Dit bericht komt van Major-Nelson Update: Je ken de update al downloaden! Update2: Matchmaking playlist feature toegevoegd!
ik dacht al dat die update daarvoor was, downloaden ging lekker snel! het matchmaken gaat wat sneller en je MOET de download verplicht downloaden. gaat allemaal vanzelf.
Ahh heilig. Eindelijk een beetje snelheid in de optimatch. Ik ben 'm alleen nog niet tegengekomen, dus hopelijk morgen voordat ik op live ga.
Wow, da's dan wel zeer relaxed! Dat optimatch duurde idd vaak gewoonweg LANG!! Dus dat is dan wel beter!
Heb hem net gedownload, kreeg automatisch de melding dat ik moest updaten. Moet zeggen dat in ieder geval Quickmatch voor mijn gevoel een stuk sneller is geworden.
Jippie ik hoopte het al. Ik hoop ook dat er een update komt dat alle snipers, banchee's, shotguns, smg's, magnums, plasma rifles/pistols, bruteshots, brute rifles, battle rifles, ghosts wraiths, warthogs, scorpions, scepters, needlers, beamrifles, covenant carabines, sentinel beams,plasma granaten en gewone granaten eruit gaan. Want ik kan telkens niemand dood maken. Ik schiet wel maar iedereen schiet mij altijd eerder dood ik vind het echt niet eerlijk verdeeld zijn er nog meer mensen die daar het zelfde overdenken?
Hmm, werkt wel net ff iets beter, ben erg blij dat ze nu met deze update komen... vond dat wachtten toch wel erg vervelend moet ik toegeven
heel fijn die update enzo, maar werkt niet echt voor mensen die problemen hebben met hun disc en geen xbox live hebben zoals ik, omdat ik geen credit card heb.. waardeloos, zouden ze iets op moeten doen voor mensen zonder live
Geloof mij, het werkt! Ik heb nu al 3 of 4 potjes achter elkaar gespeeld zonder ellenlang te moeten wachten. Erg lekker allemaal ^^
Geen idee, maar ze gaan en kunnen het iig niet meer toevoegen. Maar de Update werkt echt wel goed hoor!