1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Speciaal voor de mensen die zowel Halo 2 als Xbox Live! tot hun beschikking hebben.
    Barst maar los met je ervaringen/vragen etc.
     
  2. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat al erg veel mensen gebanned waren toen ze op Live! wouden met de modchip "uit" . Nieuw detectie systeem :)

    Maar over Halo 2 zelf heb ik net deathmatch gespeeld. Het is echt heel cool alleen er is wat weining Teamwork en iedereen is nog best wel slecht(ik werd 1e potje meteen 1e :) )
     
  3. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    lachen toch? ik ga donderdagavond spelen als ik m heb, misschien kom ik je wel tegen :p prop ik gelijk een blauwe knikker tussen je oren :p
     
  4. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Ik zou maar oppassen met wat je meldt. - Orcrist

    Nee dat was een heel gevaarlijke opmerking :confused: bijna net zo gevaarlijk als de persoon boven mij

    Ik moet helaas nog even wachten tot gcshop gaat leveren. Maar ik heb de tijd.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  5. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel leuk, het is ook best moeilijk hoor, ik werd best snel afgeknalt.
    Leuke maps, bloodgulch is ook weer van de partij, assault is wel lachen, capture the flag is best moeilijk. Je moet meestal ook goed een tacktiek zoeken want al ga je in je eentje op de vlag, af is de kans dat je de vlag terug komt heel klein.Al met al goede eerste indruk :D
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    zeer goed! maar kan je geen costum game maken die voor iedereen is en niet alleen voor je vrienden?en waarom kan je niet gewoon search voor assault ofzo doen das beetje jammer....
     
  7. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie al trouwens last van lag gehad?
     
  8. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke skin hebben jullie trouwens online? Masterchief of Elite ?
    Ik ga straks voor de Elite.
     
  9. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Masterchief ziet er een stuk beter uit dat die elite. Maarja ieder wat wils :D Is dat zwaard een beetje cool online?
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de Spartan (masterchief dus). Heb het niet zo op de wormen in blik (elites).

    Live wordt echt zo onwijs gaaf! Kan niet wachten tot vrijdag. Ja vrijdag, donderdag ben ik de hele dag weg.
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik ga voor (verrassing) de Elite.
    Jammer dat zwart niet mogelijk blijkt te zijn, maja, ik red me wel.
    Ik hoop Halo 2 donderdagmiddag in mijn armen te kunnen sluiten, en zal mijn eerste stappen zaterdag zetten op Live (na SP hebben uitgespeeld, dus kan ook vrijdagavond worden)
    waarom zie ik mijn halve friendslist Halo 2 spelen :confused::mad:
     
  12. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, er is toch zo'n pakket dat je Halo 2 + 3 maanden live! krijgt voor een bedrag onder de 70 euri? Dat zie ik best wel zitten namelijk.
     
  13. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    HAD IK MAAR LIVE SNIKSNIKSNIK mn ouders willen t nie ja dan houdt t op:|

    Ik baal echt verschrikkelijk, en kan niet w88 tot ik een x ga LANNEN want dat lijkt me ook pure ownage :D
     
  14. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit xbw? proberen mensen die het nog niet hebben jalours maken? kijk dat wil de wet dus voorkomen!
    ik eis dat niemand nog meer erin stampt tot 11 november, dit slaat nergens op!

    /Mod Geen offtopic gebl@@T - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2004
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    + head set jah. a 69,95. Ik heb hem iig in Bart Smit foldertje zien staan. Maar denk dat elke fatsoenlijke gamesshop hem heeft.
     
  16. XeoN

    XeoN Guest

    Die headset zuigt....
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb je hem dan? Hij schijnt juist stukken beter te zijn dan de standaard headset.. Van mensen die hem hebben hoor ik alleen maar positieve opmerkingen.

    Maar goed, hoe zit het met lag op Live? Weinig, veel, nooit?
     
  18. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dus ook levels en andere dingen downloaden via live, en dit vind ik dus echt een naaistreek. Ze maken nu het spel en ze brengen 'm uit maar wil je het complete spel mag je per maand gaan betalen, flikker toch op.
     
  19. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    hoezo moet je dan betalen? ik vat het even niet?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    nee hoor ms en bungie hebben al min of meer aangekondigd dat hun content gratis is (met enkele premium content uitgezonderd, als die er komt) .. dus je betaald niet per maand en er komt ook geen maandelijkse betaling voor Halo

    Natuurlijk wel voor Xbox Live, maar dat is dan ook de meer waarde van de xbox
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina