Sluiten topic

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WillemWalrus, 29 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik wil even zeggen dat ik het raar vindt dat het volgende topic:
    Hier
    gesloten wordt omdat er een soortgelijk topic te vinden is op Greenmile.
    Niet iedereen kan zoals iedereen weet op Greenmile, dus vind ik het vreemd dat er verwezen wordt naar Greenmile.
    Beetje loze verwijzing omdat er zat mensen zijn die, in dit geval over de game room willen discussieƫren en foto's uitwisselen, terwijl zij nog niet op Greenmile kunnen komen.
    Dit wilde ik dus even kwijt en ik hoop dat daar naar gekeken wordt, topic heropenen lijkt me leuk, zodat sommige gebruikers niet buitengesloten worden zoals in dit geval.

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ja, of je wacht 3 maanden, en post het in de green mile. de rest is zegmaar "serieus"

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat is het voordeel van de Greenmile, take it or leave it!
    Anders heeft de hele Greenmile geen nut, dan kun je iedere thread die in de Greenmile staat, in een andere forum maken.

Er is btw al een topic waar je kan melden dat je het oneens bent met het sluiten van een thread. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=20258

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De Green Mile is er niet voor niets, het slot was rechtmatig, als je verder je beklag wilt doen kan dat hier.

Deze gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina