ee mensen, zoals we wete kome er downloadeble multiplayr maps van halo 2 en dan was de vraag hoe zoude jullie de maps willen dat ze worden de level opbouw en zo. ik ga wel eerst: wat ik superruig zou vinden een groot rond level met in het midden un soort bunker de mure lope steil naar boven in de muren zitten heleboel gangen en zo en gaten in de muren (het ultieme sniperlevel) ook meer interactieve dingen zoals bv dat er muren opengingen zodat je ze dan kan neer snipen!!!
klopt da was zoooooo vet met rockets , wat ook vet zou zyn een map met 2 fort agtige gbouwen en dan dat je alles vat dat fort kapot kan sgiete waardor je met ctf je zelf door de muur heen kan blaze en dan de vlag kan je jatte
Danger Canyon uit de PC versie van Halo, zo vet een grote canyon en dan kan je boven sniperen Of gewoon een heeeel groot level waar je met meer dan 16 mensen in kan.
kan iemand een paar pics van die map posten want ik weet niet meer welke map dat was edit// vond dit eigelijk de stomste map(meschien vind ik hem nu wel leuk want ik heb halo al 2 jaar niet meer gespeeld en mijn smaak voor maps zijn verandert )
Van mij mogen ze de meeste Halo 1 maps erbij doen, maar dan wel opgepoetst. Er zaten namelijk erg vette bij die ik nu wel een beetje mis... Ook zag ik een tijd geleden (voordat halo 2 uit was), zo'n plattegrond van zo'n map met allemaal springende quads. Wat hebben ze daar mee gedaan?? Zonder die quads kan je toch lekker racen met je warthog??
Qua maps zou ik graag de originele bloodgulch terugzien, deze was gewoon veel doper (coagulation is ook wel vet maar de originele is beter). Verder zou ik graag zien dat de besturing van de warthogs weerh etzelfde wordt als die in halo: combat evolved, ik vond dit veel natuurlijker aanvoelen.
Voor mij gewoon ieder team een bunker. Voor mij is Zanzibar HET level ! Ik zou het vet vinden als er een level was dat veel op zanzibar leek en dat er dan 2 of 4 bunkers waren die op die muur leken aan het strand bij zanzibar. Gewoon zanzibar maar dan met veel strand en van die kapotte muren enzo en lekkere sniper plekken! En dan lekker Capture the flag.
ik vind Zanzibar ook een HEERLIJK level, maar als je eenmaal terug van Halo 2 halo 1 gaat spelen, vallen de betere graphix van Halo 2 dik op man!!! Hang them High is ook ruig level, hij is groot, maar je komt elkaar altijd heel snel tegen, onwijs gaaf!!
ik zou graag de map sidewinder en meer grote buitenlevels willen hebben. en het spelletje race terug. gotver ik weet nog steeds niet hoe je plaatjes kan toevoegen t lukt me niet zou iemand ff kunne uitlegge kan ik ff fet plaatje van sidewinder en andere levels die ik terugwil showen.
Ik wil Sidewinder wel weer terug zien, dat was echt een vet level voor met zn 16en, en dan urenlang classic ctf doen.
Ik zou ook graag hang m high zien als content. Een level meer in de natuur zou ook mooi zijn, watervalletjes, boompjes, heuveltjes. Iets minder open dus
Precies Sidewinder en Hang em High waren echt leuk bij link partijtjes. Die levels zaten gewoon goed in mekaar, die tunnel blijft leuk Hopen dat Bungie zulke maps erin gooit, wat voertuigen erbij en de download gratis houden *)
@ puremaximus gewoon Sidewinder... Goede herinneringen veel gesniped op die map! Die nieuwe versie van Bloodgulch zuigt echt als je met ze 4en gaat(hee jij kijkt! nee jij kijkt!#vecht#)
jaa een met een heel doolgoef en dan bij elkaar uitkomend in het midden waar je dan zoon rondje hebt als het eerste idee ^
bij Halo 1 was dit ook mijn favoriet, dan streden ik en een paar vrienden voor die bunker in Halo 2 is het Ivory Tower, die speelt zo lekker door
zo erg is die niet verandert hoor. alleen dat je zelf controle heb over de powerslide is de enig verandering en ik zie dat niet als een erge verandering