Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AcidReign

AcidReign Guest

Hallo allemaal.
    Ik wou graag van jullie weten hoe jullie denken over GTA SanAndreas? O-)
    Zou ie er :) goed :) gaan uit zien of :mad: niet :mad: ?
    En zal het een topper worden of niet?
    iedereen bedankt. _0/

2. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerst maar eens afwachten oftie wel uitkomt op de xbox

3. AcidReign

AcidReign Guest

Wat nou afwachten er zijn al mensen die kunnen hem via kazaa uit amerika downloaden voor xbox.
    Hij komt zeker uit. :p

4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Wat dus illegaal is, maar dat wist je vast wel he?

5. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    neeej wist ie vast niet anders had ie het toch niet gepost :+ :cool:

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er niet al een hele grote gta san andreas tread? Jawel. Maarja laten we nou maar hopen dat hij komt voor xbox want ik wil die game!

greetz wooly

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sure, dream on!
    Het spel is nog niet eens in ontwikkeling voor de xbox, laat staan dat hij af is! Als hij uberhaupt al op de xbox komt.

En als je de berichten over de te downloaden versie van GTA SA goed had gelezen dan had je gelezen dat het om de PS2 versie gaat.

En hoe weet jij dan zo zeker dat GTA SA op de xbox uitkomt? Werk jij bij Rockstar ofzo?

Ik dacht mij te herinneren dat een van de voorwaarden waardoor GTA 3 en GTA VC op de xbox mochten worden uitgebracht, dat de volgende GTA exclusief voor de PS2 zou worden, naast de PC.

En trouwens hier mag je niet over illigale software praten.

Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Het is rockstars game niet de van sony, als rockstar meer kan verdienen om naar xbox te gaan dan doen ze dat. Zodra het contract met sony is afgelopen.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ze zullen niet snel bij Sony weggaan.
    Bij Sony hebben ze 80 miljoen potentiele klanten, bij Microsoft 15 miljoen.

10. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    als hij uit komt word hij iig mooier dan de ps 2 versie :cool:

11. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook een beetje onzin want anders had de gta double pack ook wel op de cube uitgekomen. :+

12. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ja, nou, dat deden ze bij Vice City en III ook, en dat scheen ook exclusief te zijn... die kwam toch ook op Xbox...
    zal me niet verbazen als Rockstar over 1.5 jaar of 1 jaar gewoon ook San Andreas voor Xbox produceren want er werden wel aardig wat spellen verkocht van GTA op de Xbox...
    allleen, ik wil hem nu... niet over paar jaar... :mad:

13. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan word die wel mooier dan de ps2 versie
    maar dat is het wachten niet waart
    moeten we het maar met halo 2 doen.

14. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Yeah like whatever, dit is een van de grappigste opmerkingen van de laatste tijd. _0/

Ik hoop dat het er sfeervol uit gaat zien met betere graphics dan de ps2. en dat er gebruik wordt gemaakt van AA.
    En dat er geen framedrops zijn, daar heb ik een hekel aan!

voor de rest ziet alles er veel belovend uit!

15. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe ga je dan al die data op een Cubeschijfje krijgen? :p

16. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is al een zeer groot GTA SA thread, dus misschien kan dit beter daar worden besproken?

Maar goed, ik denk dat GTA SA een topper gaat worden, die velen urenlang aan hun beeldbuis zal doen kluisteren. Jammer dat ik nog een jaar moet wachten. Ik ga namelijk niet voor één of twee spellen een nieuwe console kopen (lees: PS2). Dus ik wacht op de Xbox versie.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nog maar een aantal dagen wachten en elke PS2 bezitter van ons land kan zichzelf gaan verliezen in de enorme wereld van GTA: San Andreas. Eén van de vele dingen die je in het spel kunt doen, is het stunten met je motor, wat IGN demonstreert op een aantal nieuwe filmpjes die je hier kunt bekijken. Met name het eerste filmpje is interessant omdat het goed de enorme hoogtes en uitgestrektheid van de staat van San Andreas illustreert. Ook is in de filmpjes duidelijk te zien dat het spel er grafisch op vooruit gegaan is en zelfs de Xbox versies van GTA3 en GTA:VC overtreft. Grafisch zijn dit nog steeds de beste versies van die games.
    Een andere interessante onthulling voor veel mensen is voortgekomen uit een Q&A sessie die door Rockstar was georganiseerd en onder andere door fansite GTASanAn.com online gezet is. Hierin wordt onthuld dat de game geen dieren en kinderen zal bevatten. Rockstar blijkt principieel tegen het gebruik van jonge kinderen en kleine dieren in hun games te zijn, vanwege de geweldadige inhoud. Overigens bevat het interview nog meer interessante onthullingen. Zo zul je ook auto's in de game kunnen kopen, is het aantal voertuigen in het spel meer dan verdubbeld ten opzichte van Vice City (waardoor je op meer dan 200 uit zou komen), blijk je ook te kunnen poolen in het spel en bedraagt de totale speeltijd zo'n 150 uur wanneer je niet al te overhaast de 100% wilt behalen.

www.gamer.nl

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    cool! maar wanneer komt hij op de pc uit? want daar koop ik namelijk altijd de gta's voor.

19. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Maart 2005 (zoals het er nu naar uit ziet).

20. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Als GTA San Andreas op de Xbox uitkomt, word hij natuurlijk veel mooier. Weet iemand trouwens wanneer het contract met Sony afloopt? Eind dit jaar toch? Misschien dat we dan San Andreas voor de Xbox kunnen verwachten!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina