releasedatum 26 november wie gaat hem ook halen,dit word echt weer een toppertje ook cool natuurlijk dat er een multiplayer bijzit... wat denken jullie ervan?????
Yeah Samus ziet er wel chill uit Als k mijn cube niet verkoop ga k hem wel halen.. ben met deel 1 nog steeds bezig zo'n 56% je pakt de game na een tijdje weer op en je bent weer Hooked
Nope, ik ga hem zeker niet halen. Ik heb deel 1 op de Cube ook gehad, en ik vond het niet zo bijzonder eigenlijk. Maar het is wel eindelijk een release op de Cube die voor velen weer de moeite waard is. Wordt die kleine kubus ook nog eens gebruikt haha. De mijne staat nou al twee maanden stof te happen.
Ik koop hem niet. Ik heb me kapot geergert aan deel 1. Om de 3 seconde zat ik weer vast omdat ik niet wist waar ik heen moest. Een en al frustratie!
en halo 2 is een first person shooter terwijl metroid 2 een action adventure is. dat is dus appels met peren vergelijken. maarwe weten ondertussen dat itnl3 een gamecube hater is.
Kan je net zo goed zeggen ja half life 2 komt 16 november en je hebt het over halo 2??????? Ik bedoel als ik zou moeten kiezen tussen half life 2 en halo 2 dan zou ik half life 2 kiezen.(maar ja ik haal ze beide) Maar moet het nu allemaal over halo 2 gaan ik bedoel ik wil hem wel maar er zijn naast halo 2 nog genoeg andere games het waard om over te hebben. Maar effe over metroid prime 2 ik hoorde volgens mij iets over dat er iets was met je tv ik ben het alleen effe kwijt.
Hij is egt chill heb multi en singleplayer gespeeld op pu hij is egt gruwlijk!! GCbezitters deze moet je hebben.
Qua vernieuwingen is het wel beter in ieder geval, die multiplayer is vet jonge, je kan ook bal worden enz alleen niet verstandig om bal te worden want je wordt vet snel afgeslacht, ik in ieder geval wel.
Ik heb een vraag: Wat is er toch zo goed aan die game? Ik heb hem zelf ook, hij is kort, heeft erg slechte besturing, slecht verhaal, en het is vaak onduidelijk waar je naartoe moet. Ik heb echt moeite moeten doen om hem uit te spelen (omdat ik er geen k*t aan vond) Vette vernieuwing , je kon in deel 1 ook al morphen enzo.
hmm... metroid prime is niet kort, de besturing is chill, graphics zijn geweldig, goed verhaal mits je de tijd neemt om alles te lezen, en als je probs hebt met het doorspelen, ben je naar mijn mening neit echt een geweldige gamer of heel slim. deel 2 komt zeker in me verzameling
je kan hem alleen op een 60 hertz tv spelen, dus als je nog een 50 hertz tv hebt mag je een nieuwe gaan aanschaffen Ik vindt Metriod Prime niet veel aan, is niet echt mijn ding.
Deze ga ik zeker halen. MP1 vond ik heel goed. Interessant verhaal, toffe wapens en vijanden. Ik hoop dat het 'scannen' er ook weer in zit, dat vond wel wat hebben.
kan ik speciaal weer nieuwe kabel aanschaffen voor metroid 2 aangezien hij op een 100hrz tv niet met een standaar kabel het doet... moet je weer een rgb scart halen ofzo
Ja, dat klopt ik ben heel slim Even terugkomend op de besturing, die zuigt IMO toch serieus zwaar hoor. Ik heb het dan over het lopen, richten en het switchen tussen targets. (Ik snap ook wel dat het niet anders kon ivb met de suits en beams, maar voor mij hield dat het spel echt gigantisch onderuit.
hoe zou jij je bewegen als je in een pak zit en gen nek meer hebt? dan kun je niet zomaar omhoog en omlaag kijken. goed uitgewerkt vind ik dat. brengt je nog meer tot het karakter. En dat je op dat laatste van me post gaat reageren, bewijst hjet tegendeel naar mijn mening al aardig:-#
Jonge, ik maakte een grapje :{ Maar dat wat jij nu zegt is hetzelfde als wat sommige mensen bij Zelda zeggen over het feit dat Link niet praat en dat je je daarbij meer een eigen invulling aan het character kan geven. Je kan gewoon niet met 1 stick en een button goed lopen en richten. Zoals ik zei voor mij ruined dat de hele game, jij vindt het blijkbaar geweldig. Nou have fun ermee. _0/ Maar ik geef er alleen m'n mening over en begint me meteen aan te vallen
Ik ga denk wel halen want deel 1 vond ik wel leuk en ik ben metroid fan dus. Alleen is dat waar van dat ie alleen op een 60hz tv gespeelt kan worden? want anders vind ik het gaar want ik heb een 50hz tv(ja lach maar) Maar dan kan ik hem weer beneden op aansluiten. *zucht*