[Halo 2 Live] Taglist: Gamen op zaterdag 13 November - update

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door iRoy, 9 nov 2004.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wokeej hier het vervolg van de Taglist topic hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=61907

    Wat is de bedoeling?
    Dat we op zaterdag 13 November met de mensen van het XboxWorld forum de Multi-Player van Halo 2 op Live vol gaan testen! Dit doen we anders dan eerst de bedoeling was. In plaats van dat iedereen zijn/haar Tag gaat posten zoeken we nu mensen die als een contactpersoon kunnen dienen. De tags worden alleen gebruikt om te kijken wie van het forum online zijn.

    Wat houdt het zijn van een contactpersoon in?
    De bedoeling van een CP is dat je rond een bepaalde tijd online kunt zijn en de mensen van het forum kunt "hosten". Als je dus een game wilt spelen dan add je een van de CP's bij je Friendlist en kun je de game hosten die zij maken. Hierdoor kunnen we meerdere games tegelijk hebben om iedereen die mee wil doen in een game onder te brengen.

    Kan ik een CP zijn?
    Ja, dat kan! Laat even in dit topic weten wanneer je online kunt zijn en dan maak ik duidelijk in dit topic wie de CP's en wanneer ze online zijn. Hierdoor is het voor de spelers makkelijk om een game te vinden.

    Van hoe laat tot hoe laat is het?
    Dit ligt geheel aan het aantal hosts/CP's dat we hebben. Zelf ben ik van rond 12.00 tot ongeveer 17.00 (met enkele pauze's) online. Maar voor de rest van de dag moeten we dus nog wel CP's hebben!

    Nog regels?
    Er is een grote regel... Onder GEEN voorwaarde wordt er informatie over de Single-Player gespoild! Natuurlijk mag je zeggen waar je ongeveer bent, maar zodra je het verhaal uit de doeken doet wordt je gekickd. Dit is om te zorgen dat de mensen die de SP nog niet gespeeld hebben toch de kans te geven om met ons mee te doen zonder dat ze alles al weten.


    Dus om te zorgen dat dit toch het succes wordt dat we in gedachte hadden hebben we alleen hulp van jullie nodig! Dus denk je dat je wel voor een bepaalde tijd een spel kunt hosten laat het dan even weten! Het is dan wel belangrijk dat je die tijd online bent want anders hebben we er nog erg weinig aan...

    Contactpersonen:
    Sparks [GAMERTAG:) SparksEXE [ONLINE:) Tussen 12.00 en 17.00 met pauzes.
    Duo Maxwell [GAMERTAG:) Duo Maxwell76 [ONLINE:) Tussen 19.00 en 22.00

    Zorg dat je de CP's in je Friendslist hebt staan zodat je ziet of ze online zijn en dat je de games makkelijk kunt joinen ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  2. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er nu niks meer van is er nu ergens een lijst waar iedereen met elkaar afspreekt of zo. een lijst met de tags van iedereen?

    Xbox L!ve Gamertag: Dark Ytri

    (Dat ytri gedeelte is mijn naam in het elfs :p:p:p)
     
  3. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou..iemand moet alle posts bekijken en de lijst updaten :D

    Trouwens, iemand die halo2 bij freerecordshop heeft besteld? Ik wel en ik verwacht hem niet de 11 en 12 en misschien niet eens de 13, stelletje halve garen daarzo!

    Btw voor het eerst sinds het stenen tijdperk dat ik de xbox dan weers aanraak, zal wel stoffig zijn :mad:
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Er was een lijst waar iedereen in stond, maar die werd te onoverzichtelijk en niet meer bijgewerkt. Het is nu vooral zaak dat er mensen zijn die wel een paar uur (of losse uurtjes ) als contactpersoon kunnen/willen dienen. Dat heeft nu prioriteit!
     
  5. Cameo

    Cameo Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag meedoen!!!
    Tag: Cameo :D
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    moet je er wel ff bijzetten hoe laat en alles... :confused:

    heb hem ook bij de FRS.nl besteld en verwacht hem ook niet op de 11de...hoop het natuurlijk wel maar 13 of iets moeten we toch wel halen?
     
  7. ScaffaLord

    ScaffaLord Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    User Name:
    ScaffaLord

    Zal er zijn
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je de topic doorleest dan zie je dat er dus wel CPs nodig zijn om meer tijden te kunnen vermelden...
     
  9. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0

    ja ik, waar heb je die crap vandaan? :mad:
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Moeten we nu allemaal weer opnieuw aanmelden, zo ja GeneralAsshole - GeneralAsshole.
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Savonds kan ik wel overdag niet....
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik kan -door hockeyverplichtingen - alleen in de vroege ochtend (dat valt te bezien) of in de avond, na zessen. Ik weet niet of ik contactpersoon kan zijn, wie weet komt er wat tussen. Iedereen mag me toevoegen. Ik meld het nog wel ff als ik echt contact persoon kan zijn in de avond...
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou je dan eventueel ook Contact Persoon kunnen zijn? Want dan kunnen we s'avonds ook spelen ;)

    @ Elite, dan hoor ik het nog ^^
     
  14. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    WAT KLETST IEDEREEN OVER VRIJDAG AVOND ENZO???????????

    donderdag hebie hem als het goed is al binnen hoor!!!!!!!!!!
    Ik bedoel maar ik snap best single player gaat voor.
    Vandaar dat iederen (inclusief mijzelf) eerst single gaat checke. DUH!!!
    MAAR IK KAN OOK NIET WACHTEN OM DE REST VAN DE WERELD TE LATEN ZIEN DAT EUROPA ER NU OOK BIJ IS :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Is goed, maar ik begrijp dat Contact Persoon gedoe nog niet goed... 8)
    Moet ik dan een gamehosten....(Maar ik heb niet een van de beste verbinding, niet slecht offzo maar niet 10 MB verbinding offzo)
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch alleen de bedoeling dat de mensen die contactpersoon willen zijn hier hun tag enz. opgeven?

    (zoniet, ik doe nog steeds mee :D )
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil wel contact Persoon zijn Gamertag: Duo Maxwell76
     
  18. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook mee

    Xbox L!ve Gamertag: Dark Ytri

    (Dat ytri gedeelte is mijn echte naam in het elfs :p:p:p)
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Je mag ook gewoon je Tag neerzetten als je meedoet.

    En het maakt niet uit wat voor verbinding je hebt want de gene met de beste wordt dan de 'host', maar de CP maakt het voor anderen makkelijk om de game te vinden. Want de host veranderd dus nogal vaak (denk ik) maar de CP blijft dan hetzelfde...

    Ik denk iig dat het zo werkt =P

    Maar van hoe laat tot hoe laat kan je ongeveer CP zijn?
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Iniedergeval wel van 19:00 tot 22:00 en waarschijnlijk nog wel later want het is toch Zaterdag?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004

Deel Deze Pagina