XBOX 2 Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ProXi, 17 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is hier nog helemaal geen thread over en ik weet niet of er nog meer mensen zijn maar ik heb hier wel een aantal vraagjes over:

Wanneer komt die eigenlijk op de markt?

Wat is de prijs?

Zijn Xbox 1 spellen ook nog erop de spellen

En zullen er ook nog veel Xbox 1 spellen uit komen na de Xbox 2 lancering.
    Net zoals met de Playstation 1

Kijken jullie hiernaar uit en hoeveel beter wordt die?
    Wat zit er allemaal in? welke 3d kaart hoeveel geheugen en hoe groot is de harde schijf enz.
    En zijn er nog meer vernieuwingen

Misschien zijn er nog veel meer mensen met vragen en opmerkingen omtrend deze nieuwe versie

Ik kijk der zelf wel heel erg naar uit in iedergeval

Let the discussion begin!

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij zijn er nog geen feiten over xbox2 :)

3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat die er wel aan zitten te komen, nu de geruchten groeien en er een Xbox 2 game van EA gepland staat voor najaar 2005...

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je kan trouwens wat pics in je startpost zetten, van de nieuwe KOTOR (die is dat toch?) voor op de xbox2

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Je moet natuurlijk wel je bron erbij zetten want we kunnen van alles wel zegen.
    Al heb ik wel iets gehoord van een Ninja Gaiden 2 en denk wel meer.

6. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft natuurlijk bij speculeren zolang er geen officiele berichten komen.

7. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    en Obvillion Elder Scrolls IV ofzoiets :p

enkele geruchten dat ik gehoord heb zijn:
    -Dat het flash memory(duur spul) zal bevatten maar anderzijds heb ook ik al gehoord dat het geen interne opslagmogelijkheden zal bevatten.
    -microsoft zou misschien HD-DVD gebruiken in plaats van de bleuray discs
    -Dat de pc en xbox gamers nu online tegen elkaar zouden kunnen spelen
    -Er zouden 2 USB-poorten voorzien zijn

enkele pics:

[​IMG] [​IMG]

8. McGreen

McGreen The Iceman

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens The Inquirer heeft Microsoft tijdens een NDA-bijeenkomst aangegeven dat het bedrijf drie verschillende versies van de Xbox 2 wil gaan lanceren. Deze Xbox Next zou in de herfst van 2005 eerst in twee varianten verschijnen, namelijk eentje met harde schijf en eentje zonder. De laatste is de standaardversie, die normaal gesproken het meest verkocht zal worden. Een jaar later zou dan de Xbox Next PC zijn intrede maken, waarmee de gebruiker meteen een HTPC in handen krijgt.

De Xbox Next PC krijgt volgens de geruchten over een cd-brander, draadloos toetsenbord, muis en gamecontroller, terwijl er ook een harde schijf met Windows Media Center-software geïnstalleerd zal zijn. Dit is niet de enige software, aangezien er verder een HDTV-aansluiting aanwezig is en internetten en instant messaging ook tot de mogelijkheden zullen behoren. Daarnaast wordt de Xbox Next (PC) kleiner dan de huidige Xbox en komen de hardwarespecificaties overeen met die van een pc-instapmodel. Het zal echter in ieder geval niet mogelijk zijn om de processor en het geheugen op te waarderen. Wat waarschijnlijk wel mogelijk zal zijn, is het spelen van normale pc-spellen, en misschien kan de cd-brander vervangen worden door een dvd-brander.

In ieder geval heeft de reden dat de Xbox Next PC pas een jaar later gelanceerd zal worden te maken met de consumentenmarkt. Deze zou namelijk nog niet helemaal rijp zijn voor een alles-in-een-pc zoals een HTPC, waar de Xbox Next PC uiteindelijk op lijkt. Daarnaast zullen de Xbox Next en Xbox Next HD in eerste instantie het gras voor de voeten van de Sony PlayStation 3 moeten wegmaaien, waarna de PC-editie in het vaarwater van de uitgebreide PS 3 zal zitten. Dat is mogelijk, omdat de introductie van Sony's gameconsole in mei 2006 wordt verwacht, wat zes maanden later zal zijn dan die van de Xbox Next.

Bron: Tweakers.net

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sterker nog, er zijn al een heleboel threads over de xbox 2! [search]Zoek en gij zult vinden[/search] :D

Mja, en zolang er nog niks officieel bekend is, valt er ook weinig over te zeggen, dus deze thread voegt vrij weinig toe. Slotje dan maar :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina