toetsweken _O_ .
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik heb toetsweken voor mijn vakken die ik dit jaar afsluit (frans, duits, anw :mad: )
    verder heb ik gewone toetsen
    maar door die toetsweken kan ik net naar HCC :D
     
  11. Casperge

    Casperge Guest

    Pfffffffffff.Zo veel is ghet toch niet?

    zit in de 3e en had 21 september:

    -een Repetitie Latijn
    -So duits
    -So engels
    -So grieks
    -Luistertoets Frans
    -Practicum Scheikunde
    -Mondeling Duits
    -Praktijktoets Informatica
    -Maakwerk geschiedenis
    -Maakwerk frans
    -Maakwerk duits
    -Maakwerk Grieks
    -Maakwerk Wiskunde
    _Maakwerk natuurkunde

    Ik moet wel zeggen dat zo'n zware dag maar 2 keer per schooljaarvoorkomt ofzo
    -Maakwerk latijn
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    dat mag niet eens, 3 so's + een repetitie

    wij gingen dan zeiken en boycotten die so :+
     
  13. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    niet te oftopic jongens.
    wie weet waar ik iets over helena voor kcv (klasieke cuturele vorming) kan vinden? het moet gaan over of het goed of slecht van helena was om met paris naar troye te vertrekken.
     
  14. Nobilitas

    Nobilitas Veritas et Nobilitas

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    gheghe dat moest ik vorig jaar ook... alleen vet vern**kt... :p
     
  15. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mensen tegenwoordig al niet zwaar vinden zeg....
    Zit nu in 6 VWO en al die schooljaren ervoor vielen reuze mee...
    De jeugd van tegenwoordig zit al te zeiken als ze een proefwerkje krijgen |:-
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dus? }:]
    ik vind school soms maar niks.
    huiswerk,huiswerk,huiswerk..
    1 woord: KUT! :'-(
     
  17. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    http://homepage.kub.nl/~S245619/TA2/RL_index.html dat was mijn huiswerk voor deze week.

    Ik doe een economische studie, maar we moesten een site in html maken (zonder hulp van frontpage etc), dus het was tags invoeren totdat ik er ziek van werd. Maar goed, hij is af. Hopelijk is de leraar tevreden :).

    BTW: 5e jaar van VWO is redelijk zwaar, plannen is handig om te doen, helaas deed ik dat niet. Een paar flinke stresszondagen gehad dat jaar. Geruststelling: 6vwo is een stuk rustiger :).
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Leuk hoor zo'n nieuw draadje:
    D@ M@STER
    Japzor
    limpbixkit
    killaz
    Casperge
    Nobilitas en
    Deathrow JJ

    Jullie zijn alweer offtopic gegaan. Als jullie niet snel ontopic gaan word deze tread gesloten en hebben wij niks meer.

    @mortalexe_29: Ik ben voor je aan het zoeken.

    EDIT: Ik kan niks vinden hoor. Ik denk omdat koning menelaus heel erg boos werd. Maar dat is natuurlijk te kort voor een opstel.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2004
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik heb geluk dat ze bij ons op school bijna nooit huiswerk opgeven en als ze dat doen is het meer vrijwillig.Ik heb dus vorig jaar nooit huiswerk moeten maken ofzo

    @being-xboxed:doe niet zo hypocriet O-) als je echt serieus over huiswerk wil praten kun je volgens mij beter naar scholieren.com ofzo gaan(is maar een tip van mij)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2004
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb voor dat ik deze tread heb gemaakt aan Shriko gevraagt of het mocht. Toen heeft hij met nadruk gezegt dat het alleen mocht als er serieus werd gepraat over huiswerk en geen slap gelul dat ze huiswerk bullshit vonden enzo. Maar goed. Laat ook maar doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina