1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 7 jan 2005.

  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is weinig informatie te krijgen over deze game.

    hier kunnen we praten over wat we verwachten of wat we willen zien


    enkele feiten:
    - Ik weet BIJNA zeker dat DoA4 als Launchtitel op Xbox2 komt, in het ene interview zegt Itagaki (team ninja leider) dat het wel zo is, en in het andere zegt hij 'dat hij dat nooit heeft gezegd')
    - Lisa zit in Dead or Alive 4 met een 'mysterieuze vechtstijl' (zegt Itagaki)
    - Aan de online mogelijkheden van DoA wordt gesleuteld, het is dus niet een herhaling van DoAU, maar het wordt verbeterd en uitgebreider


    Dingen die ik wil zien:
    - Zack moet dood zijn!!! Hij werd opgegeten door een haai in DoAX, LAAT HEM DOOD BLIJVEN!!!
    - Meer Ninja's!!!
    - Het counterysteem onverandert, zoals het in DoAU is, is het goed!
     
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk laat deze game zien wat de volgende xbox in huis heeft net als DoA3 op de xbox deed. Maar eerst DoAU spelen. :p
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij heeft de beste man Itagaki altijd gezegd dat hij ontwerpt voor het krachtigste systeem en op dit moment is het nog maar afvragen of dat de xbox 2 of de ps3 wordt.

    Ze zullen vast bezig zijn maar het is dus helemaal de vraag of het voor de xbox is.

    Waar is trouwens je bron?
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Bronnen zijn er wel, maar dat kost tijd om te zoeken, en ik ben moe en ga naar bed :)
    anyway: trust me!
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Itagaki bouwt op de krachtigste console, en dat weten we nog niet welke dat wordt. Kortom, we'll see. Zou wel mooi zijn.
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik dnek dat MS de krachtisgte console gata maken, maar we zullen zien.....
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    DoA4 als Launchtitel zou erg mooi zijn, zou waarschijnlijk weer laten zien wat de xbox 2 in huis heeft.
     
  8. Victor

    Victor Guest

    Mooi als het een launchtitel wordt. Maar twee dingen wil ik zeker erin zien: een morsdode, verslinde, bloedende en een in vuur verbrande Christie!! En hetzelfde wens ik voor Leifang!! Ik haat die twee!! Maar voor de rest meer vechters en meer ninja's zoals Zephyrus al zei.
     
  9. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan heb je het wel mooi over mijn 2 favoriete vechters!!!
    Ik hoop natuurlijk dat Christie en Lei Fang erin zitten, ik weet het wel zker, tenzij ze alles om gaan gooien. Zack moet weg, en zker niet meer ninja's! Die vechten kut, en misschien wat characters met andere vechtstijlen, Tae Kwon Do, of Aikido ofzo, of zoals Nina en Anna uit de Tekken series, Bone Martial Arts, en dan niet zo als Leon & Bayman, ik denk dat wie Tekken kent wel weet wat ik bedoel, een beetje de vrouwelijke Bone Martial Arts
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    zeker wel meer ninja's die vechten het best en hebben dtoere moves
     
  11. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is heel moeilijk te zeggen. Die Cell core van de ps3 kan ook ontzettend veel dus ik durf er niks over te zeggen. En over de nieuwe console van microsoft is ook nog niks bekend. Dus we zullen zien.

    Verder denk ik dat DOA 4 niet meer naar de huidige xbox komt maar idd zijn weg zal vinden op de volgende generatie consoles.
     
  12. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Microsoft zal wel weer de krachtigste console hebben met de meest slechte spellen, is wel weer zo amerikaans natuurlijk ;)
    Lijkt me wel gaaf, DOA4..
    Misschien veel meer karakters om te kiezen en nog veel uitgebreider?
    Veel unlock-spul enzo, altijd leuk.
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat heeft iedereen toch tegen Zack? Ik vond hem wel grappig, wat mij betreft mag Christie eruit, die vecht zo irritant...
     
  14. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Bloed zou een leuke toevoeging zijn. Evenals tanden en haren.
    Oogballen volgt later als premieum content, samen met vingers (botten) in een pakket voor 5 euro

    Ontopic: Eerst maar is Doa: U spelen en daarna zien we wel verder! Ga er denk ik wel vanuit dat ie komt :)
     
  15. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat de xbox2 wel weer de sterkste console gaat worden, en dat ze bij MS nog wel een verrassing voor ons heeft als het gaat om de kracht van de volgende xbox. En dan kunnen we lekker DOA4 spelen wat zeker een topspel gaat worden.

    En waarom zal Zack weg moeten, vond hem een van de leukere charcs uit DOA3.
     
  16. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    en nintendo dan?!?!?!
     
  17. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Je haalt me de waarden uit de mond.:D
    En waarom heeft iedereen een hekel aan Zack?:confused:
    Ik vond hem niet zo erg.
     
  18. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat de PS3 en Xbox2 gelijk zijn kwa hardware presentaties..... dus misschien een keer GEEN exculsive titel ;)
     
  19. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    hopelijk komt hij eerder
     
  20. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het wel leuk maar voor nu kunnen we niet zeggen welke console het uit gaat komen want de specs zijn nog niet bekend.
     

Deel Deze Pagina