1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft komt dichterbij

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 8 nov 2004.

?

Zie jij iets in een guild met World Of Warcraft?

Peiling gesloten op 11 feb 2005.
  1. Een Horde Guild op PvE server

    4,0%
  2. Een Horde Guild op PvP server

    60,0%
  3. Een Alliance Guild op PvE server

    12,0%
  4. Een Alliance Guild op PvP server

    24,0%
  5. I'm Going Solo!

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Ik heb niks in deze thread te zoeken, ik ga WoW niet kopen.

    0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    In Amerika is World of Warcraft gereleased. Wij in Europa moeten nog wachten op een officiele aankondiging.
    Nog nooit heb ik zo'n zin in een MMORPG gehad als met deze game en ik ben benieuwd wie er ook zo voor warmlopen of mensen die misschien al als gelukkigen de beta hebben kunnen spelen.

    De Release date is in Nederland vastgesteld op 11 Februari

    Community Site:
    http://www.worldofwarcraft.com

    Europese Site:
    http://www.wow-europe.com

    Intromovie:
    http://www.worldofwarcraft.com/trailer/

    Uitleg over de verschillende soorten servers:
    http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/realmtypes.html

    History of warcraft in handig boekformaat (door ondergetekende)
    http://archief.xboxworld.nl/~han/Wow/History_of_Warcraft.doc

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2005
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik kan niet wachten :) Lijkt me echt te bruut, wel minder dat Blizzard hem hier weer later released..
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik baal er ook van, weet iemand toevallig ook iets over de open beta die binnenkort van start gaat (ik dacht zelfs vandaag)

    Zal wel weer alleen voor Amerika zijn :mad:
     
  4. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ja denk het ook, maar mischien zoeken ze wel beta tester om de europese servers te testen.
     
  5. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je je niet meer inschrijven voor europese servers dat was d8 ik in juli.
    Maar iig ik heb me voor de stress test opgegeven en betaald @ file planet. Ik kan het dus al spelen ( op de amerikaanse versie dan ofzo )
    Maar als het goed is gaat de open beta deze week van start?
    En ik hoorde ook dat wow in europa in februari van start gaat? weet niet of het waar is.
    Maar ik vraag me af als je nu wow vanuit america besteld zit er dan nog verschil in de server ? want euro versie komt natuurlijk later...
     
  6. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    De open beta van europe gaat nog van start, in dit stukje kun je lezen at als je preordert dat je dan zeker een key krijgt:

    Beginning on November 26th 2004 , gamers will be able to pre-order World of Warcraft from retail outlets across Europe. In doing so, not only are they guaranteed the option to receive a copy of the final game on the day of launch, but they will also receive a pre-order box containing a special edition CD of selected soundtracks from the game and an authentication key for guaranteed access to the European Final Beta Test.

    de rest staat hier: http://www.blizzard.co.uk/press/041105.shtml

    Lijkt me echt een top mmorpg, maar kan iemand hier mij vertellen of ie ook echt zo uber vet is als hij eruit ziet en wat je ervan hoort?
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja precies, Diz4r vertel even wat over je ervaringen.
    Welk karakter speel je, wat is je profession enz. Ik ben erg benieuwd, dit is denk ik de eerste mmorpg waar ik voor wil betalen, mijn redenen:

    -Ik ben gek op de Warcraft wereld.
    -Blizzard maakt hoge kwaliteit producten
    -Blizzard kennende krijg je echt vernieuwende content om de zoveel tijd
    -Goed uitgekiende PvP
    -Veel mogelijkheden, o.a. het gebruik van pets en mounts :D kijk dan hoe cool :

    [​IMG]
    Nightelf Mount
    [​IMG]
    Gnomes Mount

    [​IMG]
    Een Combat Pet :p

    [​IMG]
    Kleine pets voor de gezelligheid

    -Ook erg leuk, de Hunter klasse waarin je samen met je trouwe dier op jacht gaat bijvoorbeeld als een soort Bayou Billy:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2005
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik blijf gewoon Warcraft III Spelen....
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah, ik blijf gewoon Halo spelen |:-



    WOW is volgens mij net als een ander leven :9 haha nee, maar het komt er gewoon op neer dat dit spel heel erg tof word :)
     
  10. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    K vind het wel jammer dat je per maand moet betalen :mad:
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    die intro is zoo vet, ik zit nog steeds te twijfelen, ik heb althans al 150 euro klaargeledt voor abbo voor 1 jaar en de game maar ik zit te twijfelen tussen deze en the matrix online, daar zit ik in de beta en die is ook erg strak, maar ik ben nou eenmaal warcraft fan tot over mijn oren, en die intro is zo strak, daarbij komt dat ik nu mijn grote droom als dwarf warrion(ala Gimli) kan waarmaken.

    Ik lees eerst de reviews maar ik denk zeker dat deze game goed wordt!!
     
  12. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    ja die 150 hoef je niet eens te doen, je kunt toch per maand betalen en als je 1 maand niet doet en de daarop volgende weer wel. maar Diz4r vertel je ervaringen eens want ik ben echt extreem benieuwd:D
     
  13. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou uhm ik weet niet wat jullie willen weten maar:
    WoW is mooi en groot bijna geen laadtijden :):)
    volgens mij laad hij alleen als je naar een ander eiland gaat ( ook 3 sec ofzo )

    Verder heb ik zelf een undead rogue lvl 6,tauren shaman lvl 14.
    De wereld zit vol met quest, meestal accept ik gewoon alles. Moet er geloof ik nog een stuk of 16 doen ofzo ^^

    Als je bv met zown vogel ofzo naar een andere stad vliegt zie je gewoon de mensen beneden je vechten. Ziet er gewoon uber mooi uit :)
    De controls vind ik ook wel lekker makkelijk spelen.

    Heb ook heel even @ elfjes gespeeld. Hebben ook een mooie omgeving veel grote bomen en natuurlijk de tree of life;).
    En je kan natuurlijk zelf armor maken of tasjes maken om meer items mee tenemen ( kan je ook kopen maar dat kost weer 5/10 silvers:p )
    Maar die tasjes maak je van de huid van een beest. Je kan natuurlijk ook 2 andere extra dingen nemen ik weet zelf niet wat er allemaal precies in zit. Je kan ook vissen of koken ^^.

    En je skills moet je kopen natuurlijk moet je er ook weer een bepaald lvl voor hebben ;)
    Op zown kodo/tijger/paard ofzo rijden heb ik zelf nog niet geprobeerd nog geen geld voor en een bepaald lvl nodig.

    Maar iig WOW is een aanrader;)

    Als je nog wat wil weten hoor ik het wel :)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  14. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je de euro versie van wow ook al preorderen? En krijg je dan een key om in de euro wow open beta te spelen ?
    Want ik ben zo verslaafd aan wow dat ik hem ook wel vanuit america wil bestellen maarja mischien zit er verschil in servers dan en heb geen zin om hem ook nog is in europa te kopen :p
     
  15. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    http://www.blizzard.co.uk/press/041105.shtml

    26November kun je wow EU preorderen, de servers verschillen. maar ik zou toch het liefst in een Europese server spelen zodat je het meeste kans heb ook Nederlands guilds te gaan vormen enz :D

    Xbw.nl party moet er toch komen ;)
     
  16. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ^^
    Ok, dankje :)
    26 november dus van blizzard website gewoon preorderen ?
    Maar dan krijg je dus toegang tot wow euro final beta test? Alleen ik vraag me af hoe ze die keys gaan geven gewoon via email ofzo?
    En is er al bekend wanneer euro final beta test komt. Want mischien hoef ik dan niet 3 maanden te wachten op euro wow :p
     
  17. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    klinkt echt vet Diz4r. Kun je vanaf 26 november hem bestellen bij retail zaken als gcshop, freerecordshop enzovoort? dan zal ook wel de echte release datum bekend zijn neem ik aan. Maar Diz4r kun je het ons laten weten hoe het voelt om op zo n kodo beast te rijden en dan langs een gnome te gaan staan ofzo:D
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Paar screenshots zouden ook nice zijn Diz4r dude.. ben nogal visueel ingesteld persoon ;)
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Aangezien het niet staat te gebeuren k heb nog wat screens gevonden.... ik ben benieuwd of het echt is maar check deze unusual pets:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel screens maarja waarom dl je wow zelf niet. Open beta is van start;)
    Alleen de dl zal traag gaan. Nouja had ik een tijdje terug was 1 dag en 1 uur bezig. En iemand van msn download hem nu ook en duurt het ook 12 uur ofzo :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina