Ik keek vol spanning naar de website en zag dat SACKL van oostenrijk doorging naar de finale. Mijn broer, king tuur was ook door naar de finale van de wcg. Het werd uiteindelijk een mooie overwinning voor mijn broer King Tuur , oftewel Arthur Vankan. Geniaal, echt prachtig. Enige nadeel was dat ik de nummer 2 ,sackl, al wekenlang verslagen heb op live. Maar goed, ik ben superblij voor mijn broer, en ik hoop dat jullie ook blij zijn dat een Nederlander met xboxen de World Cyber Games gewonnen heeft. GEWELDIG, TOP DIT!!!
Hardstikke gefeliciteerd dan, ik neem aan dat die over PGR 2 gaat Ik vond het zelf erg jammer dat Mysod CS meteen vertrekken moest, maar ja, de nederlandse scene is gewoon niet zo sterk i guess...
Ja ik ben echt supertrots op em, al heb ik wel een beetje gemengde gevoelens aangezien ik dus ook op het podium had kunnen eindigen maar toch: Super goed en alle lof voor Tuur. Quadra ook ok met een 3e plek! Lauke heeft trouwens ook bij UT gewonnen en Grubby bij Warcraft dus voor de eerste keer gouden medailles voor NL in de 1 on 1. Maar ja Tuur voor xbox waar deze site om draait dus lof daarvoor!!! Tuur is de booooooooom
Hmm ik naar school en hij in San Fransisco , wel gaar als je vrij krijgt voor een gamefinale, sportkampioenschappen is nog wel begrijpbaar maar nu ook al games? waar gaat het toch heen met deze wereld anyway gefeliciteerd King Tuur
Als het zo doorgaat kan NL wel es bovenaan eindigen als beste land ook heel goed van die 3e plek voor die nederlander inderdaad en ik blijf respect hebben voor Lauke die het toch maar weer flikt
Tuur, gefeliciteerd man. Ik wist dat je het kon. En Alex jij ook gefeliciteerd he. Trouwens wat heeft hij gewonnen? Een flinke smak geld zeker en een nieuwe doos of iets in die geest? @Enforcer: $20.000 Holy Sjit... Trouwens heb ik jou niet gezien toen ik bij onze champ op bezoek was? @Enforcer: Maar underhunter was er wel.
AlexVkan, herriner arthur ff dat hij nog een basketbal shirt voor Joris van Rijsingen mee moet nemen !! Had hij namelijk beloofd als hij zou winnen !! Maar, Hartelijk gefeliciteerd!!
Mystery x jij bent alex ik weet het gewoon, had dan ook effe gezegd dat hij ook broekjes er bij moet kopen.