1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa Street?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wasabi, 7 okt 2004.

  1. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey mensen ik heb vandaag Fifa 2005 gehaald, echt een top spel. (Op het nederlandse commentaar na haha)
    maar nu zat ik bij de extra's te kijken en zag ik een trailer van een straatvoetbal spel Fifa Street noemde ze het.. heb op internet al beetje rondgekeken maar kan er eigelijk niks over vinden.
    bij de trailer gave ze wel een site maar die werkt niet? iemand wat info over dit spel, hij lijkt me namelijk wel gaaf!
     
  2. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat wel in de planning maar verder is er niks over bekend, alleen dat hij komt. Er zijn geen screens, release, filmpjes of info.

    Het lijkt mij ook best cool, volgens mij is dit de eerste straat voetbal game of niet?
     
  3. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    er is er al 1 uit voor de xbox.. alleen helemaal niet bekend van de week toevallig gespeeld bij een maatje van me... maar heb hem nog nergens in de winkel gezien
     
  4. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    nope, urban freestyle soccer ging fifa street voor. het is alleen niet echt een goede game...
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou ja...zolang EA Big het doet komt er vast iets leuks uit.......
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Na NBA Street en NFL Street kon je eigenlijk wel verwachten dat er een Fifa Street komt.Lijkt mij opzich wel leuk een beetje straatvoetbal mits het goed is uitgewerkt.
     
  7. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat filmpje is idd erg cool ja :D
     
  8. XeoN

    XeoN Guest

    Toffe trucjes doen en je tegenstander dollen op Live...:)
     
  9. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    nederlands commentaar ? en kan je dat niet omschakelen naar engels ? want ik heb er niks tegen als men ook nederlands toevoegd (net zoals in burnout 3 het geval is, die nederlandse text in dat spel is vaak wel lachen), maar ik vind wel dat engels er ook in moet zitten.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    dubbekpost....uuhm
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2004
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat kan, hier lees je alles over FIFA2005: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=56553


    Ik heb net even zit zoeken, kan het filmpje helaas niet vinden op internet. Hier en daar lees je wel aankondigingen van het spel.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heeft iemand een url van dat filmpje?
     
  13. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker! _O_ ea big _O_ maakt er vast een dik spel van net als nba street en nfl street
     
  14. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me gister wel helemaal kapot gelache om dat droge commentaar van Evert ten Apel en Joury Mulder (als ik het goed heb?) maar het is waarschijnlijk gewoon ff wennen maar aan het begin is het geen gehoor:D
     
  15. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    het idee is wel leuk! ( eerst maar eens afwachten op filmpjes en screenshots )
     
  16. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar... misschien valt ie wel dik tegen, maar verwacht het niet!
     
  17. sirs2

    sirs2 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat ie tegenvalt acht ik klein, niet zozeer omdat straatvoetbal een fenomeen is. Maar ook omdat EA speciaal voor dit project tien werknemers van het team achter PES, heeft gehuurd.

    En als je op de site kijkt www.fifastreet.com dan zie je, dat de trailer toch nog wat leuke animaties herbergt. Het lijkt me zoiezo leuk om online vier tegen vier te spelen, met ieder speler als individu. Iets wat nog niet eerder uitgewerkt kon worden in een voetbalspel, als er genoeg diepgang is om een zwaarbevochten panna te bewerkstelligen komt het helemaal goed.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    4 tegen 4?? Staat dat al vast? Zou idd wel top zijn, wel lastig....omdat je heel goed op elkaar ingespeeld moet zijn.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Filmpje ziet er echt gaaf uit! Nice tricks etc.
    Ik zal deze game 's in de gaten gaan houden! :)
     
  20. mightymike28

    mightymike28 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een masterlijke game als deze tot in de puntjes goed word uitgewerkt!!
     

Deel Deze Pagina