1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door HuntingDennis, 5 jan 2005.

  1. HuntingDennis

    HuntingDennis Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand al plannen over deze game en of deze er wel komt?

    PGR2 heeft me zeker geboeid en ik zou graag wat informatie over deze game weten???...
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet geen 'plannen' over deze game en of hij komt weet nog niemand. Kans lijkt me vrij groot maar het is zoals altijd afwachten totdat hij aangekondigd wordt, als dat al gebeurd.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Op het moment dat jij alles in PGR2 op platina weet te zetten komt PGR3 uit :)
     
  4. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Lullig voor mij, komt die dus nooit meer uit. ;)
     
  5. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Oef! Na veel *Zwoegzwoeg!;)
    PGR3 moet dan toch echt een keer komen!!!:D _O_
    Ik heb het voor mekaar, inclusief Arcade mode:cool: :9
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza wordt gemaakt door het zelfde team, dus daar wordt eerst aan gewerkt.
     
  7. Daaf gamer

    Daaf gamer Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is forza motorsport het derde deel van PGR2
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza wordt het maximale wat een Xbox kan, dus de opvolger (Forza Motorsport 2 of PGR3 ) zal wel voor de Xbox 2 worden gemaakt omdat je dan weer nieuwe mogelijkheden hebt.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Idd,het zou mij niets verbazen als PGR3 launchtitel voor de xbox 2 wordt
     
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan hoop ik dat ze dan wel wat meer snelheidsgevoel en moeilijkheid erin brengen ( zelf schakelen, dynamische carsetup in race ) want t was nu toch wat te eenzijdig de besturing. Car handling was goed maar 350 leek 40.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik hoop echt wel dat er een vervolg komt op de PGR reeks, deeltje 1 en 2 heb ik ook helemaal lam gereden, Dus van mij mag er wel een deeltje 3 aankomen. Alleen ik denk dat wel op de volgende next-gen console moeten wachtten..
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Helemaal mee eens. Spel was erg mooi, maar de snelheidsbelevenis was er totaal niet. Als ik PGR1 ging spelen na een paar minuten PGR2 gespeeld te hebben, dan leek PGR1 wel F-Zero 8)
     
  13. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk es bij IGN : Xbox, daar staat PGR 2 een beetje voorgeschreven voor Xbox 2

    maar Forza is bijna hetzelfde, ook tof racen, alleen dan op tracks, ook dik VET!!
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308

    Forza wordt deels gemaakt door het team van PGR2 en wordt zeker niet de opvolger van PGR2, omdat deze game veel realistischer wordt. Dan zou Forza ook wel erg arcade worden en daar ziet het er niet naar uit.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  15. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het snelheidsgevoel ben ik het eens, alleen de moeilijkheid... Alles op platinum behalen is toch wel een hele grote uitdaging imo. Nog moeilijker is volgens mij niet eens haalbaar. :confused:

    Ik hoop ook zeker op PGR 3. Liefst als launchtitel voor de Xbox 2. Eerst maar van Forza genieten binnenkort. :)
     
  16. AMD

    AMD Guest

    Ik zat er gisteren nog aan te denken; "Wanneer zal Project Gotham Racing 3 uitkomen". Mijn PGR2 cd is immers versleten tot een hoopje as:p
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    FORZA is opvolger van pgr 2...
     
  18. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    NEE.. anders was 't wel onder dezelfde naam verder gegaan en had het dezelfde opzet. FORZA is een totaal andere game, die dus echt niet als opvolger van PGR2 komt. Wordt gwoon wachten tot de xbox 2.
     
  19. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Mssch komt Pgr3 nog wel om de concurrentie met forza aan te gaan,want als jij zou mogen kiezen...Pgr2 of Forza?Dan neem ik toch forza ze:D
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja lekker nuttig als het van dezelfde uitgever komt eh. Nee het is het meest realistisch te denken dat PGR3 ooit nog wel eens voor de volgende generatie zal komen. Misschien als tweede generatie titel.
     

Deel Deze Pagina