Ghost Recon 2 ligt in de schappen, echter heb ik tot op heden zeer weinig mogen vernemen over dit spel in het forum. Mogelijk zijn er al mensen die het spel hebben aangeschaft en kunnen deze hun ongezouten mening geven. Ghost Recon en Thunder Island vielen bij velen in de smaak en ook op Live was deze game goed te versmaden. In verschillende bladen heeft deel 2 degelijke recensies gekregen, waaronder in Xbox magazine een 9- Grafisch schijnt het spel goed in elkaar te zitten en ook op Live moet het meer dan een aanvulling zijn. Graag de mening van mensen die het spel reeds hebben, geeft de singleplayer een beetje uitdaging en gooit het spel op Live hoge ogen?
ik ging het normaal vandaag hebbe... was niet binnen in de winkel voor de xbox, enkel de ps2versie *baalt*
Ik heb hem wel, maar heb nog geen tijd gehad om hem flink te spelen. Alleen ff de training en de eerste missie. Eerste indruk was wel positief. Misschien dat ik na het weekend meer te vertellen heb.
Ik heb hem gisteren (woensdag) al gekocht. zeker leuke game leuk online via xbc en single player is ook leuk. Mensen die in de toekomst nog Gr2 willen doen met nederlanders op xbc willen die hun naam ff doorgeven*. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1193809#post1193809 * Je XBC naam....
kheb hem twee dagen, En hij is super. Grafisch goed, érg goed geluid (dobly digital) Veel sfeer en goede speelbaarheid. Hij is op de normal mode zeker niet makkelijk. De single player missies zijn zeer uitdagend. Online is het helemaal top. Erg grote maps met veel detail. Zeer goede AI. De tegenstanders zijn zekers slimmer als in de vorige delen. Goede xbox live opties Eindelijk af van het witte knoppie drukken om te praten. tis net ff wat anders dan Halo2. Maar hou je van tactical shooters is dit een must have. Ode aan Ubisoft.....
hij is dus lekker speelbaar? misschien moet ik hem dan maar halen, ik vond de graphics er zeer goed uitzien en het concept blijft cool zeker de levels die ik zag (vooral vliegveld)
Dit spel is zo FUCKING LAUW!! vooral online bergen gamemodens 4 guests veel wapens en tactiek (ik hou van tactical shooters) dit spel heeft mijn maand weer helemaal goed gemaakt na het teleurstellende halo.en dit spel lijkt echt 0% op zijn voorganger en de maps zijn zo big dat je er met een klopend hart door heen loopt in de wetenschap dat je elk moment neer geschoten kan worden!! echt GEWELDIG!!!
Ik vond ghost recon niet zo en ik denk niet dat ik deze ga halen. Misschien wat mooie reviews en ik ben van gedachten verandert!
Ik heb nooit geld maar ik heb het wel in de winkels gespeeld. HOE MOOI dat spel is, Dat is gewoon met geen woorden te beschrijven. En de gameplay heeft een enorme opkrikker gehad (niet dat de vroegere slecht waren hoor) met die derde persoons view en de veel grotere maps. Prachtig spel. Ik zou zeggen: iedereen kopen!!
Derde persoon view speel ik niet mee. Gewoon "die hard"1st person. De maps zijn idd erg groot maar ook vol van detail. En die spanning, achter iedere rots of ding kan een noord-koreaan opduiken. Klein nadeel: [zeiken] Er zijn in de "natuur" levels veel bosje waar je niet doorheen kunt sluipen, je moet daar echt helemaal omheen. [/zeiken]
Nope: ding dingen zijn als een rotsen. Ze lijken dat je erdoor heen kan maar je moet er omheen lopen of kruipen. Nogmaals dit echt het enige negatieve wat ik aan het spel kan vinden. edit: buiten dan gister 2x een dirty disc error, terwijl ik aan het einde van een single player missie was. Dus 2x opnieuw moeten beginnen. Was ff minder
Het zijn aleen van die hele hoge bosjes waar je niet overheen kunt kijken. Ze gebruiken ze hier hoofdzakelijk om het gebied af te bakenen, maar ze staan ook regelmatig in het veld. Het is dan erg jammer dat je er niet doorheen kunt en de vijand bespieden want nu moet je er dus omheen en dat vind ik niet zo realistische en dus jammer. Dit is voor zover ik het kan zien ook het enige nadeel. Het gevoel wat je krijgt tijdens het gamen is echt waanzinnig een super goed spel waar je vele uren mee zoet zult zijn!
Ik wil het spel aanschaffen maar ik heb nog geen xbox-live, (geen internetconnectie op mijn zolderkamer)is de offline multiplayer en de singleplayer het waard om er €60 voor neer te tellen?
Zitten er ook bots in de offline multiplayer? (bijvoorbeeld met zijn tweeen alle bots in de map doden)
eerst maar eens verbinding met zolder leggen,lijkt me niet zo heel moeilijk vandaag de dag.... Spel is btw super,een halo2 beater als je het mij vraagt...
Bestellen via GCshop dat scheelt je weer €10 En ja je kunt met zijn tweeen alle terroristen doden die in de map voorkomen. Maar dat is toch veel leuker op live met je digitale vrienden?
ik ga hem 5 december vragen en koop daarna tege kerst een live starter kit kan je ook tegen elkaar? in de offline multiplayer