[PC] [GameCube] Animal Crossing

Discussie in 'Games' gestart door RizlaPlus, 1 dec 2004.

1. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft het ? Of is het te girly/kiddy voor de meesten ? Het is best lachen als je nog iemand hebt te spelen anders is het niet zo leuk maar dan nog wel! Af en toe komt een vriendin te spelen en ik heb mn vriend al gedwongen.....

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem. Hij is zeker leuk. Zo een spel dat je maanden niet speelt en dan weer oppakt om weer weken te spelen. Topper.

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem bij een vriend gespeeld. Ik kijk door die kiddy graphics heen en zie een erg leuke game. Als nieuwe zelda uitkomt en ik dus een gc aanschaf, wordt deze game zeker gekocht :D

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is zo'n game die je zo nu en dan een uurtje speelt. Niet echt leuk om de hele dag te spelen ;) Maar is zeker een leuke game.

Iemand al alle vissen en insects al gekregen? :D

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hijz erg cool, maar ik heb hem nu al een tijdje niet gespeeld vanwege Fable/Halo 2/ Tales of Symphonia...

6. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    haha nee wel veel vis ! Maar je kunt ook niet alle insecten in een keer krijgen toch ligt aan welk seizoen dacht ik dus kan nog lang duren :) Je kunt ook dingen ruilen he worden codes aangegeven best vaag snap het niet zo omdat ik niet echt wat mee gedaan heb nog! (http://www.animalcrossingcommunity.com)

Alleen soms dan heb ik de neiging om een uzi te pakken en alle lieve koddige poppetjes neer te schieten........en dan druk ik op de power knop ;) :p

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Duurt ongeveer een jaar om alle vissen en insecten te krijgen.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hey mensen,

Ik heb vandaag Animal Crossing gekocht, en ik heb een vraagje. Ik heb na een uurtje spelen al een aftiteling gehad, van een of andere hond. Ik neem aan dat dit niet het einde is? Ik heb alle baantjes bij Nook gehad. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Kan iemand mij misschien helpen? Wat moet ik ne doen?

Alvast heel erg bedankt!

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben je klaar met die klusjes en kan je gaan doen wat je maar wilt(wel wat centen verdienen om je schuld helemaal af te betalen).

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die hond komt elke zaterdag avond. Je krijgt dan een liedje plus aftiteling. Hierne kun je dat liedje van hem kopen en thuis op je radio afspelen.

Je moet nu proberen om meerdere mensen in je dorp te krijgen door te zorgen dat alles netjes is. Verder doe je elke dag opdrachten voor mensen of praat even met ze. Nook's winkel word steeds groter als jij er veel koopt. Ook kun je proberen om alle vissen en insecten te vangen en het museum vol krijgen.

Inprincipe kun je zoveel doen. Begin maar eens met geld te verdienen door bv. klusjes te doen, vissen/insecten te vangen of schelpen te zoeken. Hiermee kun je je schuld afbetalen en kun je tools kopen die je nodig zult hebben zoals: schep, net, hengel en bijl.

11. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    zeldzaam goeie game, kheb de amerikaanse versie al een hele tijd geleden gehaald, en ik ga nog steeds graag even in mijn stadje kijken of er nog iets valt te beleven... zal waarschijnlijk nog wel zo doorgaan totdat de DS-versie uitkomt :)

12. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    :) Ff met de cops praten die kondigt meestal wel wat aan wat er komt te gebeuren!En op de kalender zie je ook dat er festivals zijn enzow...duurt alleen altijd zo lang!!!

Deel Deze Pagina