Halo 2 / Halo forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Maak een Halo/Halo 2 forum ... zodat het zometeen makkelijk is om deze threads te modereren en de mensen te waarschuwen die over de streep gaan voor het te laat is :'-(

2. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh ik snap et nut niet helemaal...

3. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Fardo ik vind dat je nu een beetje aan het overdrijven bent.

Waarschijnlijk komt er een halo2 wisselforum zoals bij fable wanneer halo 2 in de winkels ligt, maar om nu al een Halo 2 forum te maken zodat in jouw woorden "mensen die over de streep gaan" makkelijk er uit te kunnen halen een beetje raar.

Dan moet je eigenlijk een mod-chip forum maken en iedereen die daar een post neer zet meteen een ban geven, zo is jouw gedachte gang een beetje.

Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  4. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    halo2 wisselforum kan er nu toch ook bij komen
    er komen steeds meer discussies
    en er wordt meer vrijgegeven

5. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    ben het gedeeltelijk wel met fardo eens, straks is er weer zo'n grapjas die een thread aanmaakt met als titel ''wie koopt er allemaal halo2'' ofzoiets, en dan meteen in de openingspost een mega-spoiler van de sp neerzet. verkloot toch een hoop.

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Helemaal mee eens, had het zelf niet beter kunnen zeggen :)

Niet overdrijven Fardo, het is wel erg voorbarig om nu al een Halo 2 forum te maken. Waarschijnlijk zal er wel een Halo 2 wisselforum komen, maar dan pas tijdens de launch.

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Als je het zo bekijkt dan was de het ilovebees wisselforum ook niet nodig geweest of wel???Ik vindt dat er wel een halo2 forum mag komen. Maak er anders gewoon een poll: Wie vindt dat er een halo2 forum moet komen?

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er is nu tog ook nog een Fable forum, kunnen het beter overzichtelijk houden en een Halo 2 forum instellen als hij bijna uitkomt.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Darkwing heeft gelijk ... we moeten gewoon wachten tot de release :)

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    laten we zeggen een week ervoor.

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    We bekijken te zijner tijd wel wanneer de tijd rijp is voor een Halo 2 wisselforum...

12. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Het is niet relevant wanneer.. Want hij komt er namelijk toch wel.. ;)

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Is DIT (lekken van Halo2) misschien een goede gelegenheid om een wisselforum voor Halo2 te beginnen?
    Hierin kan dan meteen even aangegeven worden dat de regels wat aangescherpt zullen zijn ivm het lekken van H2. Hoeven we ook niet in de twee huidige H2 draden te gaan discussieren over hoe lullig iedereen het wel niet vind of andersom....

(ik had dit net ook in de H2 draad geplaatst maar iemand verwees me naar deze... Sorry dus voor de dubbel post maar volgens mij krijgen de heren moderators het vanaf vanvond weer net zo druk, zo niet drukker... Dan met de I love bees hype...)

Ik denk dat een wisselforum dus helemaal niet zo'n slecht idee is waar iedereen nogmaals de regels voorgeschoteld krijgt en de mensen gewaarschuwd worden voor domme reacties, antwoorden en dat soort zaken...
    Kijk naar de frontpage waar meer dan 130 reacties komen op een H2 nieuwsbericht... Dit gaat vanaf nu alleen nog maar meer en meer worden...

Succes met de beslissing ;)

14. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je de bovenstaande posts wel gelezen?

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ja natuurlijk. Ik haalde gewoon ook nog even mijn post uit de Halo thread aan omdat ik eigenlijk hetzelfde idee had als Fardo.
    Maar als je de rest van mijn post hierboven nog even goed doorleest zie je ook mijn onderbouwing waarom ik denk dat het slim is... (heb je mijn post wel goed gelezen?)

Ik denk namelijk dat jullie de komende uren heel veel reacties van kids krijgen die net van school komen en meteen over de illegale versie beginnen in de nieuwe Halo2 thread (dit omdat niet iedereen heel de dag het forum in de gaten heeft gehouden...)

Maar goed, ik trachte even wat constuctief mee te denken in het belang van dit forum. Thats it.
    En nogmaals, succes de komende uren met het forum "schoon" te houden...

16. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt ook dat er nu al een halo 2 wisselforum zou moeten komen.
    er worden nu al ongelooflijk veel threads over halo 2 gestart, een beetje duidelijkheid kan geen kwaad

17. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het idee van Fardo nog geeneens zo verkeerd is :). Er zijn talloze threads over Halo 2, dat het een heel forum wel kan vullen. Het forum wordt ook overzichtelijker hierdoor.

18. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens :)

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is wel een iets grotere Hype als Fable. Kijk maar is wat een onderwerpen er in geruchten en feiten wordt besproken, we zijn nu al aan het 5de deel toe. Een halo 2 wisselforum nu, nee. Over een 4/5 weken, ja. Nu kan er nog genoeg kwijt in het geruchten/feiten topic vind ik.

20. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    over 5 weken is t spel uit -_-

de moderators moeten maar zien, maar ik denk dat t handig is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina