1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Speciaal voor de mensen die zowel Halo 2 als Xbox Live! tot hun beschikking hebben.
    Barst maar los met je ervaringen/vragen etc.

    Update: Dit is deel 2. Deel 1 kan je hier terugvinden
     
  2. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, deel 2 al.

    ff aftrappen: Is het iemand ook opgevallen dat levels als Beavercreek en Midship pas na een aantal weken verschenen bij Quickmatch (of optimatch rumble pit) ?
     
  3. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij niet, Ik speelde volgens vanaf het begin af aan best vaak midship. Beavercreek weet ik niet.
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn er zoveel online die lekker van cheaten houden bij Halo 2. Erg jammer. Zijn dan vooral Amerikanen maarja, is niet gaaf.
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij er dan zoveel last van? Ik ben er nog nooit tegengekomen en ik heb er onderhand toch flink wat uurtjes opzitten.

    Ik heb wel het idee dat er steeds nieuwe gamemodes bijkomen, zo had ik gister classic capture the flag met alleen shotguns. Een tijd terug opeens team slayer phantoms. En zo ben ik al vaker iets 'nieuws' tegengekomen.
     
  6. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ze updaten steeds die lijsten waaruit de computer het level kiest.
     
  7. bastheboss

    bastheboss MASTEr of ORKS!!!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben cheaters al aardig vaak tegengekomen.
    Vooral bij midship Als ze dan eenmaal voorstaan gaan ze hem boven ergens gooien waar NIEMAND erbij kan. egt heel zielig.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Luister dan wat ik zeg. We hebben het zelfs uitgeprobeerd als ik stil sta. Ik ga iedere keer met veel minder schoten dood als andere. Hebben we al zo vaak uitgeprobeerd. Zitten wel meer fouten in het spel hoor. Ik heb ook als ik met een bepaalde vriend speel dat ik geen zwaardaanval kan. Hij vooert de aanval wel uit maar de tegenstander wordt niet geraakt. Het zelfde effect dus als je net voordat je de tegenstander raakt op 'x' drukt. Met een gewone zwaardslag kan ik dan wel iemand doden. Het is ook alleen als ik met die vriend speel. En zeg niet dat ik niet kan mikken want we hebben het ook vaak genoeg op een stilstaande speler geprobeerd. Het probleem treed overigens ook op als ik bij die persoon thuis als 'guest' speel. Dan kan speler 2 ook niet met een zwaardaanval doden.
     
  9. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das idd erg zielig van die gasten, echt n00bs die zoiets doen,maarja er is niks aan te doen
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb er al redelijk wat gezien. Ik heb zelfs al 2 gasten gezien die niet eens dood konden in Team Slayer. Ik was met een andere Nederlander aan het spelen. Die gasten waren gewoon de hele ronde aan het lachen (uitlachen).

    Verder zie ik ook wel eens dat vlaggen bv. door muren enzo heen gepakt worden. Bungie zegt dat het legaal is. Waarschijnlijk omdat ze anderes de glitches moeten fixen en daar geen zin in hebben.
     
  11. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben in rumble pit gelukkig weinig cheaters tegengekomen... Wel van die ventjes van 10 die boven in een level gaan zitten waar niemand bijkan. Heb ik inmiddels ook wat op gevonden.

    Needlers.... :D
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Is nu ook zo`n glitch, bij CTF, dan kun je een warthog onder dat huisje zetten bij Blood Gulch (nouja, die nieuwe dus :+). Iemand pakt dan de vlag, en met een druk op X ofzo schiet je naar benenden en kun je gelijk weg rijden.. echt dik klote.
     
  13. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    of rockets/grenades/swordjumpen ernaartoe/bruteshot

    edit: die was voor gforcegti :)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah je gaat op de Warthog of Banshee staan en springt tegen het stuk dak aan waar de vlag boven zit en dan kun je de vlag door het dak heen pakken. In Zanzibar kan je de vlag bv. in het trappenhuis gooien en dan kan iemand anders de vlag door de muur heen pakken.

    Wat bedoel je precies met de Bruteshot. En swordjumpen werkt alleen om iemand die je kunt targetten dus niet om je teammaten.
     
  15. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    het was eigenlijk voor gforcegti maar zette per ongeluk alleen gforce neer, maar wat gforce gti zei, daar kan je wel swordjumpen ;)
     
  16. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's da wapen dat die brutes gebruiken. Je weet wel, met dat mes eraan vanonder waar je zeer goed mee kan melee aanvallen doen
     
  17. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    wanneer komt eigelijk die nieuwe content download of auto update.

    t gerucht is: de oude halo 1 levels
     
  18. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens sommigen op 9 februari en het zou mij ook niets verbazen
     
  19. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    waarom hebben ze in hemelsnaam Rocket Slayer ingevoerd in de Rumble Pit lijst?! :mad:


    leuk voor een custom game, maar ik vind het absoluut niet geschikt voor de Rumble Pit
     
  20. Candyman

    Candyman Guest

    Een vriend van me zij dat de nieuwe content download vandaag morgen of overmorgen gaat komen... hmmm we zullen zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina